هر کسی که S21 FE 5G ی مسونگام سونگ موفق شد امتیاز ۱۲۰ ۱۲۰ا در یای DXOMARK به دست آورد & زومیت

[ad_1]

اکنون کنونامسونگ به‌دلیل رونمایی جدیدترین پرچمدارش بیشتر از درای دنیای فناوری حضور ردارد رد اما این اینار قصد داریم ریماغ کسیلکسی اس ۲۱ FE X و ببینیم آن آن در یشهایش های DXOMARK چه امتیازی را به ست است.

یشایش dxomark قدرت دوربین این دستگاه را بررسی می کند ائا ابتدا بیایید ببینیم گلکسی اس ۲۱ FE چه دوربینی ر بها به ربراربرانش ارائه می کند. دوربین سه‌گانه‌ای FE دوربین اصلی دوربین اصلی 20 پیکسل و دوربین اولترواید 12 مگاپیکسلی و دوربین هفوتوله‌فوتو 8 پیکساپیکسلی می‌شود که وجود شهیاشه‌ای قوی‌تر از S20 FE انتظار می‌رود یا بهتر از نسل قبل ثبت شود.

Eat اصلی دوربین دوربینلکسی اس ۲۱ FE

  • الی: ۱۲ ۱۲ ۱۲اپیکسلی، لنز فرافرگم f / 1.8
  • عریض عریض: سنسور ۱۲ پیکساپیکسلی، لنز فرافراگم f / 2.2
  • هله: سنسور ۸ مگاپیکسلی، لنز فرافرگم f / 2.0
  • لامپ های ال ای دی
  • ویدئو: 2160p، سرعت ۳۰/۶۰ فریم‌برثانیه، ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰/۶۰ نیهانیه

پس از انجام آزمایش‌های یلف، یای و دوربین‌های کسیلکسی اس ۲۱ اف ای مشخص است. از تات مثبت آن نان به اکسپوژر کسپوژر واست مناسب اشاره ره. همچنین تصاویر داخلی و وارجی ثبت‌شده با آن یای زنده‌ای دارند که نندانند جلوه‌های بهتری بدهند. در یکی از آزمایش‌ها، قدرت قدرت بوکه مورد بررسی قرار گرفت که راضی‌کننده ضی‌کننده. به‌طورکلی، دوربین این دستگاه فوکوس خودکاری هنگام ضبط ضبطلم ارائه شده است. درضمن درضمن نباید قدرت تثبیت‌کننده‌ای ویدئوی آن را داشته باشد یا صحنه‌های ثابت را فراموش کنید.

سیاسی سیلفی فیلکسی S21 FE

همچنین، نمی‌تو نان عمق میدان محدود دوربین گوشی هوشمند ما نادیده دیده شده است. یکی دیگر از زلات آن نویزهای زیادی است که در یطایط نوری کم هدشاهدش ضبط شده است. از ضعف‌های دیگری که هنگام آزمایش مشخص شد، نمایش رنگ نادرست هنگام ییایی است. این هه، ای هیاهی اوقات رخ می دهد می دهد اما می‌تواند باعث نارضایتی کاربر رابر شود. همچنین، از ویدئوهایی که با کنتراست زیلد ضبط می‌شوند می‌شوند من سبیاسبی ندارند.

مرتبط الهي:

Dxomark نان نتیجه یلی آزمایش دوربین دوربینلکسی اس اف ای نوشت:

سنپدر مسونگامسونگ گلکسی اس 21 اف ای (اسنپدراگون) عملکرد رضایت بخش دارد و امتیاز 10 به دست دارد که آن را در موقعیتی نی قرر می دهد. ا فا ز متی از زلکرد اس ۲۱ است همین امر FL FE بها به جایگزینی عالی برای مدل استاندارد ردل می‌کند … به‌طورکلی، دوربین این دستگاه سطح بسیار سریا.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما