جعبه جهان سیاه فعالیت های ما در مورد تغییرات آب و هوا را فهرست می کند & Zomit

[ad_1]

یک جعبه فلزی بزرگ روی یک گرانیت صاف و در کوه های ناهموار وجود دارد. ناسازگاری آن با محیط اطراف به خارجی ها می گوید که عمداً در محل قرار داده شده است. اگر افرادی که آن را پیدا می کنند بتوانند کلمات موجود در آن را تعیین کنند، تقریباً مطمئناً می دانند که چه چیزی باعث فروپاشی موفقیت موجود می شود. این «جعبه سیاه جهان» است.

دنیای جعبه سیاه یک ابزار است

هنگامی که هواپیما سقوط کرد، بازرسان به دنبال بمب برای بازیابی جعبه سیاه بودند. آنها امیدوارند که محتوا به دیگران کمک کند تا از دام ها دوری کنند.

جعبه سیاه زمین هم همین است: یک تخته فولادی یکپارچه به ابعاد 3×4×10 متر که قرار است روی یک کنترل از راه دور در غرب تاسمانی قرار گیرد. این مکان به دلیل موقعیت جغرافیایی و امنیت آن انتخاب شده و نسبت به سایر رقبا مانند مالت، نروژ و قطر در اولویت قرار گرفته است. ایده این است که اگر تغییرات آب و هوایی رفاه ما را از بین ببرد، فضای تاسمانی می تواند جعبه سیاهی را برای رفاه آینده حفظ کند.

اگرچه ممکن است دور به نظر برسد، اما باید بدانیم که در حال حاضر در راه گرم شدن تا 2.7 درجه سانتیگراد در قرن حاضر هستیم. از یک کارشناس هواشناسی بپرسید که وقتی دما از 2 درجه سانتیگراد بالاتر می رود چه کار کنید، او پاسخ می دهد که ارزش فکر کردن را ندارد. بسیاری از تمدن ها و امپراتوری های باستانی در مواجهه با تغییرات کمتر از بین رفتند.

پس این جعبه سیاه چیست؟ ترسیم نقشه ها؟ امتحان دانشگاه؟ یا چیز دیگری؟

جعبه سیاه در تاسمانی / جعبه سیاه

دنیای جعبه سیاه در مناطقی ایجاد خواهد شد که سازندگان آن ادعا می کنند که از نظر زمین شناسی مناطقی در تاسمانی با ثبات است.

به گفته جیم کورتیس از Clemenger BBDO، این پروژه غیرتجاری است و طراحی آن عملیاتی است. کورتیس که با دانشمندان دانشگاه تاسمانی در این پروژه کار می کند، گفت: جعبه سیاه روی زمین ابزاری است که برای ثبت اعمال ما طراحی شده است.

به گفته جاناتان نیبون، یکی از بنیانگذاران گروه هنری Glue Society، که در این پروژه نیز مشارکت دارد، جعبه از فولاد 7.5 سانتی متری ضخامت ساخته شده است که روی یک کف گرانیتی قرار گرفته است. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که بیشتر از ما دوام بیاورند و در صورت بروز فاجعه زنده بمانند.

این جعبه با صاحبان ذخیره‌سازی بسته‌بندی می‌شود و دارای اتصال اینترنت خواهد بود که انرژی همه آن‌ها توسط یک پنل خورشیدی روی سقف مدل تامین می‌شود. باتری ها ذخیره انرژی را فراهم می کنند. هنگامی که خورشید می تابد، جعبه سیاه داده های تحقیق را بیرون می کشد و الگوریتم داده های تبادل آب و هوا را از طریق اینترنت ذخیره می کند.

به طور کلی، الگوریتم جعبه سیاه زمین دو نوع داده را جمع آوری می کند: اندازه گیری خاک و اقیانوس، اسیدی شدن اقیانوس، دی اکسید کربن اتمسفر، حالت انقراض، تغییر کاربری زمین، با ویژگی های یکسان جمعیت، ارتش و نیروی کار. 1. اطلاعات پس زمینه مانند گزارش های خبری، اخبار و اخبار رویدادهای مهم مانند جلسات طرفین تغییر اقلیم.

مقاله مرتبط:

آقای کورتیس گفت: “ایده این است که جهان به دلیل تغییرات آب و هوایی در حال سقوط است، این اطلاعات باورنکردنی برای موجودات زنده وجود دارد که از سرنوشت ما بیاموزند، و شاید به این دلیل که اقدامات رهبران جهان، نگرش آنها را ثبت می کند.” تاثیر خواهد داشت. “

بسته شدن آغاز شده است

جعبه سیاه اطلاعات گذشته و آینده را فهرست می کند تا نشان دهد به کجا رسیده ایم. این ابزار داده های تاریخی مربوط به تغییرات آب و هوا را از طریق اینترنت جمع آوری می کند.

اگرچه ساخت خود محفظه در اواسط سال آینده آغاز خواهد شد، اما هارد دیسک ها در حال حاضر فرآیند بسته شدن را آغاز کرده اند و کار خود را با ارائه به بحث های COP26 آغاز کرده اند. آب و هوا در گلاسکو در نوامبر سال جاری.

توسعه دهندگان تخمین می زنند که با استفاده از فشرده سازی و بایگانی، ظرفیت کافی برای ذخیره داده ها برای 30 تا 50 سال آینده وجود خواهد داشت. در عین حال، آنها در حال بررسی راه‌هایی برای گسترش این قابلیت و فرآیندهای ذخیره‌سازی طولانی‌تر هستند، مانند بستن رکورد روی صفحات فلزی به‌گونه‌ای که داده‌ها برای قرن‌ها دوام بیشتری داشته باشند.

جعبه سیاه

جعبه سیاه زمین از فلز با ضخامت 7.5 سانتی متر ساخته شده است.

بدترین اتفاق افتاده است. حالا چی؟

بیایید فکر کنیم که بدترین چیز هنوز در راه است. تغییرات آب و هوایی محصولات کشاورزی را از بین می برد، بر غذاهای دریایی تأثیر می گذارد، و تغذیه میلیون ها نفر را در زمین غیرممکن می کند. صدها میلیون نفر به دلیل بالا آمدن اقیانوس ها، اقتصاد ضعیف و مردم، همانطور که می دانیم، آواره شده اند.

کسانی که جعبه سیاه را دیده اند (که اکنون زنگ زده است و پانل خورشیدی آن مدت هاست آسیب دیده است) نمی دانند چگونه از آنچه در داخل آن دیده اند رمزگشایی کنند. حالا که چی؟

سازندگان این دستگاه ها می گویند: «ما همچنان روی این موضوع کار می کنیم. او نمی توانست پیش بینی کند که چه کسی یا چه چیزی او را خواهد دید. اما اگر توسط افرادی که قادر به درک و تفسیر نمادها هستند دیده نشود، بی فایده خواهد بود.

دسترسی به داخل جعبه از طریق بدنه فولادی سه اینچی آن نیازمند مهارت و تخصص است. به گفته توسعه دهندگان، هر کسی که بتواند وارد جعبه شود می تواند شخصیت های کلیدی را تفسیر کند. میگویند:

مانند روزتا، ما به دنبال استفاده از فرمت های مختلف برای رمزگذاری هستیم. ما در حال بررسی امکان گنجاندن یک خواننده الکترونیکی هستیم که در جعبه بماند و بعد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید آن را باز کند و حتی اگر جعبه برای مدت طولانی بسته باشد به دلیل فاجعه بزرگ دوباره آن را باز می کند.

جعبه سیاه چه فایده ای برای ما دارد؟

جعبه دنیای سیاه

مردم می توانند به اطلاعات دسترسی پیدا کرده و از آدرس آن بازدید کنند. هنگامی که جعبه سیاه راه اندازی و اجرا می شود، داده های در حال رشد آن از طریق پلتفرم دیجیتال قابل دسترسی است و افراد در صورت بازدید می توانند به صورت بی سیم به سایت متصل شوند.

توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که چیزهای دیگری نیز وجود دارد که روی آن کار می‌کنند، مانند ارسال گزارش‌های طولانی‌تر به سایت و چیزی مانند نمایشگر ضربان قلب برای اینکه به مخاطب بگوید که جعبه در جعبه است و مرتباً ضبط می‌کند.

مکان جعبه، بین ساختمان‌های تاسمانی و کوئین‌تاون، نیوزلند، به اندازه‌ای دور است که تخریب شود، اما برای کسانی که می‌خواهند آن را ببینند، به اندازه کافی در دسترس است.

در حالی که این ابزار در نظر گرفته شده تا برنامه ای برای زندگی پسا آخرالزمانی باشد که نباید انجام شود، همچنین باید انتظار داشت که همه اشکال سلطه سیاسی و اقتصادی در جهت تغییر اقلیم بر جهان امروز تأثیر بگذارد. . آقای نیبون گفت: «وقتی مردم متوجه می‌شوند که کارشان بسته شده است، بر آنچه انجام می‌دهند و می‌گویند تأثیر می‌گذارد.

نادیده گرفتن این پروژه همانطور که در هشدارهای هواشناسی تبلیغ می شود وسوسه انگیز است، اما وقتی اکثر مردم با این تصور که هواپیما سقوط کرده وارد نمی شوند، به این دلیل نیست که جعبه سیاه را نادیده بگیرید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

پاربرگ سایت

تماس با ما