جک e JS1 سیهوا سیهول E10X بررسی فنی و قیمت احتمالی خودرو برقی کرمان ن

[ad_1]

ی هه‌های اخیر، داد مدل‌های الکتریکی ساخت چین که یای تست و بررسی ردارد ایران شد، افزایش یافته است. GX5، جک یپایپا و، JS1 در، مجموعه‌ای نان موتور، احتمالاً مراحل پیش‌تولید برای فروش، ایران را می‌گذارند.

آکازی جک یا به بیان صحیح‌تر صحیح‌تر جِی ِی ای ِی (JAC) با مام مامل JAC Motors در ۱۹۶۴ال ۱۹۶۴ گرفت. این برند، حدود 15 سال سابقه مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و الا بر تولید یدامیونهای سایز متوسط ​​ریاری تمرکز دارد. 4 نسخه جدید J4، J5، J6، A60، S2، S3، S5، S7 و غیره وجود دارد. از سویی دیگر چندل ون و نتانت پیکاپ با انواع مختلف ف در تو یدلیدات جک وجود دارند. این خودروسازان چانی ،، إذایی گوراداه ها همبلهال الكتریکی دوته است و نگهدارنده امل سرای و یك كراساور توييدي يد.

هلازی سیهول (Sehol) با سرمایه گذاری ری جک چین و شرکت های زیرمجموعه گروه گروه گلکس واگن س سال ۲۰۱۸ زاز به کار ر. تمام تولیدات سیهول، هل‌هایی از ز جکا تات متفاوت و کمی چهره هستند. اینا زه‌تاسیس سیس برای توسعه خودروهای برقی ارزان قیمت جستجو می‌کند می‌کند. اما چند نمونه نان و کراس‌اوور با سطح اول بازار چین نیز یدلید ید.

On E10X برقی برقی نان ن

جکاچبک برقی جک e-JS1 / EL E10X با فروش نزدیک به دستگاه رار در ۲۰۲۱ سال ۲۰۲۱، از نظر ریاری برای بازار چین، یا می‌شود می‌شود. این هاچبک برقی در سال ۲۰۲۱ رونمایی یی.

10احی بدنه و وای ظاهری EL E10X جکا جک JS1

EL E10X در کلاس خودروهای شهری چهار نفره (A-segment) تولید می‌شود و ت‌فرم‌تفرم مشترکا جک iEV6E دارد. اداد E10X امروز در فیس‌بوک است. برای ارتباط با ‏E10X‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

کرمان موتور جک برقی .ل

در روبرو، الگوبرداری چراغ‌ها از کیا نیرو و ریو به وضوح می‌شود. E10X مشابه دیگر یای برقی دنیا، قدم جلوپنجره است و یای ساده دارد. در سپر ولو با هدف افزایش حس اسپرت، یای پلاستیکی و ریکاریک به شکل خطی هرنگاه‌رنگ و نمای یک مستطیل ناقص می‌شود. 10ای چهارگوش کوچک در یینایین اسپر و وایگاه ویژه یای پلاک، ییایی برای بهبود ییایی با کم‌ترین هزینه یای سیهول E10X هستند.

در درای جانبی، حالت مثلثی ثی در بدنه و دیده می‌شود. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. E10X ۱۴ای ۱۴ اینچ سیهول قاحی خلاقانه و هماهنگ هنگا ترکیب خودرو رنگارند. روی این در چین، یرهایهایی با پهنای ۱۶۵ ۱۶۵لی‌متر ارائه شده است.

کرمان موتور جک برقی .ل

E10X موجود از سیهول E10X در ایت‌هایت‌های چینی، رنگ‌های شاد متنوع و سفید است. یای فلزی هم‌رنگ بدنه و آینه‌هل‌های راهنما دار، این هاچبک برقی اندکیا برتر از مدل‌های اقتصادی سطح پایین در بازار چین نان.

در پشت ، تالت خاص سپر مشابه روبروی آن قرار گرفته است. یاغ‌های کوچک با پس‌زمینه‌ی سیاه، هماهنگی بسیار خوبی دیگر اجزای آن هستند. در اقدامی عجیب، ستون انتهای بدنه و بزرگی از شیشه‌های عقب ه‌رنگاه‌رنگ ه‌رنگ. این شرایط به شدت دید راننده را محدود می‌کند. الچه در انتهای سقف، آنتن کوسه‌های و حجم‌دهی بدنه در قسمت، تات مثبت در حیاحی سیهول E10X هستند.

.ای جانبی کرمان موتور جک برقی .ل

10 مجموع، نان با کمی عرفاق از سبک حیاحی سیهول E10X رضایت داشت و این محصول را قدر به مشتری، زا ا ز گروهانوان و رانندگان جوان توصیف کرد. مهیامه‌ی مردم، علاقه‌مند خودروهای کوچک کوچک هر هر ساخته شده در کلاس شهری را، ناخوشایند می‌کنند. اما نقد طراحی خودرو باید ضمن توجه به و بدنه، انجام م.

10احی یاخلی و وای یابین EL E10X جکا جک JS1

اوقات خوشی را با E10X در فیس بوک داشته باشید خروجی تهویه مطبوه مطبوه وسط شبورداشبورد، بسیار بزرگ و واهماهنگ با دیگر اجزا به نظر. 10اید تنها نکته‌ جالب در درای داخلی سیهول E10X، نصب یشگرایشگر لمسی بزرگ یای سیستم سرگرمی شد. یالی پنل دیجیتال دیجیت فرمان ن هم، و وارد شده است.

یای داخلی کرمان موتور موتور برقی .ل

برای ارتباط با ‏E10X‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ناحان این خودرو از فضای بین صندلی‌های جلو و خوبی استفاده کرد و این قسمت با جا لیوانی، مخصوص استارت و ترمز دستی برقی د دهده‌اند. 10 ویراویر موجود از سیهول E10X، محفظه‌ی شبورداشبورد بدون دریچه حا حالتی شبیه قچهاقچه دیده می‌شود که یای خریدار ایرانی، یندایند یند.

توجهاتوجه به طراحی خودرو، می‌توان صندلی‌ها و رنگ‌بندی با استفاده از چرم مصنوعی را، مثبت نستانست. در ولو، اندازه‌ی صندلی‌های کوچک ن زکازک به نظر می‌رسد می‌رسد به همیل فعلا نمی‌توانم میزان راحتی رانندگی را قضاوت کنم.

کرمان موتور جک برقی .ل

نهانه و تجهیزات فنی سیهول E10X جک JS1 نان ن

10اساس اطلاعات موجود در سایت های ی، دو پیش نهیانه‌ی برقی ای سیهول E10X وجود ردارد. موتور ۴۰ اسب بخار با گشتاور ۹۵ نیوتن‌متر و ۶۰ ۶۰ سب اسب بخار با گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر، تنها گزینه‌های موجود برای ایناچبک هستند.

EL E10X سه نوع باتری لیتیوم با ظرفیت‌های ۱۵،، ۳۰ ولووات ساعتی دارد که به ترتیب، نان پیم ۱۵۰ و ۳۰۰ کیومترلومتر ارائه می‌کند. ایتایت سرعت این خودرو یای مدل‌های مختلف با وزن صالص هزار تا ۱۱۰۰ وگرملوگرم وگرم، ۱۰۵ شهریور ماه است. EL E10X فقط به صورت صورتانسیل جلو با گیربکس تک‌سرعت یدلید ید ید ید. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو در بعاب چینی، مشاهده نشده استا به سرعت 50 متربرسلومتربرساعت از حالت سکن، حدود 5/5 ثانیه زمان می‌برد.

یای کرمان کرمان موتور جک برقی .ل

نان لازم برای یارژ رژل با برق شهری شهری ۱۱ ساعت است. این نمی تواند به شارژرهای DC متصل شود و درصد خودروها دارای ظرفیت تری هاتری ها باشند. اما چنین تجهیزاتی فعلا در ایران موجود نیست.

امکانات رفاهی و ایمنی جک e-JS1 یا سیهول E10X

در سلاس خودروهای اقتصادی ساخت چین، آن توقع بالا از تات سفارشی داشت. اگر در مورد E10X سؤال یا ابهامی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

پشتل پشت فرمان کرمان موتور موتور سیهو .ل

⁇ روزایش و یشایش روزاتوماتیک، روز و ایموبلایزر، استارت دکمه‌های روز یدلید روز کنترل، نمایشگر لمسی ۱۰ ۱۲ا ۱۲ا روز ما ما Ear برقی برقی ول پشت فرمان تمام رنگی ۶/۲ اینچ، امکانات موجود در نسخه کامل سیهول E10X هستند.

To connect with E10X ABS رارای چهار کیسه‌ی برا برای سرنشینان جلو و قف قفل ABS با توزیع الکترونیکی کترونیک EBD، سیستم مدیریت مدیریت مدیریت ESP، ترمز کمکی نم نمایشگر ESA دایره ا

امروز برای e-JS1 و E10X به فیس بوک بپیوندید

10 خرید یای مدل‌های مختلف سیهول E10X در زازار چین، 40 رار تا 80 رار یوآن، دادل 6 121 هزار دلار است. این خودرو اگر با عوارض و مالیات مرسوم برای مدل های بنزینی واردکننده کشور شود، 300 تا 600 میلیون تومان هزینه خرید خواهد داشت، اما ممکن است به قیمت معادل واقعی 150 تا 250 میلیون تومان در بازار ایران وارد شود. .

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما