فیس بوک برای درخشش دیگر قانونگذاران به Capitol Hill بازگشت.

[ad_1]

تصاویرآنتیگون دیویس ، رئیس جهانی آب و هوا در فیس بوک ، در سال 2018.
اعتبار …تراشه Somodevilla / گتی ایماژ

انتظار می رود آنتیگون دیویس ، رئیس امنیت جهانی فیس بوک ، صبح پنجشنبه با س heavyالات سنگین نمایندگان در مورد تأثیر اینستاگرام بر نوجوانان روبرو شود و ادعاهایی را مطرح می کند که فیس بوک سالهاست می داند که برنامه اشتراک گذاری عکس هایش باعث ضربه های روحی و روانی شده است.

این جلسه که از ساعت 10 صبح آغاز می شود ، اولین مورد از دو موردی است که در آن افسران حمایت از مصرف کنندگان در سنا نقشی را ایفا می کنند که فیس بوک برای جوانان دارد. مورد دوم ، روز سه شنبه ، با سر و صدایی همراه خواهد بود که اطلاعات مربوط به تحقیقات فیس بوک در مورد نوجوانان را فاش کرده است.

این جلسه پس از آن منتشر می شود که وال استریت ژورنال در این ماه بیانیه ای درباره تحقیقات داخلی در فیس بوک منتشر کرد. در یک جمله آمده است که بر اساس مطالعه فیس بوک ، یکی از نوجوانان ما گفته است که اینستاگرام باعث ایجاد مشکل در تصویر بدن او شده است. در میان جوانان دارای افکار خودکشی ، 13 درصد از کاربران انگلیسی و 6 درصد از کاربران آمریکایی می گویند که می توانند این افکار را در اینستاگرام دنبال کنند.

عصر چهارشنبه ، فیس بوک دو اسلایدشو بر اساس تحقیقات مجله منتشر کرد. این شرکت احکام سنگینی را توصیف کرد ، گاهی اوقات حقایق و اهداف گزارش های تحقیق را استدلال می کرد یا تکرار می کرد. این شرکت در اسلاید خود گفت که بسیاری از جوانان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش داده اند ، از جمله اینکه این برنامه گاهی اوقات به بیماری های روانی کمک می کند.

طرفداران پرونده وی در تلاش هستند تا متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. اینستاگرام ، آدام موسری. هر دوی آنها مدتهاست هشدار می دهند که اینستاگرام – از طریق فیلترهایی که می توانند عکس ها را افزایش دهند و دکمه های “مانند” را که می تواند به عنوان معیار سلبریتی مورد استفاده قرار گیرد – فضای ناکافی ایجاد می کند. اعتماد به کاربران جوان و باعث می شود بسیاری از جوانان احساس بدی نسبت به خود داشته باشند.

این هفته آقای موسری اعلام کرد که فیس بوک برنامه های انتشار نسخه اینستاگرام را برای کودکان در مدارس ابتدایی و راهنمایی به تعویق می اندازد.

آقای. ماسری استدلال کرد که جملات مجله اینستاگرام خارج از زمینه جستجو شده است و جوانان در جستجوی “بسیار کم” هستند. او گفت بسیاری از جوانان تجربیات خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند.

اماس. دیویس ، که هفت سال امنیت فیس بوک را بر عهده داشت ، می خواهد این اظهارات را در جلسه استماع تکرار کند. این شرکت از ایده برنامه ای برای کودکان مانند YouTube Kids دفاع کرده است که می تواند برنامه های امن تر و مطمئن تری را برای بچه ها نسبت به برنامه اصلی اینستاگرام ارائه دهد.

سناتور مارشا بلکبرن از تنسی ، دارای رتبه جمهوری خواه در کمیته حمایت از حقوق مصرف کننده ، در بیانیه ای گفت: “با بستن چشم بر جنبه های منفی بستر آن برای جوانان. سلامت روانی به دلیل ناتوانی وی در پلیس برای مشاغل ، خدمات نظامی و سایر موارد. محتوای منفی ، فیس بوک تعداد زیادی دارد. “

اعتبار …جنی ریفل برای نیویورک تایمز

وکیل هر دو طرف روز چهارشنبه به قاضی گفتند که آمازون با دو تن از عوامل اصلی خود حکم صادر کرده و از جلسه علنی در مورد اتهامات اخراج غیرقانونی این شرکت دفاع کرده است.

همکاران سابق ، امیلی کانینگهام و مارن کوستا ، می گوید در بیانیه ای که اعلام کرد آمازون باید حقوق خود را پس دهد و “اعلام اخطار به همه غول های فناوری و کارکنان داخلی خود مبنی بر اینکه آمازون نمی تواند کارگران را به دلیل ایجاد و اعمال حقوق آنها بکشد”. آنها این شهرک را “پیروزی در حمایت از حقوق کارگران” نامیدند.

شرکا گفت که آنها سال گذشته اخراج شدند زیرا به این شرکت اعلام کرده بودند که تأثیر آن بر تغییرات آب و هوایی را کاهش می دهد و نگرانی هایی را در مورد کارکنان انبار ایجاد کردند. آمازون معتقد است که در گذشته کارکنان قوانین داخلی را نقض کرده اند.

خوزه نگریت ، کارشناس آمازون ، روز چهارشنبه گفت: “ما به توافقی رسیده ایم که در این مورد مسئله حقوقی را حل کرده و از این قطعنامه استقبال می کند.”

این معامله در زمان آمازون به اوج خود رسید ، وعده داد که “بهترین کارفرمای جهان” خواهد بود و به دنبال این است که در بازار تنگ ، 40000 کارمند استخدام کند. شغل و فناوری و 125000 کارگر انبار.

در سال 2018 ، خانم کاستا و خانم کانینگهام ، که به عنوان طراح در دفتر مرکزی آمازون در سیاتل کار می کند ، بخشی از گروه کوچکی از کارمندان بود که از شرکت خواستند تا برای رفع نگرانی های خود بیشتر تلاش کند. آنها تلاشهای خود را به یک سازمان ، کارفرمایان آمازون برای عدالت اجتماعی تبدیل کردند و به بیش از 8700 همکار آمازون در حمایت از کار آن کمک کردند.

چند وقت پیش خانم کانینگهام و خانم کاستا اعتراضات خود را ارائه می دهد. پس از اینکه آمازون به آنها گفت که آنها حق تقدم را نقض کرده اند-با برقراری ارتباط عمومی در مورد تجارت ، تیم آنها برنامه ریزی کرده بود که 400 کارمند عمداً صحبت کنند. حق اظهار نظر را نقض کنند.

در ابتدای شیوع بیماری همه گیر ، آنها حوادث داخلی را به کارکنان انبارها که در مورد مسائل ایمنی محل کار خود با کارکنان فناوری صحبت می کردند ، گزارش کردند. کمی بعد آمازون دو زن را اخراج کرد. سناتور الیزابت وارن ، دموکرات ماساچوست ، در آمازون نوشت و با ابراز نگرانی از احتمال انتقام ، و تیم بری ، کارشناس اینترنت و معاون سابق خوشه ابر آمازون ، اعتراضات را ترک کرد.

در بهار امسال ، وکلای شورای ملی کار گفتند که در مورد خانم موافقت کرده اند. دفتر سیاتل بعداً از آمازون شکایت کرد و مدعی شد که این شرکت “واسطه خود ، ارتباطات خارجی و درخواست برای انتخاب حقوق و ناسازگاری ها را برای محدود کردن افراد کنترل می کند.” از طریق پیشگیری کار می کند ، در فعالیت ها شرکت می کند.

این جلسه قرار بود صبح سه شنبه آغاز شود اما به دلیل تلاش دو طرف برای حل اختلاف به تعویق افتاد.

داده ها یکی از چندین تأثیراتی است که شرکت از ابتدای گسترش با تیم داشته است. مهمتر از همه ، در ماه اوت ، هیئت امنای NLRB موافقت کرد که آژانس باید انتخابات اتحادیه را در فروشگاه آمازون در بسمر ، آلا لغو کند. آمازون از اظهارنظر خودداری کرد و قول داد در صورت موافقت دفتر منطقه ای هیئت مدیره با توافق و نقض انتخابات غیرقانونی ، تجدیدنظر کند.

این صنعت شروع به بهبود از کرونا کرده است ، اما میلیون ها نفر هنوز به کار خود بازنگشته اند. برخی به دنبال کار هستند. دیگران به دلیل حضانت کودک یا سایر مسئولیت ها قادر به کار نیستند. برخی دیگر می گویند که فراگیر شدن آنها را واداشته است تا در مورد احساسات خود قبل از کار تجدید نظر کنند.

در حال حاضر چه چیزی شما را در کنار خود نگه می دارد؟ چگونه بدون نیاز به پرداخت های منظم ، فرایند مالی را پشت سر می گذارید؟ دوری از کار چگونه زندگی شما را در حال حاضر و در آینده تغییر داده است؟



[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما