ریپورتاژ & نمای کلی

چرا باید از ریپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟ لازم به ذکر است که این روش در دیده شدن تبلیغ شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت، زیرا افراد زیادی از این سایت ها بازدید خواهند کرد که همین امر موجب حتی یک بار دیده شدن آگهی شما خواهد شد، همچنین کاربران به این سایت ها اطمینان دارند و شما مورد تایید آن ها قرار خواهید گرفت و موجب جلب توجه آن ها می شود و وارد سایت شده و کالا ی شما میخرند. همان طور که مستحضر هستید به دلیل افزایش رقابت در فضای مجازی اکثر صاحبان کسب و کار به دنبال بهترین روش برای تبلیغ محصول خود می باشند. پس دقت نمایید در این بخش نیز جذاب نویسی و برانگیختن حس کنجکاوی خواننده اهمیت زیادی دارد. در زمان ساخت رپورتاژ باید دقت کنید با توجه به اصول و چهار چوب رپورتاژ اقدام کنید تا هیچ گونه مشکلی پیش نیاید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما کدام یک از احتیاجات او را برطرف میکند. شایان ذکر می باشد که برای نوشتن رپورتاژ خبری مناسب علاوه بر اینکه باید اصول گفته شده رعایت شود، یک سری کار های دیگر نیز باید انجام شود، مثلا به هیچ وجه ممکن نباید متن رپورتاژ را از سایر تبلیغات کپی کرد، زیرا سبب از بین رفتن اعتماد کاربران می شود. ریپورتاژ اگهی چیزهایی که کسی به شما نباید بگه ! نوشتن ریپورتاژ یک امر تخصصی است که شاید هر کسی از پس آن برنیاید. این امر منجر می­شود مخاطب اطلاعات و ویژگی­های ذکر شده در گزارش را برای مدت طولانی به یاد داشته باشد. به عنوان فرد و گروهی که سالهاست در زمینه سئو، طراحی سایت و موضوعات مشابه فعالیت می کنیم، در این مطلب می خواهیم چند نکته بسیار مهم قبل از درج ریپورتاژ و خرید لینک را برای شما هموطن عزیز یاداوری کنیم.

هنگامی که یک عنوان مناسب را انتخاب کردید، باید برای جذب خواننده، برای خواندن مطالب بعدی یک چکیده ی مناسب از اطلاعات مهم و موضوع تبلیغ بنویسید. این سایت و شرکت، در حقیقت، عنوانهایی هستند که به صورت غیرمستقیم در حال تبلیغ شدن هستند. درحالیکه با ریپورتاژ خبری در حالیکه محصول یا خدمات خود را در متن معرفی کردهاید، درمورد مزایای استفاده از آن نیز صحبت کرده اید. اینگونه بک لینک ها بیشتر مفید هستند ، زیرا کاربران با خواندن متن کامل متوجه موضوع و اطلاعات کامل را کسب می نمایند و زمانی که روی لینک سایت شما کلیک می کنند و وارد سایت شما میشوند تا 90 درصد برای شما درآمدزا خواهند بود. رپورتاژ ها برای فروش بهتر خدمات و یا محصولات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. با توجه به این موضوع، با مزیتهای مهمی سروکار داریم که آشنایی با آنها منجر به شناخت بهتر ریپورتاژ میشود. بله باید مثالهای بیشتری در مقالات ذکر کنیم و جدیدا هم داریم به این سمت حرکت میکنیم. ۵٫ از یک رپورتاژ آگهی یک لینک با کلمه کلیدی ، غیر از کلمه کلیدی هدف شما به صفحات داخلی سایتی که در آن رپورتاژ منتشر می شود داده شود (لینک داخلی). کم نیستند کسانی که سردرگم در متن های طولانی و طویل و گفت و گو های گیج کننده در مورد لینک بندی داخلی , لینک بندی خارجی و سئو تکنیکال و کلاه های رنگ و رنگ و کپی رایتنیگ شده اند و با اطمینان و اعتماد هزینه های زیادی خرج این موضوعات کرده اند و در آخر هم بعد 1 سال نتیجه ای که نگرفته اند هیچ حتی با کمال تعجب نظاره گر رشد رقبای خود شده اند که یک دهم هزینه آن ها را هم نکرده اند.

شما باید سعی کنید مطلبی را بنویسید که موجب متمایز شدن محصول شما از محصول سایر شرکت ها می شود. از تهیه رپورتاژ بیش از حد طولانی و تکرار مطالب خودداری کنید و آن را در زمان مناسب منتشر نمایید. وقتی که یک پست به عنوان رپورتاژ برای معرفی خدمات یا محصولات شما در یک وب سایت معتبر قرار میگیرد و آپلود میشود پاک نخواهد شد که این موضوع خود باعث به وجود آوردن مزایایی دیگر خواهد بود. همانطور که در تبلیغات غیرمستقیم نیز اشاره شد، در ریپورتاژ نیز، نویسنده اقدام به نگاشتن موضوعی میکند که مخاطب تصور میکند به صورت غیرمستقیم و بیطرفانه نوشته شدهاست.زمانی که مخاطب از تبلیغ نبودن محتوا مطمئن شد و تا انتها، متن را مطالعه کرد، ممکن است به چند شیوه تحت تأثیر قرار گیرد. ضمنا لینک سازی در دل محتوای ریپورتاژ آگهی، نوعی لینک سازی دائمی خواهد بود، بدین معنی که شما یک مقاله را به عنوان تبلیغ در یک سایت دیگر منتشر میکنید و نوشتۀ شما به طور دائمی در آن سایت باقی خواهد ماند. همانطور که ذکر شد، ریپورتاژ، به عنوان یکی از مهمترین مکملهای بازاریابی و به عنوان تبلیغات غیرمستقیم شناخته میشود.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما