مدیر عامل Capital Power می گوید مقررات اتاوا به معنای عدم وجود نیروگاه گازی جدید در کانادا است Globalnews.ca

مدیر عامل شرکت آویک دی گفت که شرکت کپیتال پاور مستقر در آلبرتا هیچ برنامه ای برای ساخت نیروگاه های گاز طبیعی جدید در کانادا ندارد، زیرا مقررات پیشنهادی جاستین ترودو، نخست وزیر برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی، سرمایه گذاری های جدید در چنین تاسیساتی را غیرقابل قبول می کند.

نگرانی‌های مطرح شده توسط کپیتال، دومین تولیدکننده بزرگ برق آلبرتا، توسط دانیل اسمیت، نخست‌وزیر آلبرتا، تکرار می‌شود که روز دوشنبه گفت که این استان مقررات پیشنهادی برق (CER) دولت فدرال را رد می‌کند. هدف مقررات اتاوا حذف انتشار گازهای گلخانه ای از شبکه برق این کشور تا سال 2035 است.

“آیا من به دنبال ایجاد ظرفیت جدید هستم؟” دی به رویترز گفت، امروز به دلیل عدم قطعیت CER، پاسخ منفی است و افزود که این شرکت برنامه‌ای برای خرید هیچ کارخانه‌ای در کانادا ندارد.

وی گفت که CER در شکل فعلی آن سرمایه گذاری در یک نیروگاه گاز جدید را که باید 30 سال کار کند را توجیه نمی کند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

موضعی که قبلاً گزارش نشده است Capital Power در مورد نیروگاه های جدید نشان می دهد که چگونه پیش نویس مقررات برق دولت لیبرال ترودو خطر سرمایه گذاری در شبکه را تضعیف می کند، زیرا اتاوا انتظار دارد با تقاضای فزاینده ای که کانادایی ها خرید خودروهای برقی می کنند، مواجه شود.

برخلاف سایر استان‌های دارای انرژی آبی یا هسته‌ای، آلبرتا برای تولید بیشتر برق خود، گاز طبیعی با انرژی بالا می‌سوزاند. اسمیت هشدار داد که قوانین منجر به بن بست و تعطیلی می شود، سناریویی که روز گفت او نیز می بیند.

2:24 پویلور می گوید ترودو “یک طرح مالیاتی دارد” نه یک طرح آب و هوا در میان سوالاتی در مورد اهداف انتشار گازهای گلخانه ای

به تعویق انداختن هدف صفر خالص فدرال به مدت یک دهه تا سال 2045، همراه با تغییرات در پایان عمر مشخص شده برای گیاهان، محدودیت‌های مربوط به کارخانه‌های اوج مصرف و استفاده از جبران‌ها می‌تواند صفر خالص را به واقعیت تبدیل کند و موقعیت سرمایه را تغییر دهد. روز گفت.

دی گفت: “اگر آنها تغییر نکنند، (CER) برای مکانی مانند آلبرتا کار نخواهد کرد.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

سخنگوی وزیر محیط زیست کانادا، الیور اندرسون، گفت که این ادعا که قوانین خطر قطع برق نادرست است، زیرا آنها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا قابلیت اطمینان شبکه را تضمین کنند. اندرسون گفت که دولت کانادا در حال جمع‌آوری بازخورد صنعت، از جمله از Capital Power، برای تدوین قوانین نهایی است که هم بلندپروازانه و هم واقع‌بینانه هستند.

در حالی که کپیتال هیچ برنامه ای برای نیروگاه های جدید ندارد، در حال حاضر ظرفیت گاز را به تاسیسات موجود در آلبرتا و انتاریو اضافه می کند.

بر اساس CER، برخی از نیروگاه های گاز طبیعی می توانند تا سال 2035 کار کنند، اما در محدوده انتشار گازهای گلخانه ای که نیاز به استفاده از جذب کربن و محدودیت 20 ساله در طول عمر کارخانه تا سال 2025 دارد.

اسمیت همچنین روز دوشنبه گفت که دولت او در حال بررسی ایجاد شرکت تولید برق خود به عنوان آخرین راه حل برای راه اندازی نیروگاه های طبیعی در آلبرتا است.

در حال حاضر روند

  • زن بریتیش کلمبیا که در ایالات متحده تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد می‌گوید زمان انتظار در خانه می‌تواند به قیمت جان او تمام شود

  • گزارش: اکثر بازنشستگان مجبورند سبک زندگی «جدی» را کاهش دهند

دی گفت در حالی که یک تولیدکننده دولتی یک بازیگر دیگر به بازار اضافه می کند، مشخص نیست که آیا این ایده سرمایه گذاری را کاهش می دهد یا خیر.

دی گفت: «نمی‌دانم می‌توانم امروز اینجا بنشینم و بگویم که این موضوع تصمیم‌های سرمایه‌گذاری در استان را تهدید یا تحریک می‌کند، زیرا بسیار فرضی است.

2:15 آلبرتا قانون استقلال را در برابر قوانین انرژی پاک اتاوا به چالش می کشد

سایمون دایر، معاون مدیر اجرایی موسسه آب و هوای پمبینا، گفت که یک ژنراتور برق دولتی، تشریفات غیرضروری ایجاد خواهد کرد.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

دایر گفت: “به نظر می رسد آلبرتا نه تنها با گفتگوی ملی، بلکه با گفتگوی جهانی کاملاً خارج از ارتباط است.”

برخلاف نگرانی‌هایش در مورد آینده انرژی گاز کانادا، کپیتال پاور در حال خرید نیروگاه‌های گاز طبیعی میان‌مدت در ایالات متحده است. دی گفت که نیروگاه‌ها در مواقعی که نیروی باد و خورشیدی با کمبود مواجه باشند، منبع حیاتی را فراهم خواهند کرد و کپیتال به دنبال خریدهای بیشتری از این قبیل در غرب ایالات متحده و غرب میانه است.

کپیتال پاور مستقر در ادمونتون در این ماه دو نیروگاه گاز طبیعی ایالات متحده را خریداری کرد، حتی در شرایطی که هزینه باتری ها، راهی جایگزین برای مدیریت شکاف انرژی های تجدیدپذیر، همچنان در حال کاهش است.

دی گفت: «یک اندازه، یک راه حل برای همه مناسب نیست.

– گزارش توسط راد نیکل در وینیپگ، منیتوبا. گزارش اضافی توسط استیو شرر در اتاوا و نیا ویلیامز در بریتیش کلمبیا ویرایش توسط دنی توماس، چیزو نومیاما و لیزا شوماکر

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما