هشت ابزار برتر تحقیق رسانه های اجتماعی & زومیت

[ad_1]

آیا می خواهید افراد بیشتری به پست های رسانه های اجتماعی شما دسترسی داشته باشند؟ یکی از راه‌های انجام این کار، شناسایی عملکرد با ابزارهای مناسب است. تجزیه و تحلیل روابط به نفع شرکت های بزرگ و افراد درگیر نیست. اگر می خواهید یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی شوید یا افراد بیشتری تبلیغات شما را ببینند، باید از ابزارهای موجود بهترین استفاده را ببرید. در این مقاله ابزارهایی را معرفی می کنیم که اطلاعات حساب شبکه های اجتماعی را ثبت می کنند تا بتوانید بر اساس تلاش خود تصمیمی ثابت بگیرید.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

گوگل آنالیتیکس معمولا برای نظارت بر ترافیک وب سایت استفاده می شود. با این حال، می توانید از این ابزار برای پیگیری پیشرفت و عملکرد روابط استفاده کنید. با گوگل آنالیتیکس، می‌توانید داده‌های اجتماعی مانند ارجاع‌ها برای ارجاع‌ها را ردیابی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید ببینید که آیا بازدیدکنندگان شما از طریق یک وب‌سایت به صفحه شما می‌آیند یا محتوای به اشتراک گذاشته شده با استفاده از دکمه‌های اشتراک‌گذاری.

می‌توانید Google Analytics را برای اندازه‌گیری جستجو و تعامل جامعه راه‌اندازی کنید. این ابزارها به طور خودکار داده ها را به صورت منظم ذخیره می کنند و پیشرفت شما را به سمت هدفتان دنبال می کنند.

دانلود رایگان گوگل آنالیتیکس برای اندروید و آیفون

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

Sociality.io

Socioality.io یک ابزار مدیریتی مفید برای کاربران مستقل شبکه های اجتماعی است. این ابزارها علاوه بر برنامه ریزی و پخش، به شما کمک می کنند تا از طریق تجزیه و تحلیل رقابتی به استراتژی عالی برای تبلیغات برسید. این برنامه انتشار به شما کمک می کند تا اعلان های هر حساب را در فایل های پاورپوینت و اکسل قرار دهید. این گزارش شامل بررسی‌ها و مشارکت‌های طرفداران دقیق و جذاب است تا بتوانید ایده بهتری ایجاد کنید و عملکرد خود را بهبود بخشید. همچنین به شما امکان می دهد فایل ها را از صفحاتی که محدود به فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر نیستند مقایسه کنید. این اپلیکیشن دارای ویژگی هایی مانند اطلاعات و داده های تاریخی نیز می باشد.

نسخه مشترک Sociality.io را برای اندروید و آیفون دانلود کنید

اجتماعی بودن است

کوینتلی

اگر به دنبال موفقیت رسانه های اجتماعی هستید، Quintly یک ابزار عالی است. با این ابزار ساده تحلیل و نمایه سازی، می توانید روابط شبکه را ردیابی و مقایسه کنید. به این ترتیب، شما می دانید که چگونه پیدا کنید و بهبود بخشید.

علاوه بر داده های تجزیه و تحلیل رابطه، این ابزارها می توانند اطلاعات روابط را ارائه دهند. همچنین ادغام داده های رسانه های اجتماعی با هوش تجاری مانند Google Big Query یا Tableau را ترویج می کند. شما می توانید از این اپلیکیشن برای ارزیابی عملکرد خود در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و اسنپ شات استفاده کنید. این ابزارها همچنین مجهز به فوکوس TikTok برای ردیابی علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان هستند.

برنامه ریزی به صورت پنجه ای

جوانه اجتماعی

ردیابی دسترسی به رسانه های اجتماعی برای آگاهی از اثربخشی پوشش خوب رسانه ای مهم است. Sprout Social ابزاری برای اندازه گیری دسترسی به روابط است. همچنین امکان دسترسی به نظارت و نظارت فوری در چندین شبکه اجتماعی را فراهم می کند.

می توانید از این ابزارها برای نظارت بر تعاملات اجتماعی استفاده کنید. اقدام دیگری که به شما کمک می کند فضا را کامل کنید. این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا پلتفرم اجتماعی جدید را درک کنید و در مورد صنعت بیاموزید. Sprout Social یک راه عالی برای ردیابی محتوا، هشتگ ها و تأثیرگذاران کلیدی در دو پلتفرم اصلی اینستاگرام و توییتر است. علاوه بر این، دارای دستگاه های شنود اجتماعی است که امکان تحقیق در مورد ارتباطات اجتماعی را فراهم می کند.

ناگفته نماند که با ترکیب آنالیز هشتگ با فایل های صوتی، می توانید ورود خود را به جامعه بهتر درک کنید. ویژگی صندوق ورودی هوشمند این دستگاه همه متن ها و پیام ها را با هم می نویسد.

دانلود نسخه اشتراکی Sprout Social برای اندروید و آیفون

ابزار اجتماعی جوانه زدن

سوراخ کلید

این ابزارها برای کمک به محاسبه مزایای مکالمات تلفنی طراحی شده اند. این ابزارها دارای ویژگی های کلیدی مختلفی هستند که بینش و دیدگاه و موقعیت و شهرت کسب و کار شما را ارائه می دهند. همچنین با کمک این ابزار می توانید محتوای فوق العاده ای را در توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب ضبط کنید.

یکی از ویژگی های کلیدی این ابزار ردیابی هشتگ ها، URL ها و کلمات کلیدی است. با کار بر روی هشتگ ها و کلمات کلیدی، می توانید از طریق محتوای خود در شبکه های اجتماعی به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. این ابزارها همچنین به روز رسانی های فوری را ارائه می دهند که امکان تغییرات را فراهم می کند.

دانلود نسخه اشتراکی Keyhole برای اندروید و آیفون

ابزار تم

Socialinsider

Socialinsider، بر اساس ابزار رسانه های اجتماعی، از ویژگی هایی مانند رسانه های اجتماعی، تبلیغات، درک نامزدها، و گزارش در مورد رقابت های مختلف در مکالمه استفاده می کند. اگر چندین شماره در چندین پلتفرم دارید، می توانید از این ابزارها برای اندازه گیری عملکرد خود استفاده کنید. این ابزار همچنین معیارهای اجتماعی مانند دسترسی، افکار، تعامل یا تعاملات، آمار، رشد فالوورها و پس از رتبه‌بندی را ردیابی می‌کند.

دروس مرتبط با:

اپلیکیشن Socialinsider انواع ویو یا هشتگ های پروفایل را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین مجهز به قابلیتی به نام index execution است. شما می توانید از این ابزارها برای شناسایی رقبا و ذینفعان برتر در حوزه کاری خود استفاده کنید. هنگامی که محتوای مثبت آنها را کشف کردید، می توانید کار خود را مقایسه کنید و فعالیت های خود را بر این اساس بهبود بخشید.

Socialinsider به پرداخت اشتراک نیاز دارد.

خودی اجتماعی

هوت سوئیت

این ابزار رسانه های اجتماعی برای همه کاربران شبکه های اجتماعی مفید است. زیرا علاوه بر ایجاد داده های تحلیل رابطه، امکان محاسبه ROI و سازماندهی محتوا و زمان بندی تبلیغات را نیز فراهم می کند. Hootsuite از فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، لینکدین و پینترست پشتیبانی می کند. با Hootsuite، می‌توانید تعامل در همه پلتفرم‌ها را از طریق یک برنامه نظارت کنید، مکالمات رسانه‌های اجتماعی خود را زیر نظر داشته باشید، و رسانه‌های اجتماعی را روی پلتفرم راه‌اندازی کنید.

دانلود Hootsuite برای اندروید و آیفون (در دسترس به صورت رایگان و اشتراک گذاری)

سوئیت

Socialbakers

Socialbakers پلتفرمی است که فرآیند شبکه اجتماعی را فراهم می کند. قوی بودن این ابزارها امکان استفاده کامل از تمام حساب های شبکه اجتماعی را فراهم می کند. با کمک این ابزار می توانید عملکرد خود در سایت های مختلف و عملکرد خود را ردیابی کنید و رقابت خود را بسنجید. علاوه بر این، این همکاری از فناوری هوشمند برای هدف قرار دادن مخاطبان هدف و یافتن محتوای جالب استفاده می کند.

سوشال‌باکرها

به این ترتیب بهترین زمان برای انتشار محتوا در هر پلتفرم و نوع تبلیغات پشتیبانی شده را می دانید. وقتی مخاطب هدف را بشناسید، می توانید رابطه خود را استراتژیک کنید. پشتیبان‌های اجتماعی، مانند سایر ابزارهای این تاپیک، نیاز به ثبت نام دارند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

پاربرگ سایت

تماس با ما