تنبل های خاکی گوت ها ممکن است پستانداران & زومیت ها باشند

[ad_1]

افراد تنبل امروزه گیاه خوار هستند. اما حداقل یکی از اقوام بزرگ آنها در عصر یخبندان اگر مانع آنها شود ، گوشت را رها نمی کند. “زمین تنبل” داروین ، به طول 3 متر و وزن تا 2 تن ، احتمالاً یک حیوان جاده ای است. این یافته بر اساس نتایج یک آزمایش بیولوژیکی موهای فسیل شده است.

جولیا Tejada ، مورخ در دانشگاه مونپلیه ، فرانسه ، و دیگران. آنها در آمریکای شمالی کاوش می کنند. این گروه نتایج را با نمونه های بازی مدرن ، مورچه ها و دیگر همه چیزخوار مقایسه می کند.

مقالات مرتبط:

ایزوتوپ های نیتروژن در غذاهای مختلف یا سیستم های مختلف متفاوت است. میزان ایزوتوپهای اسید آمینه گلوتامات بسته به نوع رژیم غذایی بسیار متفاوت است و هرچه فراهمی زیستی در زنجیره غذایی بیشتر باشد ، بیشتر است. اما رژیم غذایی برای اسید آمینه فنیل آلانین خوب نیست. با مقایسه ایزوتوپهای نیتروژن دو اسید آمینه در فولیکول های مو ، دانشمندان توانستند اختلال در سیستم ایمنی را از بین ببرند و بر رژیم غذایی تمرکز کنند.

داده ها نشان می دهد که خوردن غذای شستا برای کاشت تنبل است. اما تنبلی داروین در جهان همه چیز خوار است.

شکل نسبت ایزوتوپ نیتروژن و خوراک دام

در بخش A ، تصویری از نقاط δ15NGlx (ارزیابی نسبت ایزوتوپ نیتروژن 15 به هوا در گلوتامات) و δ15NPhe (تجزیه و تحلیل نسبت ایزوتوپ نیتروژن 15 به هوا در فنیل آلانین) و در بخش B ، δ شکل.15NGlx – د15NPhe برای حیوانات. در شکل A ، افقی شامل گیاهخواران مدرن (سبز تا کامل بدن) ، گیاهخواران مدرن با Nothrotheriops (حشرات سبز) ، همه چیزخوار وحشی مدرن به جز مورچه ها (قهوه مدرن) ، همه چیز خواران مدرن با دو گونه حیوانات تنبل ، همه چیزخواران مدرن توسط Mylodon تکمیل شده اند. فسیل با اجتناب از بسیاری از گونه های مختلف ، آب Nothrotheriops و Genetta (قهوه ای) (همه آبی). گروههای دیگر شامل بچه ها (گلهای قرمز) ، خونخواران (قرمز) و مگسها (زرد) هستند. فسیل های تنبل زمین مرده با نقاط توخالی شناسایی شدند. در شکل B ، حرف M برای Mylodon (از جمله دنیای تنبل داروین) و حرف N برای Nothrotheriops (از جمله جهان تنبل شستا) است. خطوط سبز ، قهوه ای و آبی به ترتیب نشان دهنده افراد غیر گیاهخوار ، همه افراد و گیاه خواران است.

این یافته ها طرز فکر دانشمندان را در مورد این حیوانات باستانی تغییر داده است. دانشمندان این حیوانات را به عنوان گیاهخوار طبقه بندی کرده اند. از آنجا که امروزه هر شش نوع تنبل به عنوان گیاهخوار شناخته می شوند ، همچنین دندان ها و فک های غول های سرزمین تنبل با شکار ، جویدن و جویدن سازگار نیستند.

اما به گفته تجادا و همکارانش ، دنیای تنبل داروین می تواند گوشت مرده را ببلعد. این کشف می تواند به حل معمای قدیمی عدم وجود حیوانات بزرگ در آمریکای جنوبی در عصر یخبندان کمک کند. به گفته دانشمندان ، جهان تنبل داروین به هیچ چیز دیگری منجر نخواهد شد. حیوانی که به گوشت نه نمی گوید.

این یافته ها در مجله Nature منتشر شده است.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما