اسنپدراگون 8 در چه گوشی هایی استفاده می شود & زومیت؟

[ad_1]

کوالکام این هفته از پرفروش ترین محصول سال 2022 خود با نام «Snapdragon 8 Generation One» رونمایی کرد که به زودی در گوشی های موبایل عرضه می شود. این مجموعه دارای ویژگی های جذابی مانند هسته های Arm V9 است و مانند همیشه در آثار هنری گنجانده شده است. به علاوه، ما شاهد ویژگی های جدیدی در دوربین هستیم.

بسیاری از برندهای گوشی های اندرویدی معرفی این تراشه در گوشی های آینده خود را تایید کرده اند. اما دقیقاً چند شرکت برای اسنپدراگون 8 نسل 1 قرارداد امضا کرده اند و کدام گوشی ها به این قطعه مجهز خواهند شد؟ طبق گفته Android Authority، می توان از قراردادهای برندهایی مانند Xiaomi، Motorola، Zeditia، Sharp، Honor، Nubia، Oppo، Reelmi، Vivo مطمئن بود. در ادامه به بررسی بیشتر اسامی پیمانکاران و مدل های گوشی های مجهز به اسنپدراگون 8 خواهیم پرداخت.

شیائومی از همان ابتدا از تراشه های اسنپدراگون پیشرفته در محصولات خود استفاده می کرد. بنابراین جای تعجب نیست که در لیست برندگانی قرار بگیرد که قصد دارند از نسل اول پردازنده اسنپدراگون 8 در گوشی های خود استفاده کنند.

شیائومی 11 می

اگرچه شیائومی مدعی شده است که اولین گوشی هوشمند مجهز به نسل اسنپدراگون 8 از این نوع خواهد بود و احتمال دارد که گوشی های سری 12 شیائومی این تراشه را در خود جای دهند. اما طبق شایعات اعلام شده در 12 دسامبر 2021 (21 دسامبر 1400)، Moto Edge x30 عرضه خواهد شد که تاریخ اعلام مشخصات جدید کوالکام نیز در همین زمان است. با این تفاسیر ممکن است شیائومی طبق شنیده ها زودتر از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

مقاله مرتبط:

از سوی دیگر، لیو ویبینگ، مدیرعامل Redmi اعلام کرده است که Redmi قصد دارد در محصول بعدی خود از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده کند. بنابراین، انتظار می رود که سری K50 گوشی Redmi را از این تراشه نگه دارد.

شیائومی بلک شارک، شرکت تولید کننده گوشی های گیمینگ نیز استفاده از نسل اول اسنپدراگون 8 بلک شارک جدید را تایید کرد. این شرکت خدماتی همچنین ویدیویی را در وب سایت رسمی کوالکام منتشر کرد که این خبر را تایید کرد. اما نام دقیق این محصول هنوز در دسترس نیست.

با این حال، بهترین در صنعت فناوری حساب شناخته شده است چت دیجیتال در توییتر ادعا شده است که تراشه جدید کوالکام در گوشی های سری 5 بلک شارک استفاده خواهد شد. با توجه به گوشی‌های قبلی بلک شارک که با 4S و 4S Pro عرضه می‌شدند، انتخاب این نام دور از ذهن نیست و می‌توانید انتظار پرداخت سریع داشته باشید و بتوانید با قدرت جدید بیش از 144 هرتز این گوشی همراه باشید. تلفن.

توجه

این شرکت که در خط مقدم زیرمجموعه های هواوی قرار دارد، امسال گام بزرگی برداشته و از زیر سایه هواوی فراتر رفته و اولین گوشی پرچمدار خود با پردازنده اسنپدراگون به نام آنر را معرفی می کند. Magic 3. Ann قصد دارد سال آینده را دنبال کند و در ویدیوی جدید نسل جدیدی از پرچمداران آنر را معرفی می کند که به نسل اول اسنپدراگون 8 مجهز خواهند شد.

مقاله مرتبط:

موتورولا هنوز از این موضوع آگاه نیست و در پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که به زودی از Moto Edge X30 که از این تراشه استفاده می کند در ماه دسامبر رونمایی خواهد کرد. البته معرفی این گوشی در ماه جاری برای چین در نظر گرفته شده است و سایر علاقه مندان باید تا ابتدای سال آینده (اواسط آذر) برای عرضه آن منتظر بمانند. عرضه بین المللی.

برند دیگری که قصد دارد از تراشه جدید کوالکام در محصولات خود استفاده کند، برند نوبیا است. این شرکت همچنین در یک اطلاعیه ویدیویی در وب سایت رسمی کوالکام اعلام کرد که از این تراشه برای توسعه یک گوشی جدید در اسرع وقت استفاده خواهد کرد. با توجه به سابقه این برند، به نظر می رسد در گوشی های Red Magic این شرکت و گوشی های سری Nubia Z شاهد نسل اول پردازنده اسنپدراگون 8 باشیم. در واقع، Red Magic 7 معرفی نشده اخیراً با منبع تغذیه زیبای 165 واتی خود در قفسه ها دیده شد.

اوپو

Oppo Innovative نام دیگری است که گفته می شود فناوری جدید کوالکام را در محصولات جدید خود گنجانده است که قرار است در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شود. بنابراین می توان گفت Oppo Search The X4 Pro به نسل اول مجهز خواهد شد. پردازنده اسنپدراگون 8.

علاوه بر این، رایلی که قبلاً تجارت پرچم‌دار خود را با قیمت‌های پایین‌تری مانند X50 Pro و GT آزمایش کرده بود، قصد دارد از پناهگاه امن خود فراتر رفته و محصولات پیشرفته خود را در دسته‌های Samsung Galaxy و OnePlus Pro عرضه کند. در همین راستا، شرکت رایلی اعلام کرد که اولین دستگاه از این نوع با پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8 با نام Realmi GT 2 Pro عرضه خواهد شد و “ویژه ترین” گوشی تاریخ خواهد بود. پس زمینه رایلی. اخیراً از ویژگی ویژه این گوشی با نمایشگر اولد با وضوح تصویر QHD با وضوح به روز شده 120 هرتز خبر داده است. علاوه بر این، طبق شایعات، این گوشی به دوربین دوگانه با دو سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین اولترا واید از جمله سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

برند ژاپنی شارپ که در چند سال اخیر پرچمدار سری Aquos R را معرفی کرده نیز یکی از برندهای گوشی های هوشمندی است که از پردازنده جدید کوالکام بهره می برد. اگرچه Aquos R6 زیبا در سال 2021 در سراسر جهان در دسترس نخواهد بود، شارپ اعلام کرده است که قصد دارد از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 برای نسل بعدی خود در سال 2022 استفاده کند. متاسفانه جزئیات بیشتر در مورد محصولات آینده شارپ (شاید Aquos R7) در دسترس نیست. اما او امیدوار است که محصولات جدید این شرکت ژاپنی به مصرف کنندگان در سراسر جهان عرضه شود.

مقاله مرتبط:

ویوو یکی از برندهایی است که سال هاست از تراشه های پرچمدار کوالکام در محصولات خود استفاده می کند. بنابراین تکرار این معادله و مشاهده ویژگی های تراشه های اسنپدراگون در گوشی های جدید از این دست دور از ذهن نیست.

Vivo این را اعلام نکرده است. اما او مستقیماً در مورد معرفی چند گوشی هوشمند بزرگ صحبت می کرد که به نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 مجهز می شوند. با این تفاسیر تراشه جدید کوالکام در سری Vivo X و خانواده Nex و Iqoo استفاده خواهد شد.

ZTE همچنین جدیدترین برندی است که استفاده از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 را در دستگاه های خود تضمین می کند. در رابطه با Axon 30 Ultra، نماینده این شرکت اعلام کرد که هدف از آن عرضه این محصول در سال 2021 با استفاده از محصولات پرچمدار کوالکام خواهد بود. بنابراین، در نسل بعدی سری آکسون، می‌توان منتظر نسل اول اسنپدراگون 8 پرچمدار کوالکام بود.

شرکت های بزرگ تراشه اغلب از مشتریان خود برای انتشار این خبر اجازه می گیرند و واضح است که برخی از شرکای تجاری این کار را نمی کنند. بنابراین ممکن است شرکت های دیگری بخواهند گوشی با نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 توسعه دهند اما با انتشار این خبر موافقت نکرده باشند.

Asus ROG Phone 5 Pro Asus ROG Phone 5 Pro

به عنوان مثال، ایسوس، سامسونگ و سونی سه نمونه از نام هایی هستند که در این لیست ذکر نشده اند. سامسونگ و سونی به طور کلی در چند سال گذشته از انتشار نام خود خودداری کرده اند. اما ظاهر اولین نسل اسنپدراگون 8 در مشخصات سری گلکسی اس 22 و پرچمداران اکسپریا تقریباً شبیه همه چیز است. همچنین سال آینده منتظر معرفی گوشی های زنوفون و راگوفون جدید ایسوس خواهیم بود.

یکی دیگر از برندهای بدون نام هوآوی است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که اگر هواوی از این پرچمدار در سال 2022 رونمایی کند، به نسخه 4G نسل 1 اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد. مانند گوشی های سری هواوی P50 که با نسخه 4G اسنپدراگون 888 عرضه می شوند. گوگل یکی دیگر از برندهایی است که نامی از آن برده نشده است و احتمالا دلیل عدم حضور گوگل در این لیست، استفاده از پردازنده اختصاصی خود یعنی Tensor است که در سری گوشی های پیکسل 6 شاهد آن هستیم.

شما کاربران زومیت در مورد گوشی دیگری که با نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 وارد بازار می شود چه پیش بینی می کنید؟

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما