به روز رسانی زنده دادگاهی در میانمار اولین تصمیم در محاکمه آنگ سان سوچی را اعلام کرد.

[ad_1]

تصاویرمعترضان پلاکاردی با عکس‌های رهبر عمومی بازداشت شده داو آنگ سان سوچی در ماه مارس در یانگون میانمار در دست دارند.
اعتبار …خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

انتظار می رود دادگاهی در میانمار روز دوشنبه اولین حکم را علیه داو آنگ سان سوچی، رهبر عمومی مخلوع این کشور، که با چندین محکومیت مواجه است، ارسال کند و می تواند او را تا پایان عمر به زندان بیاندازد.

اماس. آنگ سان سوچی که در ماه فوریه در یک عملیات نظامی دستگیر شد. او با 11 اتهام مواجه است و بیش از 102 سال است که در زندان است.

محاکمه او که سازمان ملل و دولت های خارجی آن را با انگیزه سیاسی توصیف کردند، محاکمه در نایپیداو، میانمار را به پایان رساند. دولت فدرال هر پنج وکیل را از صحبت با رسانه ها منع کرد و گفت که ارتباطات آنها می تواند “کشور را ویران کند”.

قرار بود روز دوشنبه دادگاه حکمی را به اتهام نافرمانی مدنی و دو مورد نقض روند کووید-19 ارائه کند. صدور حکم در مورد اختلافات مدنی هفته گذشته انتظار می رفت اما با تعویق این پرونده به تعویق افتاد.

اماس. آنگ سان سوچی، 76 ساله، یک تروریست در کشوری آشفته است.

او به عنوان فردی تقریباً خداگونه از طرفدارانش در میانمار مورد ستایش قرار گرفته است که او را مدافع آزادی ملی توصیف می کنند – مبارزه ای که برای آن جایزه صلح نوبل را به دست آورده است. اما شهرت آن در جهان به دلیل همدستی در جنایات ارتش علیه روهینگیا، اقلیت مسلمان، خدشه دار شده است.

سرکوب غیرقانونی احتمالاً منجر به یک سری اعتراضات می شود که از فوریه، زمانی که مقامات قدرت را در دست گرفتند، هزاران نفر را به شورش علیه ارتش تشویق کرده است.

صبح روز یکشنبه، یک خودروی نظامی به گروهی از معترضان که بیانیه‌ای از خود و سخنانش را حمل می‌کردند در خیابان‌های یانگون، شهری شلوغ در میانمار، هجوم آورد و باعث مرگ و میر شد. در طول شب، معترضان به هجوم به خیابان ها ادامه دادند و ساکنان برای ثبت خشم خود، دیگ ها و ماهیتابه ها را شکستند.

اعتبار …خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

در ماه‌های پس از اعتصاب، مردم در خیابان‌ها تجمع کرده‌اند، پزشکان و پرستاران استعفا داده‌اند و بسیاری در اعتراضات از پرداخت مالیات خودداری کرده‌اند. به نام جنبش نافرمانی مدنی.

با وجود تهدید دستگیری، حمایت گسترده ای از تحرک وجود دارد. تعداد ارتش افزایش یافت و برای مبارزه با شورشیان به نیروهای شورشی و گروه شورشی پیوست.

به گفته انجمن زندانیان پناهجویان برمه در تایلند، دولت در پاسخ گفت که بیش از 1300 نفر را کشته و بیش از 10600 نفر را دستگیر کرده است.

به بسیاری از حامیانش، خانم. آنگ سان سوچی تنها دولتی است که می تواند میانمار را به استقلال کامل برساند.

پس از قیام قبلی، در سال 1962، ارتش به مدت نیم قرن بر کشور حکومت کرد. وقتی خانم آنگ سان سوچی در سال 2015 انتخاب شد، او مجبور شد قدرت را با ارتش تقسیم کند که 25 درصد پارلمان را انتخاب کرد. در نوامبر 2020، او حزب خود را به سمت انتخابات پناهندگان رهبری کرد و ارتش را به حمایت از مخالفان واداشت.

او از زمان زندانی شدنش در 1 فوریه در انظار عمومی دیده نشده است و یا قادر به صحبت با کسی در کنار وکلایش نبوده است. درست چند ساعت قبل از اینکه او و همکارانش از حزب لیگ ملی دموکراسی در پارلمان، ارتش بنشینند. پلیس آنها را به اتهام تقلب در رأی گیری دستگیر کرد. اماس. آنگ سان سوچی این اتهامات را رد کرده است.

حامیان پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. حداکثر سه سال حبس دارد و بیان می‌کند که هر فردی که یک شایعه، شایعه یا تهمت را منتشر یا منتشر می‌کند، با «قصد ایجاد یا ایجاد ترس یا وحشت به مردم» قابل تایید است.

دو دعوی حقوقی مبنی بر نقض فرآیند کووید-19 در یک مقطع در طول انتخابات 2020 مطرح شد که خانم خانم. آنگ سان سوچی بیرون ایستاده بود و ماسک و ماسکی به چهره زده بود و برای حامیانی که از آنجا عبور می کردند دست تکان می داد. او برای دو مورد به حداکثر شش سال محکوم شد.

وکلا به رتبه بندی خانم ادامه داده اند. آنگ سان سوچی وقتی پرونده او شروع شد. این حکم که برای روز دوشنبه تعیین شده است، اولین حکم از چندین موردی است که انتظار می رود ماه آینده اعلام شود.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما