توزیع 2 تن بذر شور برای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان در خارج از شهر یزد

رئیس پلیس منطقه یزد گفت: امسال به منظور کاهش تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری این منطقه که اغلب به دلیل خواب آلودگی رخ می دهد، 2 تن بذر نمک بین رانندگان این جاده ها توزیع شد.

به گزارش ایرنا، سرلشکر عباسعلی بهدانی فرد روز سه شنبه در همایش تجلیل از فرهنگ حرکتی این منطقه افزود: این اقدام استاد یزد مورد توجه فرماندهی انتظامی مرکز قرار گرفت و مقرر شد در سایر مناطق نیز اجرایی شود. همچنین.

وی با اشاره به اینکه جریمه شدن هنر نیست، تصریح کرد: مخالف جریمه رانندگان در جاده های درون شهری و برون شهری هستم. هنر ما باید جایی باشد که راننده توقف کند. نگفتم اینجا متوقف نشوید، اما شرایط خیابان های شهر یزد چندان راضی کننده نیست.

فرمانده انتظامی منطقه یزد خواب آلودگی و عواقب ناخوشایند این حادثه را دلیل اصلی واژگونی خودروها در جاده های برون شهری این منطقه عنوان کرد و یادآور شد: گاهی به دلیل اتفاقات خاص مجبور به تردد در جاده های شهری می شویم. مبلمان شهر یزد از 90 درصد نیروهای ما در زمینه جابجایی استفاده می کند.

رئیس بهدونی فرد افزود: مشکلات اقتصادی هم مشکل ساز است و باعث می شود راننده چشم باز کند اما مغز او دستور درستی نمی دهد و باعث بروز حوادث ناگوار می شود.

وی با اشاره به اقدامات خوب شهردار، شورای شهر و اداره امور داخلی منطقه در رفع بسیاری از نقاط حادثه خیز منطقه، تاکید کرد: خیابان های یزد کم عرض است و گاهی مجبور به افزایش معابر هستیم. نیروها در برخی مسیرها مانند تقاطع اطلس یا تقاطع ریاضی.

سردار بهدانی فر، بونگه طالقانی را یکی دیگر از مکان های شلوغ مرکز شهر یزد اعلام کرد و یکی از دلایل اصلی شلوغی این مکان را وجود تعداد زیادی اتاق پزشکان دانست و افزود: این مکان متعلق به ما نیست. راه حل، اما باید در این زمینه انجام شود.» باید راه حل اساسی اندیشیده شود.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما