معتبرترین کتابی که زندگی شما را در Fidebo & Zomit تغییر خواهد داد

[ad_1]

Fidebo 10 کتاب ارائه می دهد که در این مورد برای شما مفید است ، سعی کنید آنها را بخوانید و همزمان از آنها درس بگیرید. این تمرین شماست که در زندگی شما تغییر ایجاد می کند ، نه فقط خواندن کتاب.

  1. کیمیاگر

کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو کتاب جدیدی است که خواندن آن بسیار آسان است. این روایت داستان اصلی را بیان می کند: چگونه رویاهایتان را دنبال می کنید. خرید یا بارگیری PDF بهترین ترجمه این کتاب به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که مشکلات را از قبل بدانید و چگونه شجاعت خود را به تمرین مورد علاقه خود برسانید.

  1. هنر جنگ در کارآفرینی

این کتاب ، نوشته استیون پرسفیلد ، می تواند مهمترین کتاب زندگی شما باشد. خواندن آن می تواند به شما در داشتن یک تجارت خوب ، نوشتن کتاب و اعتماد به نفس و تمایل به کار کمک کند. جنگ در بازار به شما امکان می دهد از درون خود دفاع کنید ، زندگی واقعی خود را داشته باشید و زندگی واقعی را متعلق به خود کنید. اگر شما یک کارآفرین ، نویسنده ، هنرمند یا هر چیزی از طراحی هستید ، خواندن این کتاب را به شدت توصیه می کنیم.

  1. روانپزشکی: اجماع

بهترین تجربیات زندگی ما چیست؟ بنابراین؟ دروغ گفتن در ساحل؟ این Mihali Chixent ، روانپزشک جهان نیست که ثابت می کند بهترین تجربه زمان واقعی زندگی ماست که در آن ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف انجام می دهیم. مفید. از این کتاب ، خواهید آموخت که چگونه می توانید تجربه گوش دادن خود را تقویت کرده و اشتیاق خود را تقویت کنید و بنابراین ، زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. علاوه بر این کتاب ، اطلاعات موجود در این مقاله به شما در رسیدن به هدف شما کمک می کند.

فیدیبو

  1. همانی که مردان می خواهند

افکار بسیار مهم هستند. ما همان چیزی هستیم که معمولاً فکر می کنیم. کتاب جیمز آلن به نام مردی که می خواست به شما نشان می دهد که چگونه ابتدا زندگی مورد نظر خود را در ذهن خود ببینید ، سپس با سخت کوشی و اشتیاق آن را محقق کنید. کتابی که به نظر مردم قدیمی ، کوتاه ، ساده و قوی است.

  1. بیداری فضای داخلی عظیم

کتاب بیداری غول ها بهترین راه حل ها را به شما نشان می دهد که می توانید بلافاصله برای کنترل احساسات خود استفاده کنید. وقتی داخل را کنترل می کنید ، بیرون دنبال می شود. با خواندن این کتاب و بکارگیری راه حل های شرح داده شده در آن ، می توانید از پتانسیل خود نهایت استفاده را ببرید و زندگی خود را بهبود ببخشید.

  1. حیوانات مزرعه

قلعه حیوانات توسط جورج اورول در سال 1945 منتشر شد. کتابی در مورد دامداری که در آن حیوانات تصمیم می گیرند کشاورزی کنند و برای بهره مندی از مزایای کار مشترک ، مشارکت ایجاد کنند. با این حال ، برخی از حیوانات به هدایای بیشتری احتیاج دارند ، کم کم خوک ها قوی می شوند و قوانین تغییر می کنند.

در پایان ، این س forال برای حیوانات پیش می آید که آنها در ابتدا از کدام نژاد مشتاق بودند و آیا آزادی جدید به آنها آزادی کافی می دهد؟ کتاب قلعه حیوانات ساده ، آموزنده و بسیار جامع است و به عنوان یکی از بهترین آثار بهداشتی تاریخ انتخاب شده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم دانلود و خواندن کتاب حیوانات مزرعه را با بهترین ترجمه فراموش نکنید.

  1. هفت ویژگی افراد با ارزش

کتاب هفتم ویژگی های افراد موفق اثر استفان کاوی یک شاهکار با دستورالعمل ها و نکات ساده است. این کتاب هم برای افراد تجاری و هم برای افراد مفید است. با خواندن آن ، قبل از اولین چیز یاد می گیرید و با آخرین چیزی که در ذهن خود دارید شروع می کنید. کتاب 7 ویژگیهای پرسنل در مدیریت و رهبری مقاله قدیمی است و باید توسط شخصی که موقعیت حساسی دارد بخواند.

فیدیبو

  1. دنیای سوفی

این کتاب که توسط جاستین گردر نوشته شده ، مفهوم جدیدی است که داستان سوفی آموندسن ، زن جوان در نروژ و آلبرتو ناکس ، دانشمند میانی را که سوفی را با حواس آشنا می کند ، روایت می کند. سوفی در این نقش باید به دو س importantال مهم پاسخ دهد: “تو کیستی؟” و “جهان از کجا آمده است؟” خواندن این مقاله جدید شما را تشویق می کند تا به پاسخ این دو س thinkال فکر کنید.

  1. روش هنرمند

هنرمند خیابانی توسط جولیا کامرون نوشته شده است و کتاب خودیاری واقعی خلاقیت است. خواندن این کتاب شما را به سمت و سوی معنوی و هنر راهنمایی می کند و چون کار نهایی هر فصل را نیز ارائه می دهد ، خواندن کتاب را به موفقیت می رساند. کتاب قوانین عمیق اما ساده است و می تواند خلاقیت افراد را از حسابدار به ورزشکار تبدیل کند.

  1. زندگی پی سه

کتاب زندگی پی نوشته یان مارتل است و داستان پی پاتل ، مرد جوانی را که پسر یک گله دار خوب بود روایت می کند. او اطلاعات زیادی در مورد حیوانات دارد و همچنین در مورد مفهوم کنجکاو است. هنگامی که پی و خانواده اش از هند به آمریکای شمالی مهاجرت کردند ، قایق آنها واژگون شد و او بعداً خود را در یک قایق نجات با دوقلوها دید که در عبور از گورخر زخمی شده اند و ببر بنگال 450 کیلوگرمی. آنچه در پی می آید یک داستان عالی از اغوا و ماجراجویی است. اگرچه کتاب زندگی درباره دین نیست ، اما درباره اهمیت برخی ادیان است.

سرانجام ، خواندن برخی کتاب ها می تواند احساس شما را نسبت به جهان اطراف تغییر دهد و زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین ، اگر می خواهید این اتفاق برای شما بیفتد ، می توانید با خواندن کتابهایی که از قبل در این مقاله می شناسید شروع کنید.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما