بلیط هواپیما تهران پاریس باور نکردنی 85 میلیون

[ad_1]

روآرو- بله، لیر ارزان می شود و ممکن است با خود فکر کنید که همه ما سفرهای زیبایی به ترکیه خواهیم داشت، اما ممکن است ندانید آب و هوای رفت و آمد استانبول به تنهایی برای یک نفر حدود شش میلیون تومان هزینه دارد. کسانی که بلیط یک طرفه می خرند و خوش شانس هستند که جیبشان را داشته باشند در نهایت باید حدود سه میلیون و 100 هزار تومان برای بلیط هواپیما تهران به استانبول بپردازند.

به گزارش فرارو، به عبارتی قیمت بالاتری خواهد داشت. به عنوان مثال هزینه بلیط هواپیما یک طرفه تهران به پاریس شش میلیون و 300 هزار تومان و فرودگاه بین المللی پیرسون در تورنتو کانادا حداقل 19 میلیون و 500 هزار تومان است. هزینه پرواز تهران-پاریس در شرایط استثنایی برای هر نفر 85 میلیون تومان است. پس اگر امروز که بحث تعرفه ها داغ است یا صحبت های سیدکاظم موسوی، رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم و توصیه او به خروج از ایران برایتان ناراحت کننده است، این گزارش پروازهای بین المللی را بخوانید. قیمت قبل از اقدام شروع می شود، خدای ناکرده حداقل شما سریع تصمیم نگرفتید.

کرایه ها در اتوبان تهران – استانبول

مدت زمان پرواز از تهران به استانبول ترکیه حدود سه ساعت است. بسته به هواپیماهای مختلف، این زمان می تواند از سه ساعت و 15 دقیقه تا سه ساعت و 30 دقیقه متغیر باشد. ایران ایرتور پنج شنبه 25 آذر ماه ارزان ترین بلیط استانبول را با قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رساند. این پرواز ساعت 19:45 از فرودگاه امام خمینی تهران انجام می شود و ساعت 22:30 در فرودگاه استانبول به زمین می نشیند. اگر می خواهید قبل از شب در استانبول بمانید، باید بلیطی را در ساعت 11:45 صبح خریداری کنید که بین 14 تا 45 دقیقه بعد از ظهر در استانبول می نشیند. قیمت شروع این پرواز 100000 تومان گرانتر است. ایران ایرتور ارزان ترین بلیط پرواز تهران به استانبول را دارد اما سقف قیمت آن به 3 میلیون و 200 هزار تومان می رسد.

کف نرخ پرواز تهران-استانبول از ماهان ایر پنجشنبه هفته آینده 3 میلیون و 447 هزار و 500 تومان خواهد بود. این پرواز ساعت 9:35 صبح تهران را ترک می کند. حدود یک سوم ساعت پیش یک پرواز ترکیش ایرلاینز در حالی فرودگاه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد که مسافرانش سه میلیون و 465 هزار تومان بلیت خریدند. اما هزینه بلیط استانبول ترکیه در پروازهای ماهان ایر تا 4 میلیون و 696 هزار و 600 تومان و هزینه بلیط تهران – استانبول در پروازهای ترکیش ایرلاین تا 7 میلیون و 193 هزار تومان است.

معراج ایر پنجشنبه 25 آذر ساعت 10:15 صبح با قیمت پایه 4 میلیون و 342 هزار تومان به مقصد استانبول پرواز خواهد داشت. حدود یک ساعت بعد قشم ایر تهران را به مقصد استانبول حرکت می کند و برخی از مسافران آن بلیت پنج میلیون و 300 هزار تومانی می خرند. تقریبا یک میلیون تومان گران شد.

بلیط هواپیما در جاده تهران – دبی

پرواز تهران به دبی حدود دو ساعت طول می کشد. انجام قوانین خاص حدود دو ساعت و 30 دقیقه زمان می برد. یعنی اگر ساعت 8 صبح پنجشنبه تهران را ترک کنید، ساعت 10:30 در فرودگاه دبی فرود خواهید آمد. قشم ایر هم اکنون با دریافت دو میلیون و 15 هزار تومان به ازای هر ساعت در روز، فروشنده یکی از ارزان ترین بلیت های پرواز تهران – دبی است. بله، این تصویر برای مسافران خوش شانس است، زیرا مسافران همین پرواز هستند که بلیط خود را با قیمتی بین دو میلیون و 568 هزار تومان و حتی سه میلیون و 677 هزار تومان خریداری کرده اند. مسافران بیزینس کلاس همان پرواز 4 میلیون و 680 هزار تومان برای بلیت پرداخت خواهند کرد.

این کشتی در حال تحویل کالا به بندر ماهان ایر است و قرار است 25 بهمن ماه ساعت 12 به مقصد برسد. مسافران بلیت هفتگی خود را از 3 میلیون و 113 هزار تومان تا 4 میلیون و 680 هزار تومان می خرند، در حالی که به عنوان مثال می توانند سه شنبه آذرماه بلیط هواپیما فلای دبی را با 3 میلیون و 175 هزار تومان خریداری کنند. 14. پروازهای فلای دبی در مسیر تهران به دبی معمولا از فرودگاه امام خمینی در دو ساعت بین 50 دقیقه صبح تا 15 و 10 دقیقه انجام می شود. برای کسانی که فکر می کنند صبح زمان بهتری است، هواپیمایی امارات در هفته منتهی به 25 آذر، بلیت هایی را با قیمت کف بین 5 میلیون تا 650 هزار تومان فروخته است. بلیط پرواز تهران – دبی در ترکیش ایر تقریباً هشت میلیون تومان است. قطر ایرویز گران ترین بلیط ها را در مسیر تهران به دبی می فروشد که قیمت آن به 24 میلیون و 325 هزار تومان می رسد.

کرایه ها در جاده تهران نجف

ارزان ترین پرواز تهران به نجف 3 میلیون و 667 هزار تومان بوده است. با توجه به مسیرهای مختلف هواپیماها، این پرواز حدود یک و دو ساعت طول خواهد کشید. اگر می خواهید زمان کمتری را در هواپیما بگذرانید باید به دنبال پروازی باشید که قیمت کف آن سه میلیون و 956 هزار تومان باشد. فلای دبی اولین پرواز خود را در مسیر تهران-نجف انجام می دهد. هواپیماهای این شرکت ساعت 50 دقیقه بامداد تهران را ترک کردند و ساعت 3:35 بدون توقف مسافر را در نجف فرود آوردند. برای خرید بلیت این هواپیما باید 9 میلیون و 377 هزار تومان بپردازید. در عوض ارزان ترین بلیط مسیر تهران-نجف توسط هواپیمایی وارش است که ساعت 21:30 تهران را ترک می کند. مسافران این پرواز سه میلیون و 667 هزار تومان برای خرید بلیت هزینه کردند. هزینه بلیط هواپیما قشم ایر برای پرواز ساعت 19 یکسان است، اما برای مثال فردی که می خواهد در عصر وارد نجف شود باید حداقل 3 میلیون و 850 هزار تومان برای خرید بلیط پرواز زاگرس پنجشنبه 25 آذر ماه برنامه ریزی کند. .

شرکت هواپیمایی تابان بلیط هواپیما را از ساعت 13:15 تا 3 میلیون و 860 هزار تومان فروخت. برای پرواز صبح، یک گزینه پرواز کاسپین در ساعت 9:50 و پرواز کیش ایر در ساعت 9:00 خواهد بود. برای دو نفر باید 4 میلیون و 200 هزار تومان هزینه می کردید.

بلیط هواپیما در جاده تهران-تورنتو

مسافران ایرانی باید بلیط پروازهای بین المللی تورنتو را تهیه کنند. هواپیماها معمولاً آنها را به تهران می بردند، به دبی می بردند و بعد از تعویض هواپیما به تورنتو می فرستادند. تعداد دفعاتی که نیاز به تعویض هواپیما دارید سه برابر خواهد شد. در نتیجه پرواز تهران به کانادا حدود 25 ساعت طول می کشد. اگر ارزان ترین بلیط را لمس کنید با پرداخت 19 میلیون و 550 هزار تومان و 26 ساعت با هواپیما وارد تورنتو می شوید. سریع ترین زمان رسیدن پرواز تهران به تورنتو 17 ساعت است و این هزینه بلیط به 32 میلیون و 500 هزار تومان می رسد. پیش مسافران امکان خرید بلیت 19 میلیون و 500 هزار تومانی را دارند اما با نزدیک شدن به موعد مقرر، بلیت تهران – تورنتو افزایش می یابد و به طور میانگین به 28 میلیون و 750 هزار تومان می رسد. قبل از رفتن.

اولین پرواز تهران ساعت 50 دقیقه صبح تهران را ترک می کند. فرود در دبی در ساعت 15:30 ساعت 8:30 صبح از دبی خارج شد و در ساعت 13:55 در فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک به زمین نشست. از آنجا می توانید با هواپیمای کانادایی سوار قایق شوید و در حدود 17 و 30 دقیقه در تورنتو فرود بیایید. بلیط این پرواز را از خطوط هوایی امارات در تهران با حداقل 19 میلیون و 546 هزار تومان خریداری کنید. راه دیگر به کانادا از طریق وین است. در این مکان ساعت 3:45 بامداد از فرودگاه امام خمینی (ره) سوار قایق خطوط هوایی آسترین می شوید و ساعت 18 در وین فرود می آیید. پس از یک ساعت و 15 دقیقه توقف، ساعت 7:15 وین را به مقصد فرانکفورت ترک می کنید. این هواپیما به مدت هشت و 45 دقیقه در آلمان فرود آمد و یک ساعت بعد به فرودگاه پیرسون تورنتو حرکت کرد. ساعت 12:30 و بعد از 17 ساعت پرواز وارد کانادا شوید. خرید بلیت این سفر 32 میلیون و 500 هزار تومان هزینه داشته است. پروازهایی که مسافران تورنتو را در شب از فرودگاه امام خمینی خارج می کنند معمولا بین 22 تا 50 دقیقه طول می کشد و پس از توقف در مسیر، ساعت 18:50 به وقت ایران در تورنتو فرود می آیند.

بلیط هواپیما در مسیر تهران-پاریس

مسافران پروازهای تهران-پاریس هم اکنون می توانند بلیت خود را از پنج ایرلاین خارجی از جمله پگاسوس، ترکیش ایر، قطر ایرویز، ایرفلوت و امارات ایرلاینز تهیه کنند. ارزان‌ترین بلیط برای پرواز چهار ساعته از پگاسوس است که حدود سه ساعت بعد در فرودگاه سابیها گوکچن ترکیه توقف می‌کند، پس از توقفی 40 دقیقه‌ای حرکت می‌کند و ساعت 22:35 از پاریس خارج می‌شود. قیمت اولیه این پرواز حداقل شش میلیون و 252 هزار تومان است.

پروازهای ارزان ترکیش ایرلاینز کمی بیشتر طول می کشد. هواپیما ساعت 15:50 فرودگاه امام خمینی را ترک می کند. ایران حدود ساعت 7 صبح به فرودگاه ازمیر می رسد، ساعت 9:15 صبح در فرودگاه سابیها گوکچن حرکت می کند و ساعت 11:45 صبح در فرودگاه شارل دوگل حرکت می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، مسافران حدود 10 ساعت و نیم دیگر به فرانسه می رسند. قیمت اولیه این پرواز برای آنها شش میلیون و 965 هزار تومان است. گران ترین بلیط سفر به فرانسه نیز توسط آسترین ساخته شده است. این پرواز ساعت 3:45 صبح تهران را ترک می کند و پس از دو توقف در وین، فرودگاه زوریخ، ایران ساعت 11:55 صبح به وقت ایران در شارل دوگل فرود می آید. هزینه این تور برای همه با پول ما 85 میلیون تومان است!

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

پاربرگ سایت

تماس با ما