مالکان به روستاها حمله می کنند

[ad_1]

سند جدیدی در نتیجه قوانین مهاجرت غیرقانونی پدید آمده است. غفلت حداقل ده ساله دولت و حتی این مدت که در قالب «سکوت مالیاتی در قبال مسکن» با جزئیات ناکافی بوده و هست، معتقدان به «قانون مسکن» آورده شدند. به زمین های کشاورزی و زندگی روستایی.

به گزارش دنیای اقتصاد، اخیراً متولیان کشاورزی و غذای کشور در همایش تخصصی «نحوه تأمین زمین باغات. عمارت در پروژه ای به نام ساخت یک میلیون خانه در سال» درباره نتیجه تداوم اجرا شرکت کردند. قانون و اجرای قانون کارخانجات دولتی. به گزارش دنیای اقتصاد، قانون مقررات مسکن در سال 1980 حاوی ماده ای در مورد چگونگی تأمین زمین برای توسعه مسکن است که به شرح زیر است: ماده 4- کلیه دستگاه های دولتی موظفند «زمینی را در روستاهای آزاد برای مسکن فراهم کنند». “تایید کنید. در اوایل سال جاری، قانون دیگری به نام «رونق مسکن» تصویب شد که اکنون دولت را «بر ساخت یک میلیون خانه در سال» در انتظار راه حل های مسکن قرار داده است. این قانون همچنین می گوید که اداره جنگل ها و حفاظت زمین های شهری را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می دهد تا کاربری آن را از کشاورزی به باغداری تغییر دهد.

مالکان به روستاها حمله می کنند

گزارش پلیس کشاورزی به عنوان بازرس زمین روستایی در مورد عواقب رعایت قانون اول که بخش قابل توجهی از زمین سبز روستایی – زمین کشاورزی یا کاربری محدود – به نام “خانه اول” برای ایجاد “خانه بازی” را مشخص می کند. »رابط کاربری را تغییر داده است در این گزارش که توسط کارگروه حفاظت از جنگل ها، منابع طبیعی و اراضی کشاورزی در دولت با حضور رئیس اداره منابع طبیعی در همایش «تامین زمین دولتی و خصوصی، موانع و راهکارها» ارائه شد، آمده است: «سرمایه اخیر سرمایه گذاری» مسکن در تهران و شهرهای بزرگ به سرعت حرکت کرده است. گروهی از مالکان نیز به زمین های کشاورزی و روستایی حمله کردند و با تغییر کاربری، ویلا ساختند. و آخرین فناوری نیز با علامت طلایی در کمیسیون های ماده 99 (قانون اجازه تغییرات قانونی در کاربری اراضی منطقه یا منطقه) برای این اراضی ممنوعه زده شده است. خواسته شده است از رعایت قوانین اداره مسکن و جهش تولید مسکن که قوانین تغییر کاربری اراضی سبز و روستایی را اجازه می دهد، خودداری کنند.

خسارت ما به روستا توسط صاحبخانه ها

چکیده گزارش آماری و گزارش هشدار در همایش «تامین زمین دولتی و خصوصی، موانع و راهکارها» در سازمان ملی زمین و مسکن توسط پژوهشکده اقتصاد مقاومتی، نشان از موجی از زمین برای فروش در شهر برای ساخت ویلا و دوم دارد. خانه های اطراف شهرهای بزرگ کشور آسیب های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی ما را به همراه داشته است.

اعتراضات مسکن در سال‌های اخیر پس از آن بالا گرفت که سازندگان املاک و مستغلات مشاهده کردند که سرمایه‌گذاری‌های املاک در مقیاس بزرگ در شهرهای بزرگ به دلیل قیمت‌های بسیار پایین و امکان ورود به شهرهای بزرگ تکمیل شده است. از سال 96 تاکنون قیمت مسکن در تهران بیش از سه برابر و در سایر شهرها بیش از سه برابر شده است.

جزر و مد کاربری اراضی روستایی در دهه گذشته تغییر کرده است و یک هکتار از اراضی کشاورزی ایران را به یک سوم کاهش داده است. این اولین فاجعه صنعت است. ده سال پیش متوسط ​​زمین‌های کشاورزی ایران 4500 متر مربع بود، اما اکنون سهم کل زمین‌های کشاورزی ایران به زیر 1800 مترمربع رسیده است. این در حالی است که در کشورهایی که کشاورزی خوبی دارند، این رقم حدود 7000 متر مربع است.

تیغ های کشاورزی «خطر تولید مواد غذایی» و «خطر مهاجرت روستا به شهر به دلیل تعطیلی کشاورزی» را به همراه دارد که هر دو دومین نتیجه ویرانی اقتصادی این حمله است.

فاجعه دوم «تهدید زندگی روستایی و روابط شهری» است. گزارش پلیس کشاورزی نشان می دهد «رفتار سرمایه گذاران املاک و درآمد حاصل از ساخت و ساز مسکن (خانه دوم) در روستاها» بر تفکر کودکان روستایی تاثیر گذاشته و به اعتصاب دومینوی خرید و فروش زمین های کشاورزی منجر شده است. زمین و تغییر کاربری آنها. این در حالی است که بررسی «بازار جهانی» نشان می دهد ارزش فعلی زمین های کشاورزی در روستاهای همجوار برخی شهرهای کشور که در چهار سال گذشته به عنوان مبادله زمین برای مسکن استفاده می شد، به سطح زمین رسیده است. قیمت در شهرهای همجوار در حالی که 10 سال پیش، هزینه زمین در مناطق روستایی تقریبا نصف یا کمتر از نصف قیمت زمین در شهرهای مجاور بود. محور «تغییر کاربری اراضی روستایی» ایالت مازندران به ویژه مناطق شهری شهرهای توریستی این ایالت و البته روستاهای اطراف تهران است. مسکن شهری در شهرهای کشور عدم جذابیت ملک و هزینه صفر مدل را برای جمعیت روستایی ثابت کرده است. در برخی از مناطق روستایی، گروهی به طور سنتی فرآیند اجازه مبادله کاربری زمین را با هزینه کمتر برای مالکان غیرقومی با دسترسی به قانونگذاران در شهر کوتاه کرده اند. این مجوزها گاهی به نام «ساخت خانه اول» به «ساخت خانه دوم» گذاشته می شود، بنابراین قانون املاک در خدمات سرمایه گذاری در دسترس نیست سود ناشی از دخالت دولت در صنعت مسکن.

اما سومین فاجعه ناآرامی های مدنی در روستاها پیرامون شهر بزرگ را تحت تأثیر قرار داد. بر اساس بیانیه یک متخصص کشاورزی و منابع طبیعی در همایش «تامین اراضی دولتی و خصوصی، موانع و راهکارها»، ساخت ویلا و بهره برداری از زمین های کشاورزی در این مناطق به سرعت و به سرعت منجر به «تامین زمین های دولتی و خصوصی» شد. شهرهای متراکم، هاله سبز محیط” خود را از دست دادند. “دید کمربند سبز اطراف شهر منجر به آب و هوای سخت و کمبود اکسیژن به جمعیت شد.

به نام “خانه اول” به عنوان “خانه دوم”

اکنون باید سالانه یک میلیون خانه برای اولین مسکن ملی ساخته شود. برخی از این ساختمان ها بر اساس دو قانون «ساخت و ساز» و «راه اندازی در صنعت ساختمان» با تغییر کاربری اراضی برون شهری و زمین های کشاورزی و سکونت روستایی احداث می شوند. بر اساس مبحث 8 و 9 قانون جهش تولید مسکن که در اوایل سال جاری تصویب شد، واگذاری. نمایندگی اصلی باید هر چه سریعتر این زمین را که معمولا خالی از سکنه و به خصوص زمین کشاورزی و سبز است به مسکونی تغییر کاربری دهد. مقامات کشاورزی از دولت خواسته اند که این استاندارد را به مسکن محدود کند و برای ساخت و ساز مالیات وضع کند و به جای «تهیه مسکن» برای زمین های کشاورزی، خانه ها و هتل های دست دوم بخرد. علاوه بر این هشدار، بررسی‌های «کسب و کار جهانی» نشان می‌دهد که «مالیات سالانه دارایی» می‌تواند مالکان خانه‌ها را از حمله به شهرها باز دارد.

این مالیات ها «هزینه صفر خرید زمین و ترک آن یا ساخت خانه دوم و جا گذاشتن جای آن در سال» را به «مالیات پرخطر» تغییر می دهد و بنابراین موتور استاندارد فرآیند را در بسیاری از نقاط کشور به ویژه شهرهای سبز تحت تأثیر قرار می دهد. . در گزارشی از سوی وزارت امنیت داخلی آمده است که هدف تقریباً یک سوم تغییرات زمین های روستایی در سال گذشته این است که “م با هدف ساختن ساختمان دوم خواهد بود.” ساخت دومین روستای روستا با وام مسکن روستایی که اکنون 200 میلیون تومان است حمایت شد. طرفداران مدیریت کشاورزی فدرال از دولت خواسته اند که “از مناطق روستایی در املاک بزرگ عبور کند” و برای اولین بار “مسکن برای کالاهای مصرفی را افزایش دهد.” چاپ شده توسط مالیات. قانون جهش در ساخت و ساز به «سطح سوم و چهارم تبادل کشاورزی» اشاره دارد. اما مقامات کشاورزی می گویند که بیشتر محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور از یک ردیف سوم و چهارم تامین می شود.

خانه ها زمین کشاورزی ندارند

یکی از رهبران بخش کشاورزی در کنفرانسی با عنوان “تامین زمین دولتی و خصوصی، موانع و راه حل ها” گفت که دولت باید از ظرفیت 2.5 میلیون سرپناه برای بی خانمان ها استفاده کند تا مصرف کنندگان را مشغول نگه دارد. از طریق طرح های مالیاتی می توان این وضعیت را معکوس کرد. به گزارش دنیای اقتصاد، پایان مسکن دولتی در اواسط دهه 1980 و اواسط دهه 1990 نشان داد که بدون کاهش قیمت زمین و ملک، مجتمع های ساختمانی در اطراف شهر ساخته شد که یکی از اصول جهش مسکن بود. قیمت ها در زمان های مختلف، حذف نشده است. این تغییر منجر به مسائل جدیدی شده است که در جامعه قابل مشاهده و پیگیری است. زمانی که دولت در آن زمان مشغول ساخت مسکن بود، بازار املاک و مستغلات 10 درصد از کل تقاضا را تامین می کرد. بیش از 4.4 میلیون خانه در کشور وجود دارد، بی خانمان یا خانه دوم. تضاد بین عرضه و تقاضا، همراه با بحران عدم دسترسی به مسکن مناسب توسط صاحبان خانه برای اولین بار، نشان دهنده علت اصلی در صنعت املاک و مستغلات است. این واکسن مشمول “مالیات سالانه” است.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

پاربرگ سایت

تماس با ما