خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

خدمات سئو سایت شامل طیف گسترده ای از اقداماتی است که برای قرار گرفتن سایت در نتایج طبیعی جستجوی گوگل و برای رقابت با رقبا، در سایت شما و یا خارج از سایت شما انجام می شود. خدمات SEO می تواند از برنامه ریزی و طراحی استراتژی موفقیت در سئو شروع شده و به بخش های کوچکتری مانند سئو تکنیکال، سئو داخلی، سئو خارجی و … تقسیم شود. طبیعتا هر کدام از این بخشها نیز دارای دهها زیر بخش هستند که برخی جزو فاکتورهای گوگل بوده و برخی با اهداف دیگری مانند شناخت مشتریان کسب و کار، بهینه سازی تجربه کاربری و … در سایت انجام می شود. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.

  • شما بابت ترافیک ایجاد شده شده از طرف گوگل پولی پرداخت نمی کنید و اگر کار سئو اصولی انجام شده باشد این ترافیک می تواند سالها برای شما بازدید کننده بیاورد.
  • همچنین سایت های خیلی خوبی وجود دارند که اصلا تبلیغاتی به عنوان رپورتاژ آگهی ندارند.
  • در پاسخ کوتاه می توان گفت رتبه گرفتن یک کلمه کلیدی بطور متوسط می تواند 6 ماه تا یکسال زمان ببرد.
  • توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود.
  • سپس می‌ توانید به راحتی جزو صفحات برتر گوگل شده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

بک لینک ها میتوانند به طرق مختلف به فرآیند بهینه سازی سایت ما کمک کنند و سرعت و کیفیت سئو سایت را بهبود بخشند. ما در این مقاله قصد داریم به تشریح این روش بپردازیم مزایا و معایب آن را در زمینه های مختلف بررسی کنیم. برای خرید بک لینک های قوی، خرید بک لینک حرفه ای، سفارش تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ با ما در رایا مارکتینگ در ارتباط باشید. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است.

طراحی سایت به سبک مه ویژن

در واقع آنها از شما میخواهند که چند نفر از دوستان خود را در زیر پست تگ کنید. برخی افراد هستند که میگویند این کار سخت است و نمیتوانم با شخصی مصاحبه ای داشته باشم و یا وقت گرفتن از آن شخص بسیار سخت است. اما باید بدانید که اگر برای رسیدن به خواسته ی خود تلاش کنید مطمئن باشید که شخص مورد نظر با شما همکاری خواهد کرد. رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا شماره تلفن همراه خود را برای دریافت کد تایید یا آدرس ایمیل برای دریافت لینک برای ایجاد یک رمز جدید وارد کنید. اگر هنوز نمی دانید چه سرویسی برای شما مناسب است پیشنهاد می کنیم به صفحه “از اینجا شروع کنید” مراجعه کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • روزنامه نگاران همیشه به دنبال چیزهایی هستند که در مورد آنها بنویسند.
  • این روش ها اصولی ترین و کم ریسک ترین راه های تولید بک لینکه که اگر همین 4 تارو به درستی انجام بدید برای سایتتون کافیه.
  • سپس به این طریق می‌ توانید رتبه‌ های بسیار خوبی به دست بیاورید.
  • این سایت هر چقدر رتبه ی بالاتری داشته باشد، طبیعتا لینک های موجود در آن با ارزش تر اند.
  • در ابتدای این صفحه ذکر کردیم که امروز ارزش دارایی کسب و کارهای آنلاین به میزان فضایی است که در نتایج جستجوی گوگل در اختیار دارند.

به عنوان مثال، صفحات منوی اصلی سایت اغلب موثرترین صفحات برای آن دامنه هستند. بک لینک های شبکه های یا همان PBN در سال های قبل بسیار پر قدرت و تاثیر گذار بوده اند ولی با توجه به الگوریتم های جدید گوگل در سال ۲۰۲۲ بهتر است از این ساختار با احتیاط و مشورت با متخصص استفاده کنید . از این ساختار چند لایه همیشه می توان استفاده کرد و با توجه به ترکیب جنس بک لینک ها بسیار پرقدرت هستند . هر چی از قدرت این بک لینکها بگم کمه واقعن رشد عجیبی به سایت می دهد. دوستان زیادی از این ساختار استفاده کردند و طبق نتایج و گزارش هایی که به ما ارسال کردند بیش از ۹۵٪ مشتریان نه تنها خیلی راضی بودند حتی از نتایج کسب کرده شگفت زده شدند.

انتخاب سردبیر

همچنین با رجوع به بخش فروش متوجه خواهید شد که پکیج های ما ارزان ترین و اقتصادی ترین پکیج های بک لینک در بازار است که بدون شک، با بیشترین تاثیر ممکن بر فرایند سئو شما بهترین انتخاب است. فرایند بک لینک گیری، یک فرایند طولانی است که شما مجبورید در طول فعالیت تان در فضای اینترنت آن را به صورت مداوم انجام دهید. بک لینک ارزان میتواند این لطف را به شما بکند که با ادامه دادن روند دیجیتال مارکتینگ، ورشکست نشوید و بتوانید فعالیت های تجاری تان را ادامه دهید.

در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم. من پیشنهاد میکنم قبل از استفاده از بک لینک های اون، کامل شرایط سایتش رو آنالیز کنید. از همین روش برای پیدا کردن بلاگ ها هم میتونید استفاده کنید واسه لینک سازی کامنتی که برای اون جای فروم عبارت blog رو بزارید. ایرادی که توی این نوع بک لینک زدن وجود داره دیر واکشی شدن و یا زمان هایی واکشی نشدن این بک لینک هاست.

اگر بتوانید کاری کنید که کسب و کار شما در اخبار و سایت های خبری ذکر شود بسیار عالی می شود. بهترین راه ایجاد یک رویداد و یا برگزاری یک خیریه است، روزنامه نگار ها عاشق پوشش دادن همچنین محتوایی هستند. به تازگی افرادی هم پیدا شده اند که یک سری وبلاگ در سیستم های وبلاگ دهی مختلف راه اندازی کرده اند و به واسطه آن ها بک لینک می فروشند. تبلیغ این افراد بیشتر در فروم ها و سایت هایی مثل “انجام میدم” زیاد است.

همچنین شما می توانید به افرادی که به سایت شما لینک داده اند تماس بگیرید و از این کار تشکر کنید و بگوید این مطلب به چه اندازه برای مخاطبان شما مفید بوده. ممکن است با این تشکر دوباره وارد سایت شما بشوند و صفحه های جذاب بیشتری را پیدا کنند که به ان ها بک لینک بدهند. همچنین با این کار ممکن است ایده های جدیدی را برای نوشتن محتوای های جالب تر پیدا کنید. خرید بک لینک یکی از راه هایی است که افراد سئوکار برای اجرای پروژه های خود و به منظور افزایش رتبه سایت برای کلمات کلیدی خود از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل خیلی از افراد قصد دارند برای سایت خود بک لینک های با کیفیت و قوی بسازند. خیلی ها در این کار استاد هستند و خودشان دست به کار می شوند و خیلی ها هم توانایی این کار را ندارند و مجبورند بک لینک بخرند.

استفاده از سایت هایی مانند یوتیوب، اسلایدشیر و یا پینترست میتواند در این راه به شما کمک کند. دقت داشته باشید وبلاگ نویسان ماهری که خود دنبال کنندگانی با خود به همراه دارند میتواند در بالابردن بازدید از سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در بالای این صفحه “مزایای سئو برای کسب و کارها” را توضیح دادیم که در صورت مطالعه آن بخش به اهمیت و ضرورت سئو در کسب و کار خود پی خواهید برد.

طراحی وب سایت

هدف از بهبود سرعت سایت، افزایش رضایت کاربران و دسترسی بهتر خزنده‌های گوگل به وب‌سایت است. علاوه بر موارد قید شده، موارد دیگری نیز در بهینه سازی داخلی مطرح می‌گردد؛ نظیر رفع اشکالات فنی وب‌سایت، آنالیز و یافتن کلمات‌کلیدی و … برای رسیدن به صفحه اول علاوه بر سئو داخلی، به لینک سازی نیز احتیاج دارید. ما در سئو ارزان خدمات لینک‌سازی را برای وبمستران و سئوکارها مهیا کرده‌ایم. رایاطرح دارای نیروی کاملا متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است. در سرویس تخصصی سئو سایت، ما با استفاده از بهترین و به روز ترین تکنیک ها، جایگاه پایداری را در نتایج برتر موتورهای جستجو به شما پیشنهاد می کنیم.

اینگونه نه تنها رشد نمی کنید بلکه با سئو منفی نیز روبه رو میشوید. خرید بک لینک نیز شما را به سایت های قدرتمند تری پیوند میدهد که موجب جهش در کارایی و کارآمدی سئو سایت شما میشود. رایگان بودن و کم هزینه بودن روش های سئو لزوما ملاک برتری آنها نسبت به روش های پول محور نیست. یکی از مواردی که گوگل توجه ویژه ای به آن دارد و تلاش میکند تا در فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند، ارتباط موضوعی میان صفحات لینک شده است. بعنوان مثال اگر شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت میکنید ولی بک لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمیکنند.

بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. بک لینک های پروفایلی می‌توانند برای بهینه سازی سئو مفید باشند.

بخش اول ارائه یا اجرای تک سرویسهای خاصی از سئو هستند که هر کدام بخشی از فعالیت سئو را شامل می شوند. بخش دوم ارائه مشاوره سئو است تا بتواند کسب و کار شما را در مسیر درست رشد قرار دهد و بخش سوم اجرای سرویس بهینه سازی است که در این سرویس کلیه خدمات سئو سایت بصورت پروژه تخصصی سئو بر روی سایت شما اجرا خواهد شد. برای دستیابی به فضای بیشتر در نتایج جستجوهای متعدد گوگل، کسب و کار شما نیازمند اجرای خدمات سئو سایت حرفه ای توسط افراد و تیم های متخصص است. رایاطرح با ارائه راهکارهای تخصصی و استفاده از کارشناسان با تجربه سئو، سعی دارد کسب و کار شما را به مراحل بالاتری از موفقیت برساند و وب سایت شما را حکمران حوزه تجارت شما نماید. گوگل نیز که همواره به دنبال جلب رضایت کاربران بوده است، هنگامی که بک لینک دریافتی سایتتان بالا باشد به وب‌سایت شما امتیاز مثبت می‌دهد و سایت شما را در جایگاه برتر صفحه نتایج جستجو (serp) قرار می‌دهد. خرید بک لینک برای افرادی که قصد دارند فروش اینترنتی خود را گسترش دهند یک روش بسیار عالی می‌ باشد.

این بخش شامل برنامه شبکه های اجتماعی، برنامه لینک سازی و برندینگ می شود. امروز در سئو، تولید محتوا صرفا شروع به نوشتن یک مقاله و تکمیل آن نیست. می خواهید کسب و کار شما به کجا برسد؟ استراتژی محتوا، خط مشی حرکتی بازاریابی محتوایی شما را تشکیل می دهد. اینکه در چه موردی بنویسید؟ چقدر بنویسید؟ چگونه و با چه برنامه ای بنویسید؟ رایاطرح می تواند برای سایت شما یک استراتژی محتوا ایجاد نماید که تولید محتوا در سایت شما به نتیجه عالی برسد.

بستگی به این دارد که بک لینک ها را از کجا می خرید و این که آیا بک لینکی که می خرید محتوایی است یا به صورت یه یک کلمه کلیدی لینک شده در هزاران سایت است؟!! در سایت های تبلیغاتی بسیاری مشاهده کرده اید که کمپین های محتوایی بسیار زیادی وجود دارد. شما میتوانید در این کمپین ها شرکت ها و مطالب مرتبط با وب سایت خودتان و در زمینه کاری خودتان را به نمایش بگذارید. همانطور که می دانید بازدیدکنندگان از سایت شما بهترین کسانی هستند که میتواند مطالب را در سطح اینترنت به اشتراک بگذارند. انتشار مطالب توسط کاربران اینترنتی یکی از اصول مهم در بکلینک سازی است. در ایران نیز درصد بسیار زیادی از سایت ها از سیستم وردپرس استفاده می کنند.

ما در رایامارکتینگ توانسته ایم تیمی بزرگ و مجرب را کنار هم جمع کرده تا با بتوانیم در زمینه بک لینک و سئو سایت به مراجعین، خدمت رسانی کنیم. در این بین تیم مشاوره ی ما میتواند شما را در این مسیر یاری کند تا برای انتخاب موثر ترین بک لینک ها و خرید بک لینک ارزان، تنها نباشید و بهترین انتخاب را بکنید. که موتور های جستجوگر این عناصر را از طریق الگوریتم هایی شناسایی کرده و در امتیاز دهی به سایت ها استفاده میکنند.

نقطه شروع هر پروژه سئویی پس از رفع مشکلات تکنیکال از تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ شروع می شود. تحقیق کلمات کلیدی یعنی یافتن لیست کلماتی که اگر سایت شما در آن کلمات کلیدی دارای جایگاه مناسبی باشد می تواند به درآمد مناسبی برسد. در این سرویس پس از تحلیل های متعدد لیست مفیدترین کلمات کلیدی برای کسب و کار شما ارائه خواهد شد.

در این مرحله ما 700 لینک Dofollow و 300 بک لینک از سایتهای ویکی به صفحات بک لینک مرحله 1 ارسال می کنیم. خرید بک لینک توسط یک فرد حرفه ای و متخصص هیچگاه باعث پنالتی شدن سایت شما نمی شود. همان طور که پیش از این گفتیم خرید بک لینک ، اصول و قواعد خاص خودش را دارد و باید این کار را به یک متخصص بسپارید.

خرید این جور بک لینک ها نه تنها به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جست و جو کمک نمی کند بلکه باعث می شود لینک های بسیار زیاد بی کیفیتی برای سایتتان ساخته شوند. به خاطر اینکه لینک متنی شما مسلماً در تمام صفحات سایت مورد نظر قرار می گیرد. یا مثلا خرید بک لینک از سایتی که هیچ ارتباطی با سایت شما ندارد اصلا کار درستی نیست. از همین رو اولین کار و شاید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مطالب خوب منتشر کنید تا کاربران را وادار به انتشار مطالب کنید. رایاطرح در زمینه های مختلف سئو سایت سرویس های گسترده ای را ارائه می کند.

  • رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه ریسک جریمه شدن وب‌سایت شما را کاهش می‌دهد، اهداف برندسازی را نیز به همراه دارد و باعث معرفی کسب‌وکار شما به کاربران بیشتری می‌شود.
  • هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود و در نتایج بالاتر نشان داده خواهد شد.
  • ترکیب این بک لینک ها بسیار پرقدرت هستند و به علت روند ساخت طبیعی بدون پنالتی و جریمه گوگل هستند.
  • به خاطر اینکه لینک متنی شما مسلماً در تمام صفحات سایت مورد نظر قرار می گیرد.
  • ابزارهای زیادی برای بررسی اعتبار صفحه و اعتبار دامنه وجود دارد که بهترین آنها Serpchecker از mangools.com و open site explorer، ابزار قدرتمند moz.com است.
  • بک لینک‌های بی کیفیت و مضر می‌توانند به جایگاه و موفقیت سایت شما آسیب برسانند.

متاسفانه کیفیت بک لینک ها اصلا خوب نبود و مطمئناً تمام آن‌ها در یک مدت زمان کوتاه ساخته شده بودند. وقتی از بهترین اقدام ها صحبت میکنیم منظور این است که با توجه به لینک سازی رقبا ، باید سعی کنید که بهتر از آنها لینک بسازید و یا به اندازه آنها لینک سازی خوبی داشته باشید. دیدن لینک سازی رقیبان به شما کمک خواهد کرد درک بهتری برای انجام روشهای لینک سازی پیدا کنید، ببینید در دسته بندی شغلی شما، رقبا در چه سایت هایی بک لینک می سازند و از چه روشهایی برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند. در ابتدا کسب و کار و رقبا را تحلیل می کنیم و در یک برنامه مشخص برای رشد سایت به اتفاق نظر می رسیم.

ما به عنوان یک تیم با تجربه و تخصصی، توانایی ارائه خدمات لینک سازی برای انواع وبسایت‌ها را داریم. چگونه بک لینک بسازیم؟ بک لینک ها، هر متن یا عکسی هستند که در سایت های دیگر قرار میگیرند و با مخاطبان یا بازدیدکنندگان آن سایت با کلیک بر آنها به سایت شما ارجاع داده میشوند. با این اوصاف ما روش های زیادی برای ایجاد لینک خارجی در سایت های دیگر داریم که عمدتا هنگامی که درباره این مقوله صحبت میکنیم، ناخودآگاه به خرید بک لینک ذهنمان متبادر می شود.

با این ابزار شما میتوانید با یک حساب ساده گوگل از طریق نمودار های پویا و بروزی که در این سایت وجود دارد، تمام آنچه که میخواهید را پیدا کنید. ما در سئو ارزان به‌شما کمک می‌کنیم تا به بهترین ابزارهای لینک‌سازی و سئو دسترسی داشته باشید و سرعت و کیفیت کار خود را افزایش دهید. معمولا از این راه به سادگی می توانید لینکی را برای سایت خود بگیرید. ابزار هایی وجود دارد که بفهمید سایت شما در جایی ذکر شده است یا نه. بعضی از ابزار ها به محص ذکر شدن سایت شما برای شما اعلانیه می فرستند.

در سرویس مشاوره، 15 سال تجربه ما در سئو و دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما خواهد بود. در خرید بک لینک شما می‌ توانید با انواع این روش نیز آشنایی پیدا کنید. همچنین از طریق فیلم‌ های آموزشی به این پرسش که بک لینک چیست یک پاسخ درست و اصولی دهید. در نظر داشته باشید که بک لینک ها شامل بک لینک وب سایت‌ های خبری، بک لینک در فروم، بک لینک‌ های محتوایی، بک لینک‌ های داخلی و بک لینک‌ های دائمی هستند. شما در صورت آشنایی با انواع بک لینک ها می‌ توانید نسبت به سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

که باعث شده کار تولید بک لینک بصورت حرفه، به عنوان یه شغل محسوب بشه که بعضی افراد تنها با بلد بودن حرفه ای این مهارت، تونستند به درآمد های خوبی دست پیدا کنند. اگر شما هم به این کار علاقه مند هستید، به این مقاله اکتفا نکنید و تا جایی که میتونید مطالعه کنید و تجربه بدست بیارید. خب به عنوان مقدمه میخوام بهتون پیشنهاد کنم مقاله مثلث سئو رو بخونید که اول بدونید قضیه چیه و چرا لینک سازی حرفه ای یکی از مهم ترین ارکان سئو پیشرفته محسوب میشه.

هر چند در کشور ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمی شود اما با ایجاد پایگاهی این چنینی مطمئنا میتوانید لینک های بسیار خوبی را دریافت کنید. به این مسئله دقت داشته باشید که در لینک سازی همیشه روال اینگونه پیش نمی رود که لینک بگیرید گاهی باید لینک بدهید، این لینک دادن ها میتواند در اعتبار سایت شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. از همین رو خساست را کنار گذاشته و سعی کنید لینک دادن را امتحان کنید و پست مهمان را فعال کنید مطمئن باشید که نتیجه بخش خواهد بود. سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید.

سئوی کلاه سفید که کار کردن بر روی فاکتورهای رتبه بندی گوگل بصورت کاملا اصولی و دقیقا با چارچوب های تعریف شده توسط گوگل صورت می گیرد. رتبه گرفتن در نتایج گوگل از داشتن یک استراتژی سئو عالی بوجود می آید. البته توی این مورد باید به قدرت رقیبتون هم دقت کنید چون خیلی از سایت ها خب شاید استراتژی درستی برای لینک سازی نداشتن و اینکه چشم بسته ما هم راه اونارو بریم خیلی منطقی نیست.

همانطور که گفتیم، گرفتن بک لینک از وب‌سایت‌های معتبر یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه‌دهی به وب‌سایت‌ها است. هنگامی که سایت شما از طرف یک وب‌سایت معتبر و با اعتبار صفحه و دامنه بالا، بک لینک دریافت می‌کند، به این معنی است که محتوای سایت شما برای کاربران مفید بوده و رضایت کاربران را به همراه دارد. بک لینک یکی از عوامل سفارش بک لینک مهم و تاثیرگذار در تعیین رتبه وب‌سایت شما است. گرفتن بک لینک از یک وب‌سایت معتبر این پیام را به موتورهای جستجو گوگل می‌رساند که محتوای وب‌سایت شما مهم و ارزشمند بوده است. لینک بیلدینگ یا لینک سازی، به فرآیند کلی لینک سازی برای سایت ها میگویند که به دو دسته ی بزرگ لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم میشود.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما