راز پنهان پشت ماساژ

در یک جلسه ماساژ درمانی معمولی، لباس‌هایتان را در می‌آورید یا لباس‌های گشاد می‌پوشید. ماساژ درمانی که توسط یک متخصص ماساژ درمانی مجاز انجام می شود، شامل استفاده از فشارها، حرکات و تکنیک های مختلف برای دستکاری عضلات و سایر بافت های نرم بدن است. درمان شیرودهارای آیورودای هندی شامل این است که به آرامی اجازه دهید مایع چکه کند یا روی پیشانی یا چشم سوم بریزد. TM معمولاً شامل تکرار یک مانترا در حین مدیتیشن است. مشعل رایحه‌درمانی، حوله، یک شراب رایگان از یکی از شراب‌سازی‌های مرکزی اوتاگو، آبجو یا آبمیوه و بستنی، چیپس یا شکلات را دریافت می‌کنید تا در حین غوطه‌ور شدن در یکی از جکوزی‌های اختصاصی ما به مدت یک ساعت از آن لذت ببرید. علاوه بر ماساژ سنتی تایلندی، تعدادی از درمان‌های دیگر نیز وجود دارد که ماساژدرمانگران ما ارائه می‌دهند: ماساژ با سنگ داغ، ماساژ آروماتراپی، ماساژ ورزشی بافت عمیق، ماساژ بازتابی پا، ماساژ گردن، شانه، پشت و سر. با این حال، دلایل خوبی برای پوزخند و تحمل آن وجود دارد، مانند اینکه بخواهید از شرایط بهداشتی بدی مانند سرخک و تب دنگی رها شوید.

برخی از باشگاه های ورزشی، مانند امتیاز Equinox، سیستم های صدور گواهینامه خود را دارند. ماساژ را می توان در مکان های مختلفی از جمله باشگاه های سلامت، اسپا، کلینیک های پزشکی و منزل شخصی انجام داد. امروزه ماساژ درمانی در مشاغل، کلینیک ها، بیمارستان ها و حتی فرودگاه ها ارائه می شود. لرزش، مسواک زدن و گاز گرفتن از دیگر تکنیک‌هایی هستند که در این ماساژ درمانی نقش دارند. با این حال، هنوز خدمات زیادی وجود دارد که زنان باردار می توانند در یک آبگرم خوب از آن لذت ببرند. با این حال، بخش‌های خاصی وجود دارد که ماساژدرمانگر باید در بیماران سرطانی از آن‌ها اجتناب کند و همچنین در مواقعی که باید از ماساژ به طور کلی اجتناب شود. به عنوان مثال، Straightfoward Media بورسیه تجاری 500 دلاری را ارائه می دهد که چهار بار در سال پرداخت می شود.

بسیاری از بورسیه های تحصیلی به مدرسه تجارت برای مشاغل خاص ارائه می شود. زنان مسن بیشتر در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان، بیماری فرسایش استخوان ها هستند. درمان‌های رایج غربی برای آرتریت اغلب هیچ کمکی به درمان این بیماری نمی‌کنند. اگر یک ماساژ حرفه‌ای را انتخاب می‌کنید، اگر بیماری یا آسیب خاصی دارید، مانند آرتریت یا فیبرومیالژیا، حتماً به پزشک اطلاع دهید. حتماً قبل از جلسه ماساژ درمانی ذکر کنید که آرتریت دارید تا درمانگر شما را در مورد نحوه کار با یکدیگر راهنمایی کند.

اگر بیکار هستید، سعی کنید وقتی افراد شاغل ورزش می کنند، صبح زود، هنگام ناهار یا عصرها به باشگاه بروید. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما و کمک به شما در رسیدن به سلامت مطلوب هستیم! به عنوان مثال، اگر برای یک لوله کش شغلی پیدا کنید، اگر شما متعهد شوید که برای مدت معینی برای شرکت او کار کنید، آن لوله کش ممکن است مایل به پرداخت بخشی از شهریه شما باشد. افرادی که با استرس دست و پنجه نرم می کنند اغلب در طول شب به سختی می خوابند. گروه‌های مردمی در زندگی شخصی یا حرفه‌ای خود بسیار مشغول هستند، اینها عامل اصلی استرس و ناامیدی هستند. این به من درک و اشتیاق بیشتری برای یادگیری هر چه بیشتر در مورد این موضوع داده است.

برخی از متخصصان می گویند که بیش از 30 دقیقه بیشتر روحیه خود را تقویت نمی کنید. می توان آن را در یک ظرف دربسته نگهداری کرد و با قدردان ترین دوستان خوش ذوق خود به اشتراک گذاشت یا در اوقات فراغت خود تا یک سال یا بیشتر میل کرد. دوستان و خانواده حامی (نه از نوع غیر حمایتی) تقریباً همیشه برای کمک به انسان در کاهش سطح استرس مفید هستند. وقتی استرس مزمن را تجربه می کنید، این هورمون در سطوح بالاتری قرار دارد و می تواند بر سلامت جسمی و روحی شما تأثیر بگذارد.

روی پوست بمالید، ماساژ دهید و بشویید.

افرادی که ویتامین C مصرف کردند، بعد از یک فعالیت استرس زا، سطح کورتیزول خود را سریعتر به حالت عادی بازگرداندند. اثرات کورتیزول را کاهش می دهد. دوز بیش از حد بخار داغ پوست شما را خشک می کند، چیزی که هیچ کس در درمان زیبایی به دنبال آن نیست. روی پوست بمالید، ماساژ دهید و بشویید. برای جلوگیری از انسداد منافذ عرق، تمیز کردن بخار را با آب خنک کننده آبکشی کنید. روغن کنجد علاوه بر پاکسازی صورت شما می تواند موهای شما را نیز در جای خود نگه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روغن کنجد در محصولات مراقبت از پوست، به برخی از لینک های صفحه بعد مراجعه کنید. هنگامی که روغن کنجد به محصولات مراقبت از پوست اضافه می شود، یک سد بر روی سطح پوست ایجاد می کند و به عنوان یک مانع طبیعی برای محافظت در برابر عناصر موجود در هوا مانند دود، دود و آلاینده های محیطی عمل می کند که می تواند پوست شما را فرسوده و چروکیده به نظر برساند.

مانند سایر روغن‌های ارگانیک، روغن کنجد این توانایی را دارد که رطوبت را به دام بیندازد و به هیدراته ماندن پوست کمک کند. ملین معمولاً گیاهی مانند سنا، آلو، سبوس، پوسته بذر کتان یا ریشه قاصدک است. اطمینان حاصل کنید که مربی شخصی شما توسط سازمان‌های معتبر گواهی‌دهنده مانند آکادمی ملی پزشکی ورزشی، انجمن ایروبیک و تناسب اندام آمریکا و شورای ورزش آمریکا تأیید شده است. و چند اسپا فوق‌العاده شیک حتی سوئیت‌هایی برای زوج‌ها ارائه می‌دهند که دارای امکاناتی مانند شومینه، جکوزی یا دوش بخار برای طولانی‌تر شدن تجربه بعد از ماساژ هستند. درد بورسیت ممکن است پس از چند روز استراحت به مفصل آسیب دیده به طور کامل ناپدید شود.

خیلی سریع به درد شانه خود برچسب بورسیت نزنید، به خصوص اگر وضعیت شما پس از چند روز استراحت بهبود نیابد. یک ماساژ سریع که بر روی گردن، شانه ها و پشت شما متمرکز است را می توان روی صندلی انجام داد. برای کسانی از شما که به قراردادهای گرامری علاقه مند هستند، ما از اصطلاح فوکوس به عنوان شکل جمع تمرکز استفاده می کنیم. پدیکور ژل زمانی است که یک لایه ژل شفاف یا رنگی روی ناخن های پا قرار می گیرد تا طول عمر پدیکور شما افزایش یابد و از خرد شدن لاک جلوگیری شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد جزوه ماساژ سوئدی – https://denizmassage.ir – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما