ساخت بک لینک رایگان + لیست بک لینک رایگان قوی تسمینو

زمانیکه در مورد خرید بک لینک صحبت میکنیم عموما منظور ما قرار گرفتن لینک های متنی در سایدبار یا فوتر در همه صفحات یک سایت دیگر است که معمولا به صورت ماهانه و غیردائمی فروخته میشوند. امروزه بعید است که کسی این نوع لینک را به شما پیشنهاد دهد یا بخواهد به شما بفروشد، اما اگر این کار را بکند واقعاً ارزش خرید را ندارد. اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید. همچنین خرید بک لینک دائمی نیز در سایت لینک بگیر دات کام به صورت امکان خرید رپورتاژ آگهی مقدور می باشد. خرید بک لینک فرآیند دریافت لینک های یک طرفه (که بک لینک نیز نامیده می شود) به یک وب سایت برای بهبود دید آن در موتورهای جستجو در ازای پرداخت پول است.

از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . اساساً، nofollow به گوگل می‌گوید که نمی‌خواهید فقط به این دلیل که به آن سایت پیوند داده‌اید، شما را به عنوان پشتیبانی از یک سایت خاص درک کند. سئو و محتوا آنقدر درهم تنیده هستند که نمی‌توان به یکی از آن‌ها کم توجهی کرد.

لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید. پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد. اگر بک لینک پروفایل سایت شما تعداد قابل‌توجهی لینک ایرانی داشته باشد می‌توانید از بک لینک خارجی هم استفاده کنید. بهترین حالت استفاده از لینک‌های خارجی در سیستم لینک سازی از نوع PBN است که در آن به دلیل مخفی بودن روند لینک سازی احتمال پنالتی شدن بسیار کم است.

بهتر است زمانی برای این کار اقدام کنید که بدانید می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو سایت شما داشته باشد. همچنین عوامل دیگر مانند پیچ اتوریتی و دامین اتوریتی نیز باید بررسی شوند. در برخی از سایت‌ها به قدری لینک‌سازی صورت گرفته است که عملا به یک مزرعه لینک تبدیل شده‌اند.

معمولا تاثیرات ساخت یک لینک حرفه ای بعد از ۳ ماه ظاهر شده و مشتریانی که خدمات ساخت بک لینک را از ما تهیه کرده اند معمولا کمتر از ۲ ماه هم نتایج فوق العاده ای دریافت کرده اند. بک لینک لایه‌ای یا شبکه وبلاگ خصوصی روشی است که در آن با ساختارهای لایه‌ای و پیچیده روی کلمات کلیدی بسیار سخت و رقابتی بک لینک ساخته می‌شود. چند نکته درباره لیست بک لینک ها هست شاید بد نباشه قبل از لینک سازی اون رو بدونید.

بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات خوبی را درباره لینک سازی خارجی و اصول و قواعد آن دارید. بک لینک زمانیست که یک وبسایت به وبسایت دیگر پیوند ایجاد می کند.این پیوند با لینک داخلی که در آن لینک تنها به همان دامنه ایجاد می شود متفاوت است. RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید.

از این رو  در این نوشته قصد داریم به مزایای بک لینک قوی و هم چنین معرفی بهترین سایت‌های خرید بک لینک خوب اشاره کنیم. در این زمینه باید توجه داشت که تمامی بک لینک‌ها کیفیت یکسانی نداشته و برخی از آن‌ها به اصطلاح مضر هستند، به همین دلیل روی رتبه و موفقیت سایت تاثیر گذاشته و حتی ممکن است منجر به جریمه یا پنالتی سایت شوند. جاب تیم از بهترین مجموعه‌ها در حوزه SEO سایت است به همین دلیل در صورت خرید بک لینک از این مجموعه این امکان را فراهم خواهد ساخت تا بتوانید به آسانی زمینه ارتقای جایگاه خود در موتورهای جستجو را فراهم سازید. رپورتاژ که ما به عنوان پلان خرید بک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید. اگر قصد دارید تا اعتبار صفحه موردنظر خود را بررسی کنید، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید. مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است.

ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک به دست آوردید. از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است. در حین ثبت سفارش بک لینک تقویتی می توانید درخواست اجرای ترکیبی کمپین تقویتی را ثبت نمائید. در غیر اینصورت می توانید هر کدام از منابعی را که مد نظر دارید به صورت تکی و جداگانه درخواست دهید. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند.

طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. حالا این سوال پیش می آید که از کجا بفهمیم که یک سایت امتیاز خوبی از نظر گوگل دارد؟ از کجا می دانید که در این مدت الگوریتم های گوگل تغییر نمی کند و … و باعث میشوید سون لرن از سایت شما بک لینک دریافت کند. به بیان ساده تر لینک خروجی در یک وب سایت لینک ورودی برای یک وب سایت دیگر است و همینطور بالعکس! بسیاری آن را عاملی مهم و حیاتی دانسته و بسیاری نیز بر این باورند که عمر یک وب سایت تاثیر آنچنانی ندارد.

این لیست ۸ تایی از بهترین روشهای ساخت بک لینک برای سئو را میتوان تا ۱۰۰ ادامه داد و همچنان روشهایی برای ایجاد بکلینک ناگفته مانده باشد. این ۸ روش را برای به این دلیل انتخاب کردیم که ضمن مهم بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند.

در این رقابت، خرید بک لینک به عنوان یکی از روش‌های معتبر و قانونی برای افزایش رتبه سایت به شمار می‌رود. مراقب وعده‌های لینک سازی باشین که از روش‌های کلاه سیاه استفاده می‌کنن و در نهایت می‌تونن به SEO شما آسیب برسونن. بنابراین بهترین ابزارها، ابزاری هست که اطلاعات زیادی در مورد back link به شما می‌ده که می‌تونین با استفاده از اونها بهترین نتیجه رو در پیوندها ایجاد کنین. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.

دستگاه ثبت سفارش مشتریان

یکی از روش‌های معمول، تماس با سایت‌هایی است که در زمینه مشابهی فعالیت می‌کنند و از آنها خواهش کنید تا بک لینک خود را در سایتشان قرار دهند. البته باید به این نکته توجه کنید که بک لینک‌هایی که بدون قرارداد و توافق قبلی خریداری می‌شوند، ارزش کمتری دارند و تأثیر کمتری در رتبه سایت شما خواهند داشت. خرید بک لینک به صورت پیوسته و پیشروانه می‌تواند به شما کمک کند تا رتبه وبسایت خود را بهبود بخشید.

اگر ۲۰۰۰ کلمه را با فونت ۱۴ B nazanin بصورت یک متن واقعی با پاراگراف هایی طبیعی تایپ کنیم. برای تایپ ۵ صفحه A4 یک تاپیست حرفه ای حدود یک ساعت زمان نیاز دارد و یک تایپیست تازه کار حدود یک ساعت و ربع زمان برای تایپ این حجم متن زمان نیاز دارد. در نظر بگیرید که مطلب شما نمیتواند کپی باشد و باید مطلب خاص و منحصر به فرد تولید کنید. خواهید دید که تولید پست مهمان برای مشتریان کاری بس دشوار و طاقت فرسا است.

  • این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند.
  • بک لینک‌های قوی و ارزشمند باید در صفحات مرتبط با سایت شما قرار گیرند.
  • یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل کاربران با مقالات سایت دادن لینک داخلی است.
  • این اطلاعات بسیار مفیدی است چون اگر سایتی به بیش از یکی از رقبای شما پیوند دهد، این احتمال وجود داره که بتونه پیوندی به سایت شما اضافه کنه.

اگر شرکت پذیرنده پست مهمان لینک های مقاله شما را Nofollow میکند با آن شرکت قطع رابطه کنید. جهت اطلاع از مقالات، نوشته ها و آموزش های مرتبط با مبحث سئو به بخش مقالات سئو یا آموزش بهینه سازی سایت مراجعه کنید. همچنین مشاوره سئو جزء مهمترین وظایف کارشناسان این سایت به ویژه برای سایت ها تازه تاسیس و نوپا می باشد. در این سایت کلیه امور مربوط به انجام خدمات سئو و اجرای پروژه سئو سایت ، در چارچوب قرارداد سئو سایت ، قابل اجرا می باشد. تیم تسمینو علاوه بر مطالب خوب خدمات بسیار خوبی نیر ارائه میده که خوشحال هستم افتخار همکاری با این تئیم خوب را دارم.

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

با این کار، می‌توانید سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل به موقعیتی بالاتر از رقبا برسانید. در حال حاضر، خیلی از وبمسترها و صاحبان سایت‌ها از این روش استفاده می‌کنند تا رتبه سایت خود را بهبود بخشند و بتوانند بر ترافیک بیشتری دست یابند. ممکن است برای مدت خاصی اوج بگیرند اما دیر یا زود دوباره سقوط خواهند نمود. یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد.

به علاوه، وقتی رقبا به سایت شما لینک می دهند، این امر اعتبار سایت شما را به گوگل نشان می دهد. وقتی بک لینک شما از سایت های مرتبط با صنعت شما باشد، تأثیر سایت شما بر روی رتبه بندی جایگاه شما بیشتر از پیوند به سایت های تصادفی خواهد بود. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند!

راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید. به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک هستند. بک لینک ها یکی از عواملی هستند که به افزایش رتبه سئو سایت شما کمک می کنند.

در خرید بک لینک دائمی اغلب محتوایی تولید می شود که هزینه بر است در عوض، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. انکرتکست تأثیر زیادی روی قوی‌بودن بک لینک دارد، در هنگام خرید بک لینک قوی باید توجه داشته باشید که انکرتکست بک لینک‌های شما شامل کلمه‌ی کلیدی اصلی صفحه‌ای باشد که بک لینک به آن اشاره می‌کند. در حال حاضر هیچ بهانه‌ای برای اتخاذ یه استراتژی ایجاد پیوند وجود نداره.

برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. این سبک بک لینک ها از سایت هایی با قدرت دامنه بالا اما بدون نیاز به تایید کامنت توسط مدیر دریافت می شود و عملا هر شخصی در جهان می تواند در این سایت لینک سازی کند.

برای نمونه با استفاده از ابزار Morningscore، می‌توانید به طور یکپارچه پروفایل بک لینک رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه بک لینک‌هایی دریافت کرده‌اند. در این ابزار، می‌توانید قوی‌ترین یا ضعیف‌ترین لینک‌های آن‌ها را ببینید و آن‌ها را تکرار کنید تا استراتژی لینک سازی خود را متنوع کنید و حتی از قوی‌ترین رقبا پیشی بگیرید. اگر بخواهید تفاوت بک لینک نوفالو و بک لینک دوفالو را ببینید، تصویر زیر کمکتان می‌کند.

هر چه تعداد و کیفیت لینک به سایت شما در سایر سایت ها بیشتر باشد، سایت شما در نگاه گوگل اهمیت بیشتری پیدا کرده و در نتایج جستجویش بیشتر و بالاتر به جستجو کنندگان نشان داده می شود. سعی کنید گول ارزانی را نخورده و از یک سایت معتبر و مطمئن اقدام به خریدبک لینک نمایید. بک لینک های خود را هر 6 ماه یک بار چک کرده و از پاک نشدن آن ها اطمینان حاصل نمایید. افرادی که سایت های تازه تاسیس دارند بهتر است که به صورت ناگهانی و با حجم بالا اقدام به خرید بک لینک نکنند، چرا که علاوه بر نداشتن هیچ سودی برای سایت، می تواند باعث پنالتی شدن آن نیز بشود.

اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود. این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است. بهتر است قبل ساخت بک لینک حتما به نوع url های خود دقت کنید برای همین مطالعه تفاوت لینک‌ فالو (follow) و نوفالو (nofollow) و تاثیر آن در سئو برای شما ارزشمند است. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید.

بک لینک تمام صفحات از یک سایت معتبر می تواند سیگنال قوی ای برای گوگل باشد که صفحه هدف از اعتبار بالایی برخوردار است و می تواند برای نمایش به کاربر رتبه های بالاتری کسب کند. البته که تاثیر این بک لینک ها زمانی کاملا نمایان خواهد شد که سایت شما تمام فاکتورهای سئو را نیز رعایت کرده باشد و الگوریتم های گوگل را نقض نکند. خرید بک لینک قوی و ارزشمند یک استراتژی مهم در بهبود رتبه سایت شما است، اما انتخاب منابع صحیح و مورد اعتماد، کلید تأثیرگذاری این روش است. با استفاده از بک لینک‌های قوی و ارزشمند، می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش داده و رتبه آن را بهبود بخشید. حتی در رقابت سخت با سایت‌های دیگر، خرید بک لینک قوی می‌تواند به شما کمک کند تا جایگاه بهتری را در نتایج جستجو داشته باشید.

با این حال، هیچ ارجاع‌دهنده‌ای مانع از آن می‌شود که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما در حال پیوند دادن به سایت‌های دیگران هستید. و دیگر صاحبان وب سایت نمی توانند ببینند که شما چه زمانی به آنها پیوند می دهید. میتوان براحتی با خریدن دامنه هایی که دیگر فعال نیستند از رتبه آن سایت برای گرفتن بکلینک استفاده کرد. اگر لینک های داخلی، با هدف طراحی شوند و مخاطب را به مطالب مرتبط منتقل کند.

و باز هم مانند سایت قبل نقطه قوت آن فروش بک لینک در سایت های ایرانی است. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. شاهد سایت های معتبری خواهید بود که به شما امکان درج پست مهمان و گرفتن بکلینک در موضوعات مختلف را میدهد.

این ساختارهای چندلایه ای، طبیعی سازی لینک سازی را به بالاترین حد خودش می رساند. همانطور که قبلا گفتیم شما می‌توانید از طریق خرید بک لینک قوی و باکیفیت از مزایای استفاده از آن بهرمند شوید. البته جهت خرید بک لینک نمی‌توان به تمام سایت های ارائه دهنده بک لینک اعتماد کرد.

  • موتورهای جستجو همچون گوگل، ارتباط بین سایت‌های مختلف را از طریق لینک‌های بین‌شان متوجه می‌شوند.
  • میتوان براحتی با خریدن دامنه هایی که دیگر فعال نیستند از رتبه آن سایت برای گرفتن بکلینک استفاده کرد.
  • در این زمینه باید توجه داشت که تمامی بک لینک‌ها کیفیت یکسانی نداشته و برخی از آن‌ها به اصطلاح مضر هستند، به همین دلیل روی رتبه و موفقیت سایت تاثیر گذاشته و حتی ممکن است منجر به جریمه یا پنالتی سایت شوند.

بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود. بک لینک ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتور ها در تسریع و تثبیت روند سئو سایت شما هستند و می توان با استفاده از بک لینک، بعد از رعایت سئوی آن پیج از رقبای خود پیشی بگیرید. تهیه بک لینک از طریق راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. برای این کار معمولا سایت‌هایی انتخاب می‌شوند که آتوریتی بالایی دارند. من سئوکار هستم و دنبال اینم که یک تیم برای پروژه هایی که دارم بک لینک بزنه. خودم با انواع بک لینک و نحوه ساختشون آشنا هستم و میخوام که کار به صورت اصولی و کاملا ایمن انجام بشه که مبادا پروژه ها با مشکل و خطر پنالتی شدن مواجه بشن.

پس اگر تصمیم به خرید بک لینک بدین صورت دارید، لطفا بیشتر فکر کنید و جوانب کار را کاملا بسنجید. به یاد داشته باشید که موثرترین و پایدارترین روش در لینکسازی، دریافت بک لینک های دائمی و طبیعی‌ است. موتورهای جستجو همچون گوگل، ارتباط بین سایت‌های مختلف را از طریق لینک‌های بین‌شان متوجه می‌شوند. گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمره‌ای به سایت مقصد اختصاص می‌دهد.

  • دلیل این که این تاکتیک به خوبی کار می کند این است که ارزش زیادی به مدیران وب اضافه می کند – به آنها کمک می کند خطایی را در وب سایت خود برطرف کنند و تجربه خوانندگانشان را بهبود می بخشد.
  • از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است.
  • بک لینک ها یکی از بهترین و سریعترین روشها برای ارتقای رتبه سایت شما هستند.
  • برای ثبت سفارش و مشاهده سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، کافیست همین حالا وارد پنل تریبون شوید.
  • در نتیجه، این باعث می‌شود که پیوندها به‌عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند، نه ترافیک ارجاعی از دامنه خاص شما.
  • آن‌ها همانند نمونه‌های کوتاه‌مدت عمل نموده و هیچ امتیازی را برای وب‌سایت شما به ارمغان نمی‌آورند.

موضوعی که هنوز عده ای از افراد نمی پذیرند این است، که سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قاتلان بزرگ زمان هستند. گاهی می توان سنجیده و با خرید بک لینک های باکیفیت جانی دوباره به کسب سفارش بک لینک و کار آنلاین خود تزریق کرد. در تریبون می‌توانید انواع بک‌لینک را در سایت‌های گوناگونی خریداری کنید و با کمک مشاوران و تیم پشتیبانی ما بیشترین میزان تاثیرگذاری را دریافت کنید.

به سایت های مرجعی که سایت ها را بر اساس زمینه کاریشان دسته بندی می‌کنند دایرکتوری می‌گویند. در بعضی دایرکتوری ها ایجاد بک لینک رایگان است و در بعضی دیگر نیاز به خرید بک لینک است. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. حتی اگر بک لینک های دائمی برای سئوی سایت مفید باشند و باعث افزایش رتبه سایت شوند در صورتی که خزنده های موتورهای جستجو متوجه شوند سایت جریمه می شود.

برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. در واقع شما بدون اینکه در صفحه نمایش نتایج موتورهای جستجو جهت افزایش کلیک های کاربران رقابت کنید می‌توانید با خرید یک بک لینک باکیفیت‌ ترافیک ارجاعی سایت را افزایش دهید. شما با هر نوع کسب و کاری قطعا می‌خواهید وبسایت تان در نتایج موتورهای جستجو جایگاه خوبی داشته باشد.

برای ثبت سفارش و مشاهده سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، کافیست همین حالا وارد پنل تریبون شوید. خرید بک لینک یکی از راه‌های مهم و موثر برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است. با توسعه فضای مجازی و افزایش تعداد وبسایت‌ها، رقابت بین سایت‌ها برای جذب ترافیک و کسب رتبه بالا در نتایج جستجو بسیار بیشتر شده است.

ویژگی noreferrer پیوندهای ارجاع شما را در تجزیه و تحلیل مقصد پنهان می کند. از اطلاعات سایت شما در برابر انتقال به وب سایتی که کاربران شما در آن در حال حرکت هستند محافظت می کند. در نتیجه، این باعث می‌شود که پیوندها به‌عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند، نه ترافیک ارجاعی از دامنه خاص شما. در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. بعنوان یک فری لنسر، سئو کار یا شرکت طراحی سایت و یا شرکت بازاریابی برای ایجاد پست مهمان راهکارهای زیر را بکار بگیرید.

دریافت بک لینک از طریق خرید رپورتاژ آگهی یک روش عالی است اما گاهی اوقات متخصصان سئو ترجیح می‌دهند به دلایل مختلف ساخت بک لینک رایگان را انجام دهند. گرفتن بک لینک و لینک‌سازی در جلب اعتماد موتورهای جستجو نقش مهمی دارد و یکی از فاکتورهای اصلی برای گرفتن جایگاه بهتر در نتایج جستجو به شمار می‌رود. اما اگر این کار به درستی انجام نشود و لینک‌ها باکیفیت نباشند، می‌تواند حتی منجر به جریمه یا پنالتی شدن وب‌سایت شما شود.

به دنبال ایجاد پیوندهایی باشید که در محتوای اصلی یک سایت گنجانده شود. با ارزش ترین نوع بک لینک از وب سایت های با کیفیت و اعتبار بالا حاصل می شود. لینک هایی که از سایت های با کیفیت گرفته می شود، سیگنال های مثبت بیشتری نسبت به پیوندهای سایت های کم کیفیت و کمتر شناخته شده به موتورهای جستجوگر ارسال می کنند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما