رویداد سوپر دستگاه هواوی در تهران، از محصولات جدید رونمایی می کند

[ad_1]

هوآوی روز چهارشنبه 5 بهمن ماه در هتل استقلال تهران میزبان رویداد SuperDevice بود. در این رویداد که در دو بخش ویژه رسانه ها و نمایندگان فروش برنامه ریزی شده بود، علاوه بر رونمایی از 9 محصول جدید، ایده های صنعت و صنعت توسط مدیران شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا آقای فیاض، معاون هوآوی، از رشد بین المللی هواوی در بازار محصولاتی مانند لپ تاپ و ساعت های هوشمند صحبت کرد. وی همچنین به تشریح استراتژی هواوی برای وضعیت فعلی و آتی موجود در بازار ایران پرداخت و از این طریق در بازار موبایل و دستگاه های هوشمند حضور خواهد داشت.

او در ادامه به بحث در مورد مفهوم ابرابزارها و چگونگی ایجاد ادغام اکوسیستم و زندگی هوشمند از طرق مختلف پرداخت. به گفته آقای فیاض: “هواوی اکنون راه حل های هوشمند و یکپارچه ای ارائه می دهد تا به مردم کمک کند هوشمندتر کار کنند، هوشمندتر ورزش کنند و بیشتر سرگرم شوند. این ویژگی با نرم افزار اختصاصی هوآوی ارائه می شود، با سیستم “هماهنگی با سخت افزار به روز و پیشرفته به دست می آید. “

رویداد سوپر دستگاه هواوی در تهران، از محصولات جدید رونمایی می کند
سپس نوبت به معرفی محصولات جدید هواوی رسید و Mr. محمدرضا رضایی مدیر روابط عمومی هواوی پشت تریبون رفت و ۹ محصول جدید هواوی را معرفی کرد. این مجموعه شامل سه گوشی موبایل نوا 9، پی 50 پرو و ​​جیبی تاشوی پی 50 و لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، دو مدل ساعت حرفه ای و هندزفری با فایل طراحی منحصر به فرد می باشد. وی علاوه بر ارائه تک تک این محصولات به مسائل مربوط به عملکرد و اتصال آنها پرداخت. تمامی این محصولات با تایید هواوی به زودی در بازار داخلی عرضه خواهند شد.

سپس آقای شهاب نادری، مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هوآوی، دقایقی درباره ایده‌های صنعت و توسعه محصول هوآوی در اکوسیستم منطقه و تأثیر ادغام استراتژی‌های بازاریابی محصولات مختلف در زندگی روزمره مردم صحبت کرد.

او گفت: «در سال‌های اخیر، هواوی بر توسعه اکوسیستم‌ها و برندسازی هواوی با تکیه بر فناوری دستگاه‌های فوق‌العاده، محصولات پرچم‌دار و توسعه هشت دسته تمرکز کرده است. ویژگی‌ها و کاربردهای دستگاه فوق‌العاده هواوی را تشخیص می‌دهد که هدف آن ایجاد طیف گسترده‌ای از محصولات مصرفی برای کاربرانی است که بسیار فراتر از فروش هستند. “این یک سرمایه گذاری تجاری است و به دنبال ایجاد یک زندگی هوشمند برای مصرف کنندگان است.”

در نهایت آقای امیرحسین قاسمی، مدیر ارشد شبکه خرده‌فروشی هواوی، تلاش‌های هواوی برای افزایش آگاهی مشتریان و مصرف‌کنندگان در خرده‌فروشی‌های بزرگ در تهران و مناطق منطقه را تشریح کرد.

به گفته وی، هوآوی اکنون دارای 23 نمایشگاه محصولات و 34 فروشگاه در بزرگترین فروشگاه های خرده فروشی و موبایل در سراسر کشور است که محصولات و خدمات جدید را به نمایش می گذارد و به کاربران امکان کار با دستگاه ها و دستگاه های فوق العاده را می دهد. علاوه بر این، هوآوی به 101 مشتری هوآوی در قالب جشنواره نوروزی دستگاه های فوق العاده که از 3 فوریه 2009 آغاز شده و تا 20 مارس 2010 ادامه خواهد داشت، جوایزی اهدا خواهد کرد. جوایز شامل 100 کالا از جمله nova 9، Mateview خواهد بود. ساعت و مچ بند هوشمند Band 6 و جوایز فوق العاده شامل هفت محصول جدید هوآوی برای هر نفر خواهد بود و به صورت هفتگی قرعه کشی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این قرعه کشی به سایت هواوی ایران به آدرس huaweimobilefarsi.com مراجعه کنید. ضمناً نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان هفتگی در صفحه شبکه اجتماعی هواوی ایران با همین آدرس اعلام خواهد شد.

قاسمی در پایان خدمات پس از فروش و پشتیبانی هواوی در ایران و خدمات پس از فروش جشنواره نوروزی را شامل تعویض باتری های قدیمی تا 70 درصد تخفیف، سایر تا 50 درصد تخفیف، خدمات نرم افزار رایگان، خدمات تحویل کالا معرفی کرد. و دانلود رایگان و هدایایی مانند شارژر و کابل اول را به تعداد کم ارائه می دهند.

در نهایت آقای اشکان داوری، مدیر ارشد محصول هواوی، سخنرانی اصلی این رویداد را نوشت. اطلاعات بیشتری در مورد جشنواره نوروزی سوپر دستگاه هواوی در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

رویداد سوپر دستگاه هواوی در تهران، از محصولات جدید رونمایی می کند

در مرحله دوم، این رویداد برای کارکنان و نمایندگان کلیدی و خرده فروشان محصولات هواوی و با حضور مدیران سازمان ها، ارگان ها و سه تلفن همراه اول ایرانسل و رایتل برگزار شد.

محصولات جدید هواوی:

گوشی هوشمند نوا 9:

این گوشی میان رده دارای طراحی شیک با بدنه شیشه ای و قاب فلزی به همراه صفحه نمایش 6.57 اینچی منحنی OLED با نرخ تنظیم 120 هرتز است. این ویژگی ها ویژگی های تجاری عالی هستند و نوا 9 را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کنند.

همچنین دارای دوربین 50 مگاپیکسلی با چهار ماژول و خروجی فناوری RYYB هوآوی و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با سوپرشارژر بسیار سریع 66 واتی است. به این ترتیب تنها در 38 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می شود.

گوشی هوشمند P50 Pro:

این کیت با تمرکز منحصر به فرد بر روی دوربین و کیفیت فیلمبرداری عالی، از یک دوربین چهار ماژول با طراحی منحصر به فرد استفاده می کند و اکنون اولین گوشی هوشمند دنیا در زمینه فیلمبرداری خوب است. این محصول از صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ اصلاح 120 هرتز به همراه باتری 4360 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت سوپرشارژ 66 واتی هواوی بهره می برد. این محصولات در دو رنگ جذاب طلایی و مشکی در بازار داخلی ایران عرضه خواهند شد.

گوشی هوشمند جیبی P50:

این محصول اولین گوشی تاشو با مدل پوسته هواوی می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا با دو دایره در پشت گوشی می باشد. یکی از این دو خانه دوربین اصلی را طراحی کرد که دارای سه لنز بود و ماژول دوم دارای صفحه نمایش 1.07 اینچی بود که کاربردهای زیادی داشت.

این دوربین برای دسترسی سریع بدون نیاز به روشن کردن گوشی قابل استفاده است. لولاهای به کار رفته در جیب P50 از مدل های بسیار مستحکمی ساخته شده اند که طول عمر بالایی دارند و کمترین استرس را روی صفحه نمایش دارند.

دسته بندی محصولات غیر موبایل هواوی:

سایر محصولات ظاهرا شامل لپ تاپ Matebook 14 با بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش لمسی 2k و تبلت 12.6 اینچی MatePad Pro با قلم و صفحه کلید نوری است.

همچنین در دسته ابزارهای پوشیدنی، دو ساعت هوشمند Watch GT3 با ظرفیت منحصر به فرد باتری 7 روزه برای مدل 42 میلی متری و باتری 14 روزه برای مدل 46 میلی متری با هندزفری رژ لب FreeBuds با قیمت بسیار زیاد معرفی شد. مواد روکش مخصوصی که شبیه لب های زنانه طراحی شده است. ساعت جدید هواوی شامل دو مدل اصلی MateView با صفحه نمایش 4k + و نسبت تصویر 3:2 برای طراحی و گرافیک و یک MateView GT با صفحه نمایش خمیده 34 اینچی و ارتقاء 165 هرتز برای گیمرهای حرفه ای Expert در محصولات جدید هواوی است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما