قیمت لپ تاپ های یانشجویی و انشجوییان قیمت 22 در زازار ایران & زومیت

[ad_1]

نهانه لپ‌تاپ دیگر نیست که حتی کالایی هم نمی‌تواند آن را تهیه کند. الا برای خرید لپتاپ نو، در نه‌ترین حالت باید ۸۸ یونلیون تومان هزینه را پرداخت کنید. در چنین وضعیتی، نشجویانشجویان قشری قشری که بیشتر متحمل می شوند می شوند. نیانی که کهلیل وضعیت تحصیلی هستند لپتاپ تهیه کنند یلی اکثرشان نمی‌توانند چند ۱۰ یونلیون یونان برای خرید لپ‌تاپ منازند بازند.

بهترین لپ‌تاپ اقتصادی مدلی است که با کمترین قیمت همه وظیفۀ روزمره را انجام می‌دهد.

به‌سابه‌سامان بازار باعث شد هنگ‌نمای خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی را بسازید. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. الپت در نظر داشته باشید به منظور «لپ‌تاپ ارزان‌قیمت» دستگاه‌هایی با قیمت تا ۲۰ یونلیون یونان است.

یای لپ‌تاپ‌ مدل‌های بسیاری از برندها شامل انواع مختلفی است که یک‌بار آن‌ها با چندین تات فنی می‌شوند می‌شوند. موضوعی که بیش از حد از خرید به‌خصوص یای کاربران عادی دیا اطلاعات را از زای سخت‌افزار می‌انجامد. یلیل برای خرید لپتاپ با هر بودجه‌ای، نکات مهم را ذکر می‌کنیم با داشتن آن‌ها، درادر انتخاب بهترین گزینه یا کاربری خود را نشان می‌دهد. حتی حتی ای که شاید در پایین وجود شتهاشته باشد.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. درنظرگرفتن درنظرگرفتن موارد خاص، موارد زیر توجه کنید:

  • زندهنده مرکزیCPU مهم‌ترین عنصر در خرید لپتاپ به‌شمار ر. اولین پردازنده را انتخاب کنید و با توجه به آن لپتاپ های مناسب خود بیابید.
  • ما گزینه‌های ارزان‌تر ارزان‌ترمکان‌تری را به زنده‌هازنده‌های سلرون و پنتیوم داریم. Core i3 است تا اگر در آینده به اموری موریا توان پردازشی بیشتر نیاز دارید، مشکا مشکل حادی داشتید.
  • در صورتی که بودجه دیادی را می‌توان مدلی یا ۴ بابایت رم ریاری کرد تا در آینده گیگ بابایت رم دیگر به بی فزافزایید.
  • فظهیافظه ای SSD نقش بسیار مهمی در کردلکرد کامپیوتر مپیوترارد. SSD یکی از محبوب ترین دستگاه های تلفن همراه در جهان است. D فظه یک فظهافظه SSD با ظرفیت بسیار کم یای ویندوز و فزافزارهای اصلی، نداند سرعت لپ‌تاپتان را چشم‌گیری چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

انواع مختلفی از کتاب ها وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد ظاهری جدید استفاده کرد. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.


پ لپ تاپ دانشجویی تا ۸ ۸لیون یونان

اگر هیداهید لپتاپ دوم دوم بخرید، در زمان نگارش مقاله پیشرو بدانید، اقل باید حدود هشت میلیون تومان برای خرید لپتاپ اقتصادی کنید. راه های مختلفی برای مقابله با استرس و اضطراب وجود دارد. ناین‌میان، مدل‌هایی هستند که یسه‌بایسه‌با سایر مدل‌ها هستند، ارزش خرید بیشتر با کیفیت‌تر و تجربه‌ی ربریاربری بهتری را دراختیارتان قرار می‌دهند.

IdeaPad 1 لنوو

بهترین لپ تاپ های اقتصادی لنوو پدا پد 1

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدتی است که این کتاب را خوانده ام.

لپتاپ ۱۱ اینچی «IdeaPad 1 لنوو»ز ارزان‌ترین لپتاپ‌های بازار است که صرفاً برای انجام امور امور و نیمه‌سبک نشجوییانشجویی مانند وبگردی و یپایپ یپاله کارایی دارد. البته باتوجه به اینکه این لپتاپ اقتصادی لنوو از D بابایت فظه‌یافظه‌ای SSD بهره‌برداری، کار کردن با آن شما را کلافه نمی‌کند.

از دیگر امکانات تاپد 1، می‌توانم نازنده‌ای آتلون نقره ای 3050e اام‌دی، رار حافظه رم DDR4 رچه‌ازنده گرافیکی رچه‌ارچه‌ Vega 3، ایشگر مات ۱۱/۶ اینچ TFT LCD با ۷۶۸ ۷۶۸ × ۱۳۶۶ ول و ه هاه USB 3.0 را برشمرد برشمرد اما این لپتاپ با وزن ۱ و ۲ وگرمیلوگرمی رار سبک و اندازه کوچک و جمع‌جورش برای حمل و جابه‌جایی بین نشگانشگاه و منزل شدیداً مناسب است.

انتخاب بایگزین: VivoBook Max

5 لپ پاپ های اقتصادی ایسوس مکس مکس X543MA

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. لپ تاپ ۱۵ اینچی «از VIVOBOOK مکس در X543MA»با ایشگر مات ۱۵ , اینچ اینچ LCD با HD FHDبا راه اندازی N4020، ما یک سری از DDR4-2400 و موارد دیگر را راه اندازی کرده ایم. 3.0اه USB 3.0 نداند انتخاب خوبی شود.


پ لپ تاپ دانشجویی تا ۱۰ ۱۰لیون یونان

VivoBook R465FA ایسوس

4 لپ پاپ های اقتصادی ایسوس ویووبوک r465fa

من قیمتی حدود یونلیون تومان، جایی است که نان لپ تاپی با پردازنده های Core i3 اینتل را می توان خرید و بعد از آن با هزینه های هزینه یاچیز و اضافه کردن فظهیافظهی SSD و کمی پت ت فظهی فظهی.

لپتاپ «VivoBook در R465FA » پرداسازنده در Core i3، در فیس بوکDR رار حافظه رم DDR4 ، یک بابایت هارد و یشگرشگر ۱۴ اینچ اینچ IPS LCD وضوحا مشاهده FHD نداند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن شد 3.0 دو هاه USB 3.0 ، USB-C درگاه و وزن سباب ۱ , ۶ وگرمیلوگرمی وگرمی از ویژگی‌های این لپتاپ اقتصادی ایسوس محسوب می‌شود.


پ لپ تاپ دانشجویی تا ۱۳ ۱۳لیون یونان

برای V15

نسخه جدیدی برای V15 وجود ندارد

لپتاپ «برای V15»کمی خود را از دیگر لپتاپ‌هایی که تابه‌اینجا معرفی می‌کند می‌کند و با کندی معقول سرعت و قدرت زشیازشی قبوابل‌قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازانات این لپتاپ اقتصادی لنوو می‌توانم به زنده‌یازنده‌ای در Core i3، در فیس بوک G، هشت بابایت رم، حافظه هیبریدی یک یکابایت هارد رد D یتابایت SSD HD یشگرشگر مات ۱۵ ۶ ۶ اینچ FHD اشاره ره. USB 3.0 وجود جک هدفون هاه 3.0 میکروفون میکروفون میکروفون میکروفون وزن 85 وگرمی وگرمیلوگرمی وگرمی نیز نان مدنظر رار داد.


پ لپ تاپ دانشجویی تا ۱۵ ۱۵لیون یونان

عواملی که قدرت های قدرتمند سلرون و پنتیوم برایشان کافی نیست و می خواهند لپتاپی بخرند که هم سال های بیشتری را با آن کار کنند و هم کارهای سنگینتری مثل ویرایش عکس و اجرای برخی نرم افزارهای مهندسی را انجام دهند، باید به لپتاپ هایی در بازه قیمتی 15 میلیون تومانی مراجعه کرد. بروند بروند. فزا افزایش ۲۰ درصدی،،،، افزایش چشمگیر قدرت زشیازشی است.

قیمتی ۱۵ میلیون تومان دراختیار لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده‌های نسل یازدهمی Core i3 اینتل و نسل چهار و پنج رایزن AMD قرار می‌گیرد که می‌تواند همراه مناسبی در دور دورا زده شود.

لنوو بوک بوک 15

هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید

«بوک بوک 15 لنوو» ‌ترینامل‌ترین لپ پاپ در بازه‌ی ۱۵ میلیون تومان می‌شود. این لپتاپ از زنده‌یل یازدهم زده‌مازنده‌ی Core i3 Intel UHD Graphics بهره‌برداری از گرافیکی U می‌برد که در رار ۱۲ دانشگاهیت D فظه‌ای بابایت فظه‌یافظه‌ی SSD NVMe تجربه‌ی خوب و روانی می‌دهد می‌دهد. گفت: داخل نمی شوم. 15 نسخه از برنامه از جمله USB 3.0 و C C و غیره وجود دارد.


پ لپ تاپ دانشجویی تا ۱۸ ۱۸لیون یونان

از EF2126WM-A

برای ارتباط با HP EF2126WM-A

لپتاپ «از EF2126WM-A » برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. بنابراین باید توجه کنید که این را همیشه بدون گرافیک مجزا است.

تر تراشه ای شهی Ryzen5 5500U ایامدی مدی رم رمابایت رم DDR4 برای گرفتن عکس از SSD و HP، اطلاعات بسیار بیشتری به دست آورید و اطلاعات بسیار بیشتری دریافت کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

انتخاب بایگزین: ایسراسپ یرایر 3

پ لپ پاپ های اقتصادی ایسر اسپایر 3

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

«ان «ال»لپ‌تاپ ایسر اسپایر 3 A3L A315-58G-35GH»، با فیکافیک آنویدیا GeForce MX350پردازشگر زدهمیل یازدهمی Core i3 اینتل HD رار رایگان رم و یشگرایشگر ۱۵ ۶ ۶ ۶ FHD با پنل IPS LCD، نداند قابل‌قبولی از انتظارات کاربران نیازمند به گرافیک در این ر. SSD یکی از محبوب ترین دستگاه های تلفن همراه در جهان است.


پ لپ تاپ دانشجویی تا ۲۰ ۲۰لیون یونان

به زهازه قیمتی ۲۰ یونلیون تومان می‌رسیم که احتمالاً از دسترسی بیشترانشجویان خارج است. لپتاپ هایی که بین 15 تا 20 میلیون تومان قیمت دارند، سرعت داد و امکاناتی را ارائه می دهند که برای همه دانشجویان کاربردی نباشد. ولی از نرمافزارهای سنگین استفاده کنید می‌خواهید می‌خواهید آینده‌نگران‌تر بخرید، پیش‌رو را مدنظر قرار دهید.

ThinkBook 15 G2 لنوو

بهترین لپ تاپ دانشجویی |  لنوو بوک بوک 15

الهه های مرتبط:

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها در قیمت ۲۰ میلیون یونانی می‌تواند «تینک‌بوک لنوو نوول 15 G2 » باشد زنده یاکه با پردازنده زده میل یازدهمی Core i5 اینتل و فیکافیک آنویدیا MX450 ترکیب خوبی از قدرت‌پردازی و گرافیکی را دارد. FHD ۶ یشگر یشگر هاه یپایپ C با نیانی ا ز تاندربولت ت P DisplayPort و وزن مناسب ۱ , ۷ وگرمیلوگرمی اوگرمی دیگر امکانات این لپتاپ میان‌رده‌ای لنوو است. SSD فظه‌ای هشت یتیتی و اضافه کردن فظهی فظهی فظه‌یافظهی SSD سرعت آن‌ها در حد بابل‌توجهی افزایش داد.

شتناشتن حسگر تشخیص اثر انگشت و جنسی بدنه‌ای باکیفیت و زیلزی از زای منحصربه‌فرد این لپتاپ است. بوک داشته باشید که قیمت لپ تاپ تینک بوک 15 لنوو متغییر است متغییر نان با حدود ۲۰ یونا ۲۱ میلیون یونانی آنرا تهیه کرد.

IdeaPad 3 لنوو

بهترین لپ تاپ های اقتصادی لنوو ایدیا پد 3

«برای IdeaPad 3 » دا داشتن پردازنده زده میل یازدهمی Core i5 اینتل ، فیکافیک آنویدیا MX350HD یشگرشگر ۱۵، ۶ اینچ FHD، بهره‌مندی ابهره‌مندی زاه تایپ C و وزن ۱۶۵ کی وگرمیلوگرمی می‌تواند جزو انتخاب‌های خوب این رتبه‌بندی شود. آخرین نسخه SSD ز ز یای این لپتاپ اقتصادی لنو رار ر. پدا پد 3 را می‌توان با قیمتی نزدیک ۲۰۲۰ یونلیون یونان تهیه تهیه کرد.


پ لپ تاپ دانشجویی تا ۲۳ ۲۳لیون یونان

برای IdeaPad Gaming 3

هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید.

اگر می خواهید از شر آکنه خلاص شوید، باید از شر جای آکنه خلاص شوید و از شر آکنه خلاص شوید. لپتاپ IdeaPad 3 لنوو که پسوند گیمینگ را به دوش می‌کشد، از زازنده‌ زنده‌ است Core i5 11300H اینتل به همراه گرافیک GTX 1650 چگونه از شر جای آکنه خلاص شویم و از شر جای جوش خلاص شویم؟ پرسرعت هشت گیگ رایگان پرسرعت DDR4، حافظه‌های ۵۱۲ حافظه SSD و نمایشگر یشگر ۶ ۶ ۶ IPS با وضوح FHD، رزش رزش خرید لپ‌تاپ لنوو را افزایش می‌دهد. ا 3.0 نظریه ها هم لنوو برای آیدیاپد 3 گیمینگ، کم کماشته دو درگاه USB 3.0، بههمراه یک درگاه یپایپ C در نظر گرفته شده است.


یای مطالعه‌ی اطلاعات قیمت قیمت لپ تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتالی را می‌توان به کار برد بیسابیس زومیت جااجعه کنید. در این بخش، می‌توان درباره لپتاپ‌ها تبادل نظر و واه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کرد.

یای یاول

بهترین لپ تاپ پا 10 میلیون یونان کدام است ست ست

یای خرید پ لپ تاپ تا 10 میلیون یونانی پیشنهاد می‌کنیم که غاغ VivoBook R465FA ایسوس مراجعه کنید.

پ لپ تاپ پا 15 میلیون یونان کدام است ست ست

اینها که لپتاپ های زیادی در این زهیازه قیمتی وجود دارند، لی بهعنوان هستند. بهترین لپ تاپ پا 15 میلیون یونان، پیشنهاد که لنوو بوک بوک 15 تهیه کنید که ًاً تجربه‌ی تجربه‌یاملی را از یک امپیوتر مپیوترابل‌حمل را ارائه کنید.

هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید.

یای خرید پ لپ تاپ پا 20 میلیون یونانی ن ضربهمیاهی با پردازنده نسل یازدهمی Core i5 بهره‌مندی، از زاندربولت ۴، لپ‌تاپ ThinkBook 15 G2 لنوو تهیه کنید.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

پاربرگ سایت

تماس با ما