افسردگی در نوجوانی چیست و چیست؟

[ad_1]

روزنامه خراسان – الهه توانا: تشخیص افسردگی در نوجوانان برای بزرگسالان سخت است; افراد مسن دارای غرایز و احساسات قوی هستند، و هنگامی که ناملایمات رخ می دهد، اغلب مورد توجه اطرافیان قرار نمی گیرد. اما در نوجوانان، بسیاری از تغییرات جسمی بر خلق و خو، رفتار و عزت نفس آنها تأثیر می گذارد و در نتیجه افسردگی اغلب گیج می شود.

افسردگی در نوجوانی

مؤسسه ملی سلامت روان می گوید 13 درصد از نوجوانان آمریکایی بین 12 تا 17 سال حداقل یک تراژدی بزرگ را در سال 2016 تجربه کردند، به همین دلیل است که بیش از افسردگی بزرگسالان حیرت آور است (تقریباً 7 درصد). این وضعیت زمانی تشدید می شود که والدین و مراقبان اطراف نوجوانان به طور منفی از تشخیص زودهنگام آنها و در نتیجه درمان افسردگی جلوگیری کنند. در اینجا به برخی از این باورها اشاره می کنیم.

افسرده نیست؛ فقط فکر کردن!

درست است که احساسات در نوجوانان بسیار تغییر می کند، اما افسردگی معمولاً عمیق تر است، از جمله تمام جنبه های زندگی یک فرد، و محدود به گفتگوی والدین یا سایر اعضای خانواده نیست. علائمی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند خشم و اندوه نوجوان را از افسردگی شناسایی کنید، از جمله: تغییرات در خواب، اشتها، سطح انرژی و تمرکز. جوانی که فقط ناراحت است و استرس ندارد، خواب شبانه و تغذیه خوبی دارد.

افسردگی در نوجوانی

فرزند من این همه دوست دارد، چرا غمگین است؟

داشتن دوستان زیاد نه تنها از افسردگی پیشگیری نمی کند، بلکه گاهی اوقات شهرت یک نوجوان باعث افسردگی او می شود. این بدان معنی است که مدیریت این ترجیح و برآورده کردن انتظارات گروهی از دوستان می تواند برای جوانان استرس زا باشد. همچنین باید به خاطر داشته باشید که افسردگی یک علت ریشه ای در سلامتی دارد و برخی از نوجوانان ممکن است تحت تأثیر آن قرار بگیرند. آلودگی محیط زیست وقتی با عوامل استرس زای دوران نوجوانی ترکیب شود، افراد را آسیب پذیرتر می کند.

من بچه هایم را بهتر از او می شناسم، هیچ چیز

بر خلاف کودکان، نوجوانان نسبت به سرپرستان بیشتر از علائم جسمی و روانی خود آگاه هستند. بنابراین، تنها پدر و مادر بودن برای شناخت یک نوجوان کافی نیست. به عنوان والدین، باید با دوستان، معلمان و دیگرانی که با فرزندتان در تماس هستند ارتباط خوبی برقرار کنید. به این ترتیب می توانید تصاویر بیشتری از زندگی فرزند خود داشته باشید و در صورت بروز مشکلات بیشتر خواهید دید.

افسردگی در نوجوانی

صحبت از این چیزها در خانه ما ممنوع است!

بسیاری از والدین در مورد تعلل صحبت می کنند و معتقدند که بهتر است با آنها بمانند، زیرا اگر این مسائل مطرح شود، فرزندشان درگیر می شود. افسردگی و خودکشی یکی از موضوعات محدود شده است. هنگام صحبت کردن، کلید درک شخصیت درونی نوجوان است. حتی اگر فرزند شما چیزی را نبیند، از شنیدن صحبت های شما و پرسیدن سوال و صحبت در مورد آنها خوشحال می شود.

سرت را گرم نگه دار، خوب می شوی

بسیاری از والدین وقتی می بینند پسر کوچکشان نظرش تغییر می کند، فکر می کنند که این به دلیل تنبلی و کم تحرکی است و وقتی استرس او را سخت می کند، سعی می کنند او را به شغل قبلی خود بازگردانند. درست است که هدف درمان افسردگی بازگرداندن فرد به زندگی عادی است، اما زمانی که او ناموفق و ضعیف باشد، یک جنبه منفی دارد. این به این دلیل است که وقتی نوجوان شما وظایفی را که به او داده اید انجام نمی دهد، عزت نفس منفی پیدا می کند.

علائم افسردگی در نوجوانی

اگر جمله بالا برای شما آشناست، نیازی به سرزنش خود ندارید. اکنون می توانید به نوجوان خود کمک کنید. حالا می دانید افسردگی نوجوانان چیست و چیست؟ با آگاهی بیشتر، می توانید علائم جسمی و عاطفی کودک خود را بیاورید و به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. اما این علائم چیست؟

افسردگی در نوجوانی

انواع علائم با شدت و شدت متفاوت قابل تشخیص است، از جمله: احساس غم و ناامیدی، عصبانیت، رنجش و خشونت، گریه مکرر، ترک خانواده و دوستان، نارضایتی از سرگرمی ها و فعالیت های گذشته، تحصیلات ضعیف، ضعف، گناه و بی ارزشی، انگیزه، خستگی و ضعف، مشکل در تفکر، بیماری جسمی غیر قابل توضیح، روانی. بیماری همراه با مرگ و خودکشی

شاید در مورد علائم افسردگی بزرگسالان شنیده باشید، اما باید بدانید که افسردگی در نوجوانان آن چیزی نیست که شما فکر می کنید. این بدان معناست که می توانید استرس را با افسردگی متعادل کنید، زمانی که نوجوان شما علائم نوسانات خلقی، تحریک پذیری، عصبانیت و افسردگی را تجربه می کند.

شما باید از درد فیزیکی آگاه باشید. اگر دلیلی وجود ندارد که کودک شما مدام از سردرد و تب در معاینات بدنی شکایت کند، روی گوش دادن به آنها حساب نکنید. افسردگی گاهی اوقات خود را به شکل یک بیماری جسمی غیر قابل توضیح نشان می دهد. نشانه دیگری که باید در تشخیص افسردگی بزرگسالی از نوجوانی در نظر گرفته شود، ارتباط شخصی است.

همانطور که گفته شد، در وهله اول شروع احساس گناه در رابطه با رابطه جنسی، هر انرژی که ممکن است شریک رابطه عاشقانه هنوز باقی مانده باشد را بیشتر از بین می برد. اگرچه حذف همسالان می تواند منجر به افسردگی در نوجوانان شود، اما لازم نیست. برخلاف بزرگسالان افسرده که دوست دارند تنها باشند، نوجوانان می توانند دوستی های جدید زیادی داشته باشند یا به گروه های جدید و متفاوتی از دوستان بپیوندند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما