قیمت دیزل ژنراتور نمایندگی فروش ژنراتور دیزلی گازسوز

ژنراتور استمفورد ساخت کارخانه انگلستان در پله اول، و ژنراتور مکالته ساخت ایتالیا در پله دوم قیمت قرار دارد. ژنراتور لوری سومر به دلیل کیفیت بالای خود از نظر قیمتی در رده ژنراتور استمفورد انگلستان است و به دلیل حضور کم رنگ در بازار ایران و در نتیجه خدمات نسبی ضعیف تر با استقبال کمتری در ایران روبه رو شده است.

فارادی در اوایل دهه ۱۸۳۰ القای الکترومغناطیسی را کشف کرد (یا حداقل، توصیف کرد). در این مقاله، اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور معرفی شد و ضمن شرح نحوه کار، روش‌های مختلف به‌کارگیری آن نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مخترع این موتور رودولف دیزل نام دارد که در سال ۱۸۵۸ در شهر پاریس متولد شده است؛ در آن زمان موتور های بخار هنوز یکی از پر مصرف ترین نوع موتور ها در صنایع بزرگ محسوب می شدند. رودولف دیزل در فرانسه بزرگ شد و کمی بعد طی وقایع جنگ فرانسه و آلمان راهی انگلیس شد.

محرکه های برقی قبل از جنگ جهانی اول در کشتی ها مورد استفاده قرار گرفتند و در طول جنگ جهانی دوم به تکامل رسیدند. دستگاه های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می شوند.

دیزل ژنراتور

با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد. فیلترها بسته به نوع و قدرت موتور و میزان سوخت درخواستی آن، مورداستفاده قرار می گیرند، به همین دلیل در موتور های مختلف از فیلتر های با اندازه های مختلف استفاده می شود.

در کل، دیزل ژنراتورها به دلیل تولید آلاینده‌های مختلف از جمله دی اکسید کربن، نیتروژن اکسیدها، ذرات معلق و هیدروکربن‌های ناسوخته، به عنوان منابع تولید برق پاک در نظر گرفته نمی‌شوند. با این حال، با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، دیزل ژنراتورهایی تولید شده که با استفاده از سیستم‌های کاتالیستی و فیلترهای ذرات جامد، میزان آلاینده‌های تولیدی خود را به حداقل ممکن می‌رسانند. این نوع از ژنراتور گازوئیلی در بیشتر مواقع آماده است و هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کرده و انرژی تولید کنید. ولی همانطور که از نامش پیداست مختص زمان‌های اضطراری بوده و می‌توانید از آن در مراکزی همانند کارخانجات، بیمارستان‌ها و…

دیزل ژنراتور کاترپیلار

در طراحی اتاق همچنین پیشنهاد می شود که برای راحتی پرسنل بیشتر هوای خنک و خنک کافی فراهم شود. غالباً این امر به دریچه های بزرگ و احتمالاً فن های اضافی نیاز دارد. همچنین باید برای جلوگیری از ورود باران ، برف و ورود آوار به سیستم موارد احتیاطی رعایت شود. خنک کننده
اکثر موتورهای اصلی برای کاربردهای ژنراتور با خنک کننده رادیاتور خنک می شوند.

بدین ترتیب می‌توانید نوع دستگاه مناسب خود را با هزینه‌ای معقول و مقرون به صرفه به دست آورید. هر دستگاه برق اضطراری به طور معمول دارای مخزن سوخت، برد کنترل و رادیاتور است. ژنراتور و موتور دیزلی از جمله تجهیزات کوچک تولید کننده برق می باشند که به نیروگاه های کوچک شهرت یافته اند و گازوئیل سوخت اصلی موتور این دستگاه ها محسوب می شود. دیزل ژنراتور لوول (Lovol) چین قدرت اول جهانی است و صنعت جهان، بدون چین این روزها هویت و مفهومی نخواهد داشت.

لوول یک شرکت چینی است ولی محصولات آن با برندهای جهانی رقابت می‌کند.

از آنجا که سوخت مصرفی موتور های دیزل از نوع سنگین با عددستان (تعداد اتم های قیمت دیزل ژنراتور کربن در مولکول سوخت) بالاست، تزریق مقدار کمی سوخت برای محترق شدن کافی است.

رسوبات و آب های جمع آوری شده را می توان با باز کردن پیچ تخلیه خالی نمود.

طول عمر دیزل ژنراتور ها چقدر است؟

سپس یک سیم به طور مکرر در اطراف میل شفت ژنراتور پیچیده می شود که بین آهنربا و در میدان مغناطیسی قرار می گیرد. هنگامی که موتور دیزل شفت ژنراتور را می چرخاند، سیم ها از طریق میدان مغناطیسی عبور می کنند، که می تواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند. خرید ژنراتور دیزلی مزایای بسیاری داشته که با انجام آن می‌توانید از امکاناتی برخوردار شوید. قیمت دیزل ژنراتور نیز دارای میزان یکسانی نبوده و به منظور آگاه شدن از آن، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • سلام جناب عیوضی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.
  • برای جلوگیری از خاموش شدن های پیش بینی نشده، می توان از کیت های خاموش کننده استفاده کرد.
  • عدد SAE در روغن‌های دیزلی بیان‌کننده میزان گرانروی آن ها می‌باشد.
  • دیزل ژنراتورها به عنوان منبع تأمین برق پشتیبانی از مجموعه ها استفاده می‌شوند.

ژنراتور های شرکت آکسا دارای موتورهای کامینز، پرکینز، میتسوبیشی، ولوو پنتا، هیوندا دوسان می‌باشد. دیزل ژنراتور خانگی یک مدل پرکاربرد از دیزل‌ های کوچک و با توان مصرفی کم می‌باشد. این محصول می‌تواند برای منزل جهت تأمین برق مصرفی با توان 20 تا 100 وات مورد استفاده قرار بگیرد.

خاموشی تجهیزات بیمارستانی نیز ممکن است موجب به خطر افتادن جان بیماران شود. بنابراین، در چنین مکان‌هایی وجود یک منبع الکتریکی جایگزینِ موقت در زمان‌های قطعی برق ضروری است. به‌طورکلی موتور ژنراتور ابتدا جریان الکتریکی را تولید می‌کند، سپس این جریان تولیدشده در میدان مغناطیسی از طریق رسانای الکتریکی منتقل می‌شود که درنهایت باعث به وجود آمدن بار الکتریکی و ایجاد برق می‌گردد. این تابلوها معمولاً در فاصله کمی از تابلو برق اصلی قرار داده می ‌شوند تا بتوانند کارایی دقیق و سریع تری داشته باشند.

در بسیاری از انواع دیزل ژنراتور، از یک بخاری برقی استفاده می شود که زمان خاموش بودن آن، باعث می شود تا آب موجود در سیستم خنک کننده کاملا گرم باقی بماند. این بخاری در واقع کمک می کند تا دستگاه در زمان روشن شدن با مشکلی مواجه نشود و راحت تر استارت بخورد. برای اینکه سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور به درستی کار کند، از روغن به عنوان یک سیال خنک ساز که در سراسر موتور به جریان می افتد، استفاده می کنند.

بهترین روغن برای دیزل ژنراتور

برای تبدیل هر مقداری می‌توانید از نرم افزارهای محاسبه آنلاین توان دیزل ژنراتور استفاده کنید. جهت مشاهده تمامی ابزارهای تبدیل واحدهای آنلاین محاسبه دیزل ژنراتور روی عکس زیر کلیک کنید. پس از گذشت یک سال از استفاده ژنراتور برق دیزلی باید یکسری موارد را مورد کنترل و بررسی قرار دهید. از این روش تست دیزل ژنراتور، جهت اطمینان از سلامت ژنراتور جهت کاربرد مناسب آن در زمان موردنیاز، استفاده می‌شود.

از این وضعیت می‌توان با انتخاب دقیق مجموعه ژنراتور مطابق با دستورالعمل چاپ شده سازندگان جلوگیری کرد. دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخ‌ها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن آسیب ببیند. ارتفاع و رطوبت و دما سه عامل تاثیر گذار در عملکرد دستگاه برق صنعتی می باشد.

وجود برق اولین امر حیاتی برای زنده نگهداشتن تمامی این تکنولوژی ها می باشد. هم اینک تمامی مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات تامین مولد برق اضطراری را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده اند. وجود دیزل ژنراتور از نوع تامین برق اضطراری در این بخش کمک های بسیار حیاتی را انجام داده است. برای افزایش طول عمر قطعات و اطمینان از عملکرد صحیح دیزل زنراتور از سیستم روانکاو مراقبت نمود.

این برند مطرح یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان دستگاه های مولد انرژی الکتریکی به شمار می ‌رود و شهرت بسیاری در میان شرکت های مختلف در سطح جهان پیدا کرده است. برند ولوو فعالیت خود را در کشور سوئد ادامه می‌ دهد و دستگاه‌ های تولید شده توسط این برند از کیفیت بالایی برخوردارند.

زمانی که این مرحله پایان می‌یابد، شیرهای تخلیه بسته شده و این چرخه کامل می‌گردد. در مرحله مکش، شیر ورودی باز شده و با جابه‌جا شدن پیستون از مرکز، هوا به طرف سیلندر کشیده می‌شود.

کنترل پنل دیزل ژنراتور از ابزار های متعددی برای کنترل و نظارت اجزای مختلف ژنراتور گازوئیلی استفاده نموده است از این ابزار برای سنجش میزان فشار روغن موتور ژنراتور و درجه حرارت مایع سرد کننده نیز استفاده می شود. پانل های کنترل را می توان با سوئیچ انتقال اتوماتیک (ATS) برای حفظ تداوم قدرت الکتریکی ترکیب کرد. تشخیص قطع برق هنگامی که شبکه شما با قطعی مواجه است توسط این بخش صورت می گیرد. بسته به نوع دیزل ژنراتور مورد استفاده، ممکن است کنترل پنل گرمکن (موتور دیزل) برای زمانی تنظیم شود و پس از آن ژنراتور با استفاده از استارتر خودکار، شروع به کار بنماید.

دیزل ژنراتور

شما می توانید برای مشاهده انواع مدل‌های دیزل ژنراتور به صفحه دیزل ژنراتور مراجعه کنید. موتور QSZ13 با تزریق سوخت XPI با فیلتراسیون سوخت 3 مرحله‌ای از کیفیت پایین سوخت محافظت می‌کند.

دیزل ژنراتور

موتور ژنراتور که می توان آن را اصلی ترین و لازمه ی تولید برق دانست می باشد که با مصرف سوخت دیزلی ژنراتور متصل به خود را به گردش در می آورد و موجب تولید برق می شود.

حالت گردبادی موجب برخورد گرد و خاک و ذرات درشت به بدنه کاسه می شود و آنها در داخل کاسه سقوط کرده و باقی می مانند و هوای نسبتاً تمیز وارد صافی می گردد. در برخی از موتور های تراکتور و کمباین، در ورودی پیش صافی یک توری نیز وجود دارد که ذرات درشت (مانند کاه و کلش و غیره) را می گیرد.

کشتی های بزرگ از دیزل ژنراتور ها برای تامین نیرو کمکی استفاده می کنند و می تواند از چراغ ها، فن ها و کلیدها تا تکمیل نیرو به سیستم پیشرانه باشد.

یک مدل از ژنراتور به صورت استند بای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چند ساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، ممکن است با شرایطی به‌خصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود. ژنراتوری با مدل یکسان می‌تواند مرتبه بالاتری را برای سرویس جایگزین راه‌اندازی کند که آن برای امور پیوسته‌است.

به همین دلیل نمی‌توان با قاطعیت گفت که کدام یک انتخاب بهتری برای شما است.

با اطلاع از توان دیزل ژنراتور انتخابی، می‌توان مدل مناسبی را نسبت به برق موردنیاز تهیه کرد. برای این کار باید توان برقی تمامی تجهیزاتی که نیاز به برق دیزل ژنراتور دارند، محاسبه و جمع شوند. از این رو تبدیل کیلووات به کاوا KVA، لازمه محاسبه توان دیزل ژنراتور می‌باشد.

اینترکولر مانند رادیاتور دوم است که علاوه بر خنک کاری موتور، هوای احتراق را سرد می کند و سپس هوا از توربوشارژر منتقل می شود. این هوا با خنک شدن متراکم شده و به بهبود احتراق و قدرت موجود کمک می کند.

بادوین، ولوو، پرکینس، لوول، استامفورد، مکالته از انواع ژنراتورها هستند که در بازار پرفروش بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مخزن و سیستم سوخت در دیزل ژنراتور وظیفه تامین و انتقال سوخت را برعهده دارد.

دیزل ژنراتور

ممکن است بعضی از قطعات موجود در دستگاه های دست دوم دچار فرسودگی شده باشند که فرد خریدار بایستی نسبت به بررسی کامل آن ها در زمان خرید اقدام نماید. انجام مقایسه میان دیزل ژنراتورهایی که با گازوئیل کار می کنند و ژنراتورهای گازی، در جهت بررسی تفاوت های موجود در مصرف سوخت آن ها صورت می پذیرد. ژنراتورها می توانند در زمان قطعی برق انرژی مورد نیاز را تامین کنند اما هر کدام از آن ها در زمان انجام کار سوخت مصرف می کنند.

این شرکت ها محصولات خود را با کیفیت مناسبی ارائه می دهند و می توانند نیاز مشتریان خود را از بابت داشتن یک دستگاه تولید کننده انرژی الکتریکی برآورده سازند. محصولات تولید شده توسط شرکت های ایرانی در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته ‌اند که می ‌توانند رقابت قابل‌ ملاحظه ‌ای با محصولات خارجی داشته باشند. استفاده بیش از حد از هر نوع دستگاه مولد برق بدون رعایت تایم های خاموش کردن دستگاه، عمر قطعات را به مرور کم می کند. ژنراتور گازی هزینه اولیه بسیار بیشتری از بابت خرید به همراه دارد.

یک خانه یا یک مزرعه ممکن است 22 الی 25 کیلووات برق لازم داشته باشد. این موتور دیزل ژنراتور 30 کیلوواتی معمولاً با توان 25 کیلووات و سرعت 1800 دور بر دقیقه به مدت زمان طولانی کار خواهد کرد. موتور های دیزل ژنراتور، معمولاً در هر زمانی منبع تغذیه ای بدون قطعی تامین می کنند؛ به خصوص در موارد اضطرار مانند قطعی برق ناگهانی.

آهنگ جدید

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما