کاسمیرو به نوه هایم می گویم که با این دو نفر بازی می کنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کاسمیرو یکی از مهم ترین دلایل موفقیت رئال مادرید در چند وقت اخیر است. او به همراه تونی کروس و لوکا مودریچ در طول این سال ها مثلث فوق العاده ای را در خط هافبک لوس بلانکوس ایجاد کرده است. حالا این ورزشکار برزیلی در مصاحبه ای گفته است که به یکسری مسائل علاقه مند است.

یک مثلث قائم الزاویه بین کروس و مودریچ ایجاد کنید“لازم بود سال‌ها در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم و فکر می‌کنم تنها یک روز که از آن گذشته بودم توانستم کارهایی که انجام داده‌ام را بسنجیم. بازی با تونی کروس و لوکا مودریچ درست است.” من از این واقعیت قدردانی می کنم. که بتوانم برای مدت طولانی با آنها بازی کنم.

کونته یا کاسمیرواز شما می خواهم به این سوال پاسخ دهید، اما در عین حال می خواهم به شما یادآوری کنم که کونته، با وجود اینکه بازیکن خوبی بود، در پست متفاوتی برای چلسی بازی کرد. با آزادی زیادی. بارها و بارها، فکر می کنم اولین بازی آنهاست. هافبک دفاعی جورجینیو است. “ما باید در نظر داشته باشیم که بازیکنانی مانند بوسکتس و فابینیو در بالاترین سطح در این پست هستند. با این حال، بسیار خوشحالم که یکی از بهترین ها محسوب می شوم و می خواهم به پیشرفت خود ادامه دهم.”

درخشش وینیسیوستنها چیزی که می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین دوران خود را سپری کرد. او در مرحله ای بود و هنوز جوان است و می تواند رشد زیادی داشته باشد.”

عملکرد کریم بنزما عالی استبازی در کنار کریم بنزما باعث افتخار است و من از او در کسب توپ طلا حمایت می کنم.

کارلو آنچلوتی یا زیدان: “هر دو مربی سبک خاص خود را دارند و خوشبختانه ما به خوبی با کارلو آنچلوتی سازگار شده ایم. همانطور که برای مدت طولانی با زیدان انجام داده ایم. اما اجازه دهید در مورد آنچلوتی چیزی بگویم که بسیار جالب است.” او 62 ساله است. و دارد. او بیش از 40 سال را در فوتبال گذراند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

پاربرگ سایت

تماس با ما