داریل هال از شریک قدیمی موسیقی خود جان اوتس شکایت می کند

نشویل، تن. – داریل هال از شریک قدیمی موسیقی خود جان اوتس شکایت می کند و ادعا می کند که برنامه او برای فروش سهام خود در سرمایه گذاری مشترک شرایط توافق تجاری ایجاد شده توسط دو نفره هال و اوتس را نقض می کند.

این اقدام به سرعت باعث شد تا قاضی به طور موقت فروش را مسدود کند در حالی که پرونده های قضایی و داوری قبلاً آغاز شده ادامه دارد.

یک قاضی دادگاه ناحیه نشویل در 16 نوامبر دستور منع موقت صادر کرد و نوشت که اوتس و سایرین دخیل در تراست نمی توانند برای جلوگیری از فروش سهام خود در Whole Oats Enterprises LLP به Primary Wave IP Investment Management LLC در انتظار داوری اقدام کنند. بودن توافقی را به صورت موردی یا تا پایان دوره انتصاب قاضی در نظر می گیرد – معمولاً ظرف 15 روز، مگر اینکه قاضی دوره را تمدید کند.

صدراعظم راسل پرکینز دستور داد در همان روزی که هال شکایت خود را مطرح کرد، که تا حد زیادی مهر و موم شد و بیشتر جزئیات را مخفی کرد. دستور روز چهارشنبه توسط یک قاضی اجازه داد تا بیشتر پرونده ها علنی شود، اگرچه بسیاری از جزئیات در مورد معامله تجاری این زوج و فروش پیشنهادی همچنان مخفی مانده است.

وکلای هال درخواستی برای مهر و موم کردن برخی از اسناد ارائه کردند و گفتند که این یک اختلاف خصوصی بر اساس توافقنامه با شرایط محرمانه یک فرآیند داوری محرمانه است.

اگرچه نسخه منتشر شده عمومی این دادخواست مشخص نکرده است که چه چیزی در معرض فروش است، موج اول “علاقه قابل توجهی” به کاتالوگ آهنگ های هال و اوتس که بیش از 15 سال را در بر می گیرد، دارد. هال در مصاحبه ای با اسکای نیوز در سال 2021 از فروش کاتالوگ پشتی خود ابراز ناامیدی کرد.

او گفت: «اوه، روزهای اول به من فروخته شد و من پولی نگرفتم. او در همان مصاحبه به هنرمندان توصیه کرد حق نشر خود را حفظ کنند و گفت: «این تنها چیزی است که شما دارید».

در این دادخواست ادعا شده است که هال در 9 نوامبر علیه اوتس و سایر متهمان دعوی، همسر اوتس، ایمی اوتس، و ریچارد فلین، در نقش خود به عنوان شرکای اعتماد اوتس، یک دادرسی داوری را ارائه کرده است. هال به دنبال دستوری بود که از فروش سهام خود در Whole Oats Enterprises به First Wave Music جلوگیری کند.

طبق این دادخواست، تیم اوتس در آن زمان هشدار داد که فروش ممکن است ظرف چند روز بسته شود، اگرچه هنوز داوری برای حل اختلاف انتخاب نشده است.

در این دادخواست بیان شده است که تیم اوتس با Primary Wave Music برای فروش قرارداد امضا کرده است، و همچنین ادعا می‌کند که این نامه به وضوح نشان می‌دهد که توافق تجاری این دو موسیقی در نقض مفاد محرمانه بودن به Primary Wave Music فاش شده است.

در این دعوی آمده است: «بنابراین، کل دعوای تخلف، محصول نقض بلامنازع قرارداد است».

این پرونده در جلسه دادگاه 9 آبان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آسوشیتدپرس روز جمعه ایمیل هایی را برای وکلای هر دو طرف و نمایندگان First Wave Music ارسال کرد. مشخص نیست که آیا این مناقشه بر سر کاتالوگ موسیقی هال اند اوتس است، دو نفره سافت راک و پاپ که به‌خاطر آهنگ‌های شماره 1 «چشم‌های خصوصی»، «دختر پولدار» و «منه‌تر» شناخته می‌شوند.

داریل هال و جان اوتس قبل از امضای قرارداد با آتلانتیک رکوردز در سال 1972 به عنوان دانشجو در دانشگاه تمپل شروع کردند. در طول دهه ها، آنها شش آلبوم پلاتین و بسیاری از 10 تک آهنگ برتر را با رویکرد منحصر به فرد خود به روح چشم آبی به دست آورده اند. هال و اوتس در سال 2014 وارد تالار مشاهیر راک اند رول شدند و آخرین آلبوم آنها به نام Home for Christmas در سال 2006 منتشر شد. این دو از سال گذشته به اجرای خود ادامه دادند.

اوتس در سال 2021، درست قبل از از سرگیری یک تور ملی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، به AP گفت: «ما این مشکل باورنکردنی را داریم که تعداد بازدیدهای زیادی را داریم. باور کنید اجرای این آهنگ ها سخت نیست چون واقعا عالی هستند.

• شرمن از Copperas Cove، تگزاس گزارش داد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما