آینده واقعیت مجازی شرکت واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و بازی سازی

تمامی محتوای این صفحه به دلیل مغایرت با قوانین کشور حذف گردید.

این پیام به دلیل هک شدن احتمالی صفحه است و توسط مدیر منتشر نشده است.

این سایت هیچ مسئولیتی را در مورد این محتوا نمی‌پذیرد.

شرط‌بندی در نهایت به فقر و نابودی مالی شما منتهی خواهد شد.

مدیریت هیچ مسئولیتی در قبال این صفحه ندارد.

مسئولیت استفاده از این مطالب به عهده خود کاربر است.

شاید هم اکنون در یک جهان شبیه‌سازی شده هستیم و یک پسرک بازیگوش تمام این موارد را تنها برای تفریح خود برنامه‌ریزی کرده است! در حقیقت، تصور این که تا ۵۰ سال آینده بشر از بین رفته، بسیار راحت‌تر از فکر کردن به فناوری‌های انقلابی است. شاید باید به جای فلسفه‌بافی و پیش‌بینی، شخصاً دست به کار شده و خودمان چیزی را که دوست داریم ایجاد کنیم. تا آن زمان، بیایید باور داشته باشیم که «این‌ها همه گامی کوچک برای انسان و جهشی بزرگ برای بشریت هستند».

شرط بندی در جمهوری اسلامی ایران با مجازات‌های قانونی از جمله زندان مواجه است.

محتوای این صفحه به صورت غیر مجاز منتشر شده است.

سلب مسئولیت قانونی نسبت به تمام مطالب درج شده در این صفحه.

به طور معمول، شرکت ها از VR استفاده می کنند تا کارمندان خود را قادر سازند تا با سناریوهای دنیای واقعی برخورد کنند، درک بهتری از یک ابزار یا محصول ایجاد کنند و در سمینارهای مجازی شرکت کنند. به عنوان مثال، شرکت VR Strivr از فناوری واقعیت مجازی برای آماده کردن کارگران خرده‌فروشی برای جمعیت بزرگ در جمعه سیاه استفاده می‌کند. آنها یک محیط شلوغ فروشگاه را شبیه سازی می کنند و به کارمندان اجازه می دهند راه خود را در فروشگاه طی کنند تا چالش ها را برجسته کنند و یاد بگیرند که چگونه بر آنها غلبه کنند. مطالعات نشان داده است که درگیر شدن با اشیا، ابزار و یکدیگر کیفیت یادگیری و حفظ را تا 90 درصد افزایش می دهد.

نکته خواندنی: من از کی‌روش الگو گرفتم، نکردم!

اگر قرار بر ارائه نظر نویسنده باشد، سرانجام باز هم به یک نتیجه‌گیری کامل نمی‌رسیم. شاید نتوان در ۱۰ سال آینده ادعا کرد که پلتفرم‌های فیزیکی محو می‌شوند اما ۲۰ سال آینده، همان قسمتی است که احتمالاً پلتفرم‌های فیزیکی بازی تا حد زیادی با سرویس‌های دیجیتال جایگزین شده‌اند. بنابراین فناوری واقعیت افزوده در مقایسه با هم‌نوعان خود، از هر لحاظ می‌تواند سازگاری بیشتری داشته باشد. اکنون می‌توان از تمام مباحث پیش‌آمد‌ه، یک نتیجه‌گیری مشخص ولی غیرنهایی و قطعی داشت.

حضرت علی (ع) فرموده‌اند: «اگر می‌خواهید از گناه دوری کنید، از قمار و شرط‌بندی بپرهیزید.»

این مطالب از سوی مدیر سایت تایید نمی‌شوند.

سلب مسئولیت: مدیر این سایت مسئولیتی در قبال محتوای این صفحه ندارد.

تغییرات در ارتباطات و تجربیات می‌توانند تأثیر گذاری عمیقی در شکل‌دهی به هویت افراد داشته باشند. تشکیل فرهنگ مشترک در محیط‌های متاورس، به افراد امکان می‌دهد با ارزش‌ها، نمادها، و زبان‌های مشترک هویتی را در محیط مجازی پیدا کنند. انتقال به جهان مجازی ممکن است به دلیل فراموشی یا کم‌کاری افراد در ارتباط با دنیای واقعی فیزیکی، فرآیندی تهدید‌آمیز باشد.

یا تجربه‌ی دنیای ژوراسیک که در آن چهار نفر کنار یکدیگر روی صندلی‌هایی متحرک می‌نشینند و با استفاده از هدست‌های اچ تی سی وایو وارد دنیایی پُر از دایناسور شده و به کمک کنترلرهای خود به شناسایی دایناسورها می‌پردازند و به این ترتیب محیطی تعاملی شکل می‌گیرد. گذشته از بحث هدست‌های حرفه‌ای مخصوص بازی، از اواسط دهه‌ی ۲۰۱۰ شاهد از راه رسیدن هدست‌های موبایلی متنوعی بوده‌ایم که دنیای مخصوص خود را دارند و در بخش‌های بعدی به سراغ آن‌ها خواهیم رفت. همچنین بد نیست اشاره‌ی کوتاهی هم داشته باشیم به واقعیت مجازی در پارک‌های تفریحی و مراکز سرگرمی که در این سال‌ها به محبوبیت زیادی رسیده و هر روز هم تنوع بیشتری پیدا می‌کنند.

درحالی‌که هدست‌های مستقل به خاطر سخت‌افزارهای ضعیف‌تر خود نمی‌توانند رقابت راحتی با هدست‌های وابسته داشته باشند. البته این نوع هدست‌ها روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند و اکنون در نقطه‌ای به سر می‌بریم که اوضاع به مراتب بهتر از قبل شده و در آینده هم با پیشرفت‌های بیشتری در این زمینه همراه خواهیم بود. یکی از عجیب‌ترین بهانه‌های سگا برای توقف تولید پروژه این بود که بازی کردن با این هدست به قدری واقع‌گرایانه است که می‌تواند به مخاطبان خود و مخصوصاً کودکان آسیب بزند و آن‌ها با غرق شدن درون بازی، در محیط واقعی دچار حادثه شوند!

آینده واقعیت مجازی

به طور کلی، پیش بینی می‌شود که استفاده از این فناوری در رسانه‌های اجتماعی در آینده بیشتر شود. همانطور که تکنولوژی پیشرفت می‌کنه، انتظار میره که ببینیم VR در بخش بیشتری از زندگی روزمره ما تبدیل به یک عنصر مهم بشه. از آموزش و بازی، تا کار و ارتباطات اجتماعی، فناوری واقعیت مجازی قادره  تجربیات ما رو به طرقی که هم اکنون نمی‌توانیم تصور کنیم، تغییر بده. یادگیری عمیق در متاورس باعث ایجاد تشخیص دقیق‌تر، تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و تجربیات کاربری پیشرفته‌تر می‌شود.

یا تجربه عروسی رویایی در دنیای مجازی ،بدون اینکه حتی یک ریال برای پرواز خرج کنید. اگر از جوانان نسل من باشید، با پلی استیشن ۳ و جاه‌طلبی‌های سونی در عرضه این محصول آشنا هستید. سنت‌شکنی‌های کنسول نسل هفتمی سونی تنها در قیمت و اندازه نامتعارف آن خلاصه نمی‌شد. این فرایند ساده نشان می‌دهد که تمایل مردم به پدیده‌های مختلف، آن چیزی نیست که ما تصور می‌کنیم. در طول تاریخ تکنولوژی‌های واقعاً مفیدی پا به عرصه گذاشته‌اند که برخلاف تفکر ما، محبوب نشده‌اند و در جهت مخالف، تکنولوژی‌های دیگری هم هستند که در کمال ناباوری، هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جهان مجازی به کارآفرینان امکان می‌دهد تا با ایجاد استارتاپ‌ها و پروژه‌های جدید، به توسعه اقتصاد جهان مجازی و تولید اشتغال کمک کنند. از فروش محصولات و خدمات تا معاملات اقتصادی، تجارت در جهان مجازی به سرعت در حال گسترش است. تعاملات فرهنگی در محیط‌های متاورس می‌توانند به افراد احساس معنا و مفهومی از هویت خود بدهند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما