گوگل در دادگاه از دعوی افترا دفاع می کند

[ad_1]

در زمان درخواست تجدیدنظر ، گوگل اعلام کرد که به دلیل رقابت با اپل ، تصمیم گرفته است به شرکت های تلفن همراه پول بدهد تا یک شرکت تحقیقاتی در زمینه تلفن های همراه خود راه اندازی کنند.

سال هاست که از گوگل به دلیل تضعیف موقعیت خود در فروشگاه و راه اندازی موتور جستجو در دستگاه های Android به طور پیش فرض شکایت شده است. این شرکت با طرح شکایتی در دادگاه تجدیدنظر اروپا به شرکت سازنده تلفن همراه پول داده است تا فناوری جستجوی گوگل را در رقابت با اپل در دستگاه های خود راه اندازی کند.

در سومین روز ملاقات مشروع خود با دیوان عدالت اروپا که قرار است به مدت یک هفته برنامه ریزی شود ، گوگل در مورد پیشنهاد دفاعیه خود بحث کرد. موتور جستجوی اصلی در حال حاضر با نگرانی 3.7 میلیارد دلاری در زمینه مبارزه با فساد در اتحادیه اروپا روبرو است و دستورات اتحادیه اروپا نیز متوقف کردن کنترل موتور جستجوی خود در دستگاه های Android را ضروری می داند.

گوگل

به گفته نهادهای نظارتی اتحادیه اروپا ، دو نوع تأیید بین گوگل و تولید کنندگان دستگاه های تلفن همراه وجود داشته است ، یکی شامل پیش نصب فناوری جستجوی Google در دستگاه های Android است. این پرداخت ها “تقسیم درآمد” (RSA) نامیده می شود و مشکل این است که بر عملکرد سایر رقبا تأثیر می گذارد.

با این حال ، Asimakis Kameninos وکیل Google به دادگاه گفت که این پرداخت برای مسدود کردن رقبا استفاده نمی شود ، بلکه برای تشویق دستگاه های تلفن همراه است. به گفته وی ، این تبلیغات برای متقاعد کردن توسعه دهندگان پلتفرم اندروید طراحی شده است و گوگل می تواند از RSA برای موفقیت در رقابت با اپل استفاده کند.

وی افزود که گوگل با موافقت با سرمایه گذاری در خدمات رایگان ، فروشگاه App رایگان و سایر خدمات رایگان ، روش بهتری برای تبلیغات به دست می آورد. کمینوس افزود که پرداخت های RSA تنها 5 درصد بازار را تشکیل می دهد.

با این حال ، دادستان کل درخواست شرکت را رد کرد و گفت که شرکت تحقیقاتی بزرگ نگران است که ممکن است نامزدی دیگر مورد قضاوت قرار گیرد و پرداخت های RSA Money “پایان برنامه وابسته به Google است”.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما