بایرن 3 0 بارسا، بلوگرانا به لیگ اروپا سقوط کرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امشب بارسا را ​​در جشن پیروزی برگزار می کند. برای آبی اناری ها اما این پایانی است که باید برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوند. صعود بایرن به تیم اصلی کامل شد و این تیم با غیبت های زیادی به بارسا حمله کرد.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 شوت جوردی آلبا، اولین خطر ایجاد شد اما مانوئل نویر با موقعیت خوب خود توپ را مهار کرد.

کمی بعد ضربه عثمان دمبله دروازه بایرن را تهدید کرد.

در دقیقه 18 بازی توماس مولر با تراشتگن تصادف کرد اما کمک وکیل به درستی او را پرچم زد. دو دقیقه بعد بارسا نزدیک بود به گل برسد اما ممفیس با یک ضربه معمولی از بیرون محوطه جریمه دمبله را عبور داد.

در دقیقه 27 بازی بایرن مونیخ با گل اول به ابتدای بازی رفت. توماس مولر توپ را وارد دروازه کرد و به نظر می رسید روبرت لواندوفسکی با چهره ای کار را تمام کند اما نوک انگشتان تراشتگن همه چیز را خراب کرد و توپ به پای ستاره لهستانی برخورد کرد و سپس از آلبا خارج شد.

یک دقیقه بعد صدای آلبا به دلیل مصدومیت قطع شد.

حمله بایرن در نهایت در دقیقه 34 نتیجه داد و توماس مولر با ضربه سر لواندوفسکی گل اول بازی را به ثمر رساند. با اینکه آرایجو توپ را بیرون کشید، اما دیگر دیر شده بود و در واقع هر توپی از خط خارج شد.

بایرن نیز در 43 دقیقه گل دوم خود را به ثمر رساند. شوت ویژه لروی سانه از راه دور به سمت دروازه بارسا و کاری از دست تراشتگن انجام نشد و بایرن را 2-0 کرد. از طرف دیگر بنفیکا 2-0 از دینامو جلو افتاد تا بارسا را ​​حذف کند.

در دقیقه 47 بازی، لروی سانه در فاصله دو قدمی دروازه نتوانست موسالا را به گل تبدیل کند تا بارسا با خوشحالی برای تایید گل سوم بدود.

بایرن در 63 دقیقه گل سوم را نیز به ثمر رساند. آلفونسو دیویس از سمت چپ وارد می شود و با جمال موسیالا آن را به دروازه بازگرداند. به نظر می رسید توپ در زمان تحویل از خط عبور کند اما در نهایت گل قطعی شد.

بازی همچنان مساوی بود و بارسا با وجود حمله نتوانست فاصله خود را کم کند و بایرن علیرغم عدم حمایت تقریباً یکی دو لحظه خوب را از دست داد تا بازی به پایان برسد.si 3-0. و بارسا با قهرمانی تیم سوم راهی لیگ اروپا می شود. .

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

پاربرگ سایت

تماس با ما