ایتالیا اولین کشور در جهان است که گوشت های آزمایشگاهی را ممنوع کرده است

ایتالیا اولین کشور در جهان است که استفاده، فروش، واردات و صادرات مواد غذایی پرورش یافته در آزمایشگاه ها از جمله گوشت پنج شنبه را ممنوع کرده است.

مجلس نمایندگان این کشور با 159 رأی موافق در برابر 53 رأی مخالف این لایحه را تأیید کرد و تأیید قبلی این لایحه در مجلس سنای ایتالیا را تأیید کرد.

فرانچسکو لولوبریجیدا، وزیر کشاورزی ایتالیا در فیسبوک گفت که این لایحه از سلامت، سیستم تولید ایتالیا، هزاران شغل، فرهنگ و سنت ما محافظت می کند، همانطور که توسط گوگل ترجمه شده است.

به گزارش رویترز، مشاغل و سایر مؤسساتی که قانون جدید را نقض کنند ممکن است تا 162700 دلار جریمه شوند، دسترسی به بودجه دولتی را تا سه سال از دست بدهند و در معرض خطر تعطیلی قرار گیرند.

این لایحه همچنین استفاده از اصطلاحات گوشت را برای بازاریابی جایگزین های گوشت گیاهی ممنوع می کند.

کلماتی مانند «استیک توفو» یا «پروسوتوی گیاهی». . . پدیده نامطلوب استفاده از برچسب‌های سنتی با گوشت برای فروش محصولات حاوی پروتئین گیاهی فاش شده است.»

در حالی که این لایحه توسط کشاورزان ایتالیایی و سنت گرایان حمایت شد، دیگران با این قانون جدید مخالفت کردند و استدلال کردند که گوشت مصنوعی می تواند به مصرف کنندگان کمک کند از گوشت سنتی غنی از کربن اجتناب کنند.

«این پروژه به ایتالیایی‌ها می‌گوید که چه چیزی می‌توانند بخورند و چه چیزی نمی‌توانند بخورند… واقعاً ناامیدکننده است که ایتالیا از صنعت جدید اشتغال‌زا کنار گذاشته شده و از فروش مواد غذایی سازگار با آب و هوا محروم است» – اتحادیه مکمل‌های پروتئین ایتالیا، که نماینده محققان و پژوهشگران است. شرکت ها بر اساس انتشارات موسسه اروپایی غذای خوب، که با محصولات گوشتی مصنوعی و پروتئین گیاهی سروکار دارند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما