فورد فوکوس فیس لیفت فیس لیفت با نمای داخلی و خارجی جدید & زومیت

[ad_1]

پس از بروزرسانی ماه گذشته فیستا ، فورد قصد دارد تمرکز خود را با تعدادی تغییرات داخلی و خارجی تغییر دهد. طبق گزارشات حفره، همه روشنایی های صنعتی صنعتی را می توان با روشنایی تنظیم کرد تا دید جلو را بهبود بخشد. برای ارزش افزوده ، چراغ های LED پیکسلی با دوربین جلو کار می کنند و چراغ های جلو را خاموش می کنند تا راننده در جلو کور نباشد. این پیش چراغ ها از یک دوربین برای پیش خواندن و برجسته کردن قسمت داخلی ناخن استفاده می کنند.

در مورد چراغ های عقب ، باید بدانید که مدل هاچ بک و قطار دارای عینک آفتابی هستند و گزینه جدیدی برای چراغ های عقب LED با مناطق تیره تر و طراحی روشنایی متفاوت وجود دارد. درست مانند فورد با Fiesta کوچکتر ، همه چیز را برای Fox تغییر داد ، از جمله ST-Line با ظاهر زیبا و اکتیو با ظاهر خشن.

بدون حلقه Fox ST ، طرح جدید حلقه “Mean Green” از Puma ST و Fiesta ST وام گرفته شده است. این عملکرد در مدل های هاچ بک و کامیون ادامه خواهد یافت. جالب اینجاست که فورد در مورد موتور دیزلی چیزی نگفت. زیرا فقط موتور بنزینی EcoBoost گفته است.

نمای سه چهارم فورد فوکوس فیس لیفت / 2022 فورد فوکوس آبی

مبادله با خانه انجام شده است ، Fox 2022 مجهز به جدیدترین سیستم سرگرمی SYNC 4 فورد است. صفحه لمسی بزرگتر 13.2 اینچی از ویرایش آنلاین و ادغام و ادغام یکپارچه با Apple CarPlay و Android Otto پشتیبانی می کند. صفحه نمایش بزرگ دکمه ها را برداشته و بدنه کولر را کنترل می کند تا کنسول مرکزی بدون اشغال نگه داشته شود. اما ما معتقدیم که برخی از دکمه ها و دستگیره ها در نهایت برداشته می شوند.

ویژگی های فاکس دارای یک موتور سه سیلندر 1 لیتری توربوشارژ 125 اسب بخاری ، 155 اسب بخار قدرت و تحویل چرخ های جلو جعبه دنده جدید شش سرعته دستی یا گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه است. موتور EcoBoost از یک موتور الکتریکی 48 ولت برای کاهش سوخت و انتشار CO2 استفاده می کند. روغن موتور سه سیلندر را می توان بدون قدرت خروجی خودکار (گیربکس نیمه اتوماتیک) استفاده کرد که 100 اسب بخار و 125 اسب بخار قدرت دارد و همچنین با گیربکس 6 سرعته دستی کار می کند.

جملات دیگر:

فورد هنوز موتور را زنده نگه می دارد و دارای یک موتور 1.5 سیلندر 1.5 لیتری EcoBlue است که می تواند 95 یا 120 اسب بخار قدرت تولید کند. هر دو موتور دیزل مجهز به گیربکس استاندارد 6 سرعته دستی هستند. اما درایو قوی تر را می توان برای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با هم انتخاب کرد.

هیچ ارتقاء موتور برای Ford Fox ST وجود ندارد. زیرا این خودرو از موتور بنزینی 2.3 لیتری توربوشارژ با قدرت 280 اسب بخار استفاده می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، هیچ نشانه ای از موتور 2 لیتری 190 اسب بخاری وجود ندارد ، که می تواند به این معنا باشد که سازنده موتور دیربورن تصمیم گرفته است تولید موتور EcoBlue با Facelift ST را کنار بگذارد. در داخل خانه ، میز اداری فورد ، که در فورد فیستا نیز استفاده می شود ، در فیس لیفت فورد فوکوس استفاده شده است.

زنگ هشدار فیس فوکوس فیس فیس ، داشبورد و نمایشگر / 2022 فورد فوکوس

نقش ایستگاه قطار نیز نادیده گرفته می شود. زیرا از فضای بار زیادی با تقسیمات عمودی و طبقات جدید استفاده می کند. ظرف جدید جایی است که می توان آن را به راحتی در هر شرایطی با شلنگ آب تمیز کرد.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

پاربرگ سایت

تماس با ما