به روز رسانی زنده Covid استرالیا حمل و نقل بین المللی را در ماه نوامبر لغو می کند

[ad_1]

تصاویرماه گذشته تقریبا هیچ پروازی در فرودگاه بین المللی سیدنی انجام نشد.
اعتبار …جوئل کارت / EPA ، از Shutterstock

استرالیا در ماه نوامبر ممنوعیت سفر خود را به عنوان بخشی از طرحی که رئیس جمهور اسکات موریسون در روز جمعه اعلام کرد ، لغو می کند. این دومین بار در 10 روز گذشته است که کارگران سریعتر از برنامه ملی برای محدود کردن سفرها عمل می کنند.

تا ماه گذشته ، استرالیا قصد داشت مرزهای خود را تا سال 2022 ببندد. Dan Tehan ، مقام گردشگری ، بعداً گفت که آنها می توانند در کریسمس بازگشایی شوند.

وی گفت: “زمان آن فرا رسیده است که استرالیایی ها را به زندگی بازگردانیم.” موریسون با اعلام این خبر اعلام کرد که لغو قانونی را آغاز می کند که از مارس 2020 تنها به برخی استرالیایی ها و برخی دیگر اجازه می دهد وارد این کشور شوند و همه سفرها به جز کار را مسدود کنند.

محدودیت های شدید Covid در استرالیا ، از جمله محدودیت شدید و بسته شدن منطقه ای ، به عنوان کمک به جلوگیری از شیوع بیماری ، بلکه باعث جدایی خانواده ها شده است.

با سریعتر شدن ضربات ، آقای موریسون از رهبران ایالت می خواهد تا اقداماتی را که به اقتصاد آسیب زده و بیش از نیمی از مردم را به تعطیلی شدید برای ماه ها کشانده است ، ساده کنند.

این حرکت اخیراً در یک همه گیری سراسری رخ می دهد. در ویکتوریا ، ایالت ملبورن ، پلیس روزانه اطلاعات روزانه 1488 نفر را منتشر می کند ، یک سوم کسانی که به تجمعات غیرقانونی رفتند ، از جمله دو مهمانی برای آخرین آخر هفته بزرگ فینال ، سوپر بول استرالیا.

از ماه آینده ، بسیاری از مناطق با توجه به میزان واکسیناسیون خود در زمان های مختلف بازگشایی می شوند. ایالات متحده و مناطق زمانی می توانند برای سفرهای بین المللی بازگشایی شوند که 80 درصد از ساکنان واجد شرایط خود را واکسینه کرده باشند.

نیو ساوت ولز ، که شامل سیدنی می شود ، در حال تبدیل شدن به اولین منطقه ای است که 80 درصد از شروع خود را پشت سر گذاشته و می تواند اولین آزمایش برای آقایان باشد. فشار موریسون برای اجازه دادن به استرالیایی ها برای سفر به سراسر جهان بر اساس داده های منتشر شده توسط مقامات استرالیایی ، این ایالت در مجموع 65.2 درصد از ساکنان قانونی خود را واکسینه کرده است.

براساس سه داده جهان از دانشگاه آکسفورد ، تقریباً 44 درصد از جمعیت استرالیا کاملاً واکسینه شده اند.

پس از باز شدن مرز ، استرالیایی های واکسینه شده و ساکنان دائمی همچنان به مدت هفت روز پس از ورود در انزوا به سر می برند. گردشگران نمی توانند بلافاصله از آنجا دیدن کنند ، اما دولت گفته است که در تلاش است تا به آنها اجازه ورود دهد.

اعتبار …جو ریدل / گتی دلواب

آزمایشات در انگلستان خطرات واکسیناسیون آنفولانزا و دوز دوم واکسن Covid-19 را همزمان نشان نداد ، که نتایج آن شواهد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ایالات متحده و اطلاعات پذیرشگر برای کارکنان مراقبت های بهداشتی مانند فصل آنفولانزا را تایید می کند. به

در این مطالعه ، پزشکان 679 نفر را از آوریل تا ژوئن در سراسر بریتانیا جستجو کردند. در آن زمان ، همه داوطلبان اولین دوز Covid-19 را ، چه از AstraZeneca یا Pfizer-BioNTech ، برای دو دوز اول دریافت کردند.

هنگامی که داوطلبان دوز دوم را به یاد آوردند ، محققان همچنین به نیمی از آنها واکسن آنفولانزا و نیمی دیگر دارونما دادند. محققان داوطلبان را از نظر علائمی مانند درد و تب مورد بررسی قرار دادند.

نویسندگان در اولین بیانیه خود که پنجشنبه به صورت آنلاین منتشر شد و هنوز در این کتاب منتشر نشده است ، نوشتند: “هیچ نگرانی ایمنی در این آزمایش ایجاد نشده است.”

علاوه بر نظارت بر ایمنی واکسن ها ، دانشمندان همچنین خون را برای اندازه گیری ایمن سازی در برابر ویروس کرونا جمع آوری کردند. برخی از واکسن های ترکیبی منجر به سطوح پایین تر واکسن و در موارد دیگر سطوح کمی بالاتر می شود. اما دانشمندان تصور نمی کنند که ترکیبی از واکسن های آنفلوانزا و کووید نسبت به همه واکسن های خودگردان کمتر مثر باشد.

محققان نتوانستند واکسنی را که افراد در صورت واکسیناسیون همزمان با واکسن دوز سوم کووید -19 واکسینه می کنند ، پیش بینی کنند ، که بسیاری از افراد آن را توسعه می دهند. با حمایت مجوز ملی مطابقت دارد.

اعتبار …دامیان دوارگانس / آسوشیتدپرس

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیشتر والدین در اواسط ماه سپتامبر نسبت به ماه ژوئیه فرزندان خود را واکسینه می کنند ، تغییری که باعث تغییر در مدرسه شده است. در میانه موج بستری شدن و مرگ و میر ناشی از گسترش دلتا مجدداً باز شد.

بررسی ماهانه واکسیناسیون ماهانه توسط بنیاد خانواده قیصر همچنین نشان داد که از هر چهار والدین در ایالات متحده ، یک نفر گزارش داده است که فرزندشان باید از خانه خارج شود زیرا ممکن است از ابتدای سال تحصیلی به کووید -19 سرایت کرده باشد.

این در حالی است که دو سوم والدین می گویند فکر می کنند مدرسه آنها اقدامات مناسبی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است. این گزارش نشان می دهد که بسیاری از والدین در مورد کلاس هایی که ممکن است بر سلامت و تحصیلات فرزندانشان تأثیر بگذارد ، اختلاف نظر دارند.

این نظرسنجی نشان داد که 58 درصد از والدین گفتند که مدرسه به ماسک احتیاج دارد ، 35 درصد گفتند که در همه حال نیازی به ماسک نیست و 4 درصد معتقدند که فقط دانش آموزانی که واکسینه نشده اند و کارکنان باید مجبور شوند از محافظ دهان استفاده کنند ، بر اساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری همه دانش آموزان ، اساتید و کارکنان دوره ابتدایی و راهنمایی را ملزم می کند که از ماسک استفاده کنند.

قیصر از 13 تا 22 سپتامبر (زمان افزایش مرگ و میر ناشی از کووید) یک نظرسنجی ملی از 1519 نفر انجام داده است ، و مهمتر از همه قبل از اینکه Pfizer و BioNTech اعلام کنند که واکسن های آنها موثر بوده است. برای کودکان 5 تا 11 سال بی خطر و م effectiveثر است. در حال حاضر در ایالات متحده برای کودکان زیر 12 سال تأیید شده است. از بین همه افرادی که انتخاب شده اند ، 414 349 نفر مشخص شده است. آنها خودشان والدین کودکان 17 سال یا کمتر هستند و در پاسخ های نظرسنجی والدین گنجانده شده است.

واکسن فایزر ، که قبلاً در کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گرفت ، در اواسط ماه مه برای کودکان 12 تا 15 ساله منتشر شد و در این گزارش آمده است که با گذشت زمان ، والدین کودکان در آن گروه سنی و بزرگتر به تدریج با آن راحت تر شده اند. به در زمان مصاحبه سپتامبر ، 48 درصد گفتند که فرزندانشان در سنین 12 تا 17 سال حداقل یک دوز دریافت کرده اند ، در حالی که این میزان در ماه جولای 41 درصد بود. طبق داده های دولت ، 57 درصد از آن سنین حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

و ممکن است ناشی از مجموعه ای از رویدادها باشد ، از جمله افزایش تعداد کودکان بستری در بیمارستان به دلیل تفاوت در Delta و همچنین مشاهده واکسیناسیون بیشتر کودکان. 34 درصد از والدین گفتند که در اسرع وقت فرزندان خود را واکسینه می کنند ، در حالی که این میزان در ماه جولای 26 درصد بود.

از طرفی ، والدین کودکان 5 تا 17 ساله که می گویند “فرزندان خود را واکسینه نخواهند کرد” به ندرت برای چندین ماه اتفاق می افتد. در آوریل ، 22 درصد از والدین گروه بزرگسالان 12 تا 17 ساله گفتند که فرزندان خود را واکسینه نمی کنند. در سپتامبر ، 21 درصد روند مشابهی را گزارش کردند. والدین کودکان در یک چیز مشترک هستند: در ماه جولای ، 25 درصد در وضعیت “نه” بودند و تا سپتامبر ، 24 درصد این کار را انجام داده بودند.

اعتبار …استویان ننوف / رویترز

بر اساس گزارش جدید مرکز پیشگیری و کنترل اروپا ، در کشورهای اروپایی که در صورت کاهش محدودیت Covid-19 در چند هفته آینده ، واکسیناسیون کافی وجود ندارد ، احتمال شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر زیاد است.

براساس سوابق آژانس ، تنها بیش از 62 درصد از کل جمعیت اتحادیه اروپا واکسینه شده اند و تنها سه نفر از 27 عضو آن بیش از 75 درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده اند.

این سطوح واکسیناسیون برای جلوگیری از گسترش ویروس در زمان ممنوعیت Covid-19 کافی نیست ، آژانس هشدار می دهد ، به ویژه در حال حاضر که اختلافات دلتا منجر به انتشار جدیدترین ویروس کرونا در قاره شده است.

آندریا آمون ، مدیر سازمان ، گفت: “کشور باید تلاش کند تا پوشش ایمن سازی خود را در همه گروه های سنی مناسب ، صرف نظر از سطح فعلی ایمن سازی افزایش دهد.”

خانم انتظار می رود در صورت جلوگیری زودهنگام از وضعیت جدید ، بستری شدن و مرگ جلوگیری شود.

این گزارش در حالی منتشر می شود که اکثر کودکان در اتحادیه اروپا آموزش خود را از سر گرفته اند و هنوز هیچ ویروس واکسیناسیون برای کودکان زیر 12 سال در دسترس نیست. آژانس دارویی اروپا ، هیئت مدیره دارو ، هفته گذشته گفت که در اوایل ماه نوامبر تصمیم می گیرد که آیا واکسن Pfizer-BioNTech را برای کودکان زیر 12 سال تایید کند یا خیر.

روی هم رفته ، اتحادیه اروپا در زمینه واکسیناسیون به خوبی عمل کرده است. بیش از 73 درصد از گروه بزرگسالان کل واکسیناسیون را دریافت کردند. اما تصمیمات متفاوتی از کشوری به کشور دیگر وجود دارد.

کشورهای شرقی مانند رومانی و بلغارستان از ثروتمندترین کشورهای غربی بسیار عقب هستند و بخشی از جمعیت این کشورها را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. گزارش آژانس می گوید برای آن دسته از کشورها مهم است که پوشش واکسیناسیون خود را افزایش دهند ، چرا که مردم در این کشور واکسن دریافت نمی کنند و توسط نیروی انتظامی به گروه های واکسینه شده ویژه دسترسی پیدا می کنند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما