شانس ژاوی کم شد. با ترس از مونیخ چه می کنید؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” به نقل از مارکا، بارسلونا روز گذشته در نوکمپ به مصاف رئال بتیس رفت تا بتواند سومین برد خود را با ژاوی به دست آورد. در لالیگا، بارسا زیر نظر ژاوی اسپانیول و ویارئال را مدیریت کرد، اما بتیس قوی تر بود.

با پیروزی مقابل بتیس، بارسا هم به دنبال کسب عنوان قهرمانی لالیگا بود و هم روحیه خود را در فینال مقابل بایرن مونیخ در آلیانس آرنا روز چهارشنبه دو برابر کرد، اما نتوانست به اول و دوم برسد. .

بارسا از یک گل سقوط کرد تا اولین سقوط ژاوی به عنوان مربی بارسا باشد. تیم او به خصوص در نیمه اول ناامید بود. ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که هواداران باید از عملکرد تیم در نیمه دوم قدردانی کنند و او از کادر مربیگری راضی است. و ما باختیم.” دردناک است، اما سزاوار آن است.”

بارسا مشکل گلزنی دارد و بر کسی پوشیده نیست، اما رونالد کومان، سرجی یا ژاوی نمی توانند بر این مشکل غلبه کنند. نقش مصدومیت را نمی توان نادیده گرفت اما ساختار کومان و سرجی کارساز نیست و ژاوی در آخرین بازی ما در لالیگا مقابل بنفیکا فاش کرد که برای حل این مشکل کار زیادی نکرده است.

ژاوی از زمان آغاز به کار بتیس فیلیپه کوتینیو را در خط حمله قرار داده است. او در بازی مقابل ویارئال گلزنی کرد و فرصت بازی مقابل بتیس را پیدا کرد. ستاره برزیلی در 10 دقیقه ابتدایی طوفانی داشت اما آرام آرام سقوط کرد و مثل تیمش میانگین را دید. عبدو نیز با پای راست تلاش کرد، اما تنها برای یک یا دو دریبل، نتوانست کار خاصی جلوی دروازه بتیس انجام دهد. وضعیت ممفیس دیپای هم وخیم بود و به نظر نمی رسید روی زمین باشد.

بارسا در نیمه اول بدون گل به رختکن رفت و امیدوار بود عثمان دمبله بتواند در نیمه دوم راه حلی پیدا کند. دمبله به محض اینکه وارد صدا شد، سه موقعیت خوب ایجاد کرد و تقریباً به گل رسید، اما برای این کار بسیار بدشانس بود.

آمدن دمبله بازی را به نفع بارسا تغییر داد و حتی هواداران در نوکمپ نیز مورد تمجید قرار گرفتند، اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فرم دمبله افت کرد. ورود لوک دی یانگ به زمین نیز نتوانست چالش را حل کند و این بتیس بود که سریع ترین گل را از خوانمی به ثمر رساند. گل از ناحیه یوردی آلبا بود و در واقع دفاع چپ بارسا از موقعیت خود خارج شد.

بتیس در همان اتفاقی که دو هفته پیش بنفیکا در دقیقه 92 شکست خورد، گلزنی کرد. بله، دیروز سرنوشت بارسلونا با ژاوی به پایان رسید و حالا خطر دیدار با بایرن در راه است. انتظار معجزه در مونیخ اینطور نبود و ژاوی این را به خوبی می دانست.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما