سری آیفون 14 بدون نسخه کوچک به نظر می رسد. واضح است که باید منتظر آیفون 14 مکس باشیم

[ad_1]

همانطور که پایتخت می داند ، به نظر می رسد که اپل قصد دارد مدل کوچکتر را از آیفون 14 حذف کرده و مدل جدیدی به نام iPhone 14 Max را با صفحه نمایش 6.7 اینچی جایگزین کند. در نتیجه ، نسل بعدی آیفون ممکن است در چهار مدل با مدل های مختلف عرضه شود.

بر اساس گزارشات ، آیفون 12 مینی در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس فروش خوبی ندارد و در نتیجه ، اپل تصمیم گرفت این مدل را از گوشی های 2022 حذف کند و گوشی دیگری به نام آیفون 14 مکس را جایگزین کند. با صفحه نمایش بزرگتر تلفن مینی iPhone ip را راه اندازی کنید.

جان پروسر ، منبع مشهور فروشگاه می گوید: “بدیهی است که iPhone 14 با طرحی متفاوت معرفی خواهد شد.” در همین حال ، قبل از معرفی و عرضه iPhone 13 ، معرفی iPhone 14 با طراحی متفاوت نیز در این پست اعلام شد.

آیفون 14

بدیهی است که iPhone 14 Max با صفحه نمایش 6.7 اینچی و دو گوشی دیگر ، iPhone 14 Pro Max و iPhone 14 Pro ، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهند بود. البته هنوز نمی توانیم این اطلاعات را تأیید یا تکذیب کنیم. اما شاید اپل هنوز از این هشدارها راضی باشد و اولین گوشی با صفحه نمایش بزرگتر و بدون پسوند Pro را معرفی کرده است. همانطور که اشاره کردیم ، دلیل حذف iPhone Mini از سری iPhone 14 فروش کمتر iPhone 12 Mini در مقایسه با iPhone 12 Pro Max است.

گزارش ها نشان می دهد که فروش آیفون 12 پرو مکس به دلیل نمایشگر بزرگتر بیشتر از سایر گوشی های آیفون 12 بوده است.

آیا فکر می کنید حذف مدل مینی آیفون تصمیم درستی بود یا خیر؟ با توجه به این که آیفون ها تنها از نظر اندازه صفحه نمایش و عمر باتری با سایر آیفون ها تفاوت دارند و در سایر زمینه ها دارای ویژگی های مشابه با سایر آیفون ها هستند ، می توان گفت که گوشی هایی که ارزش خرید دارند و خلاص شدن از آن خبر خوبی خواهد بود آنها نه برای طرفداران آیفون. همچنین ، بسیاری از مردم نمی توانند هزینه iPhone Pro و Pro Max را بپردازند و در صورت حذف iPhone Mini ، چنین افرادی دیگر نمی توانند iPhone جدید را خریداری کنند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما