کشف کروکدیل غول‌پیکری از ز سهاسه که عنو عنوان آخرین وعده‌های دایناسور خورده زومیت & زومیت

[ad_1]

حدود 95 یونلیون سال پیش در یای که اکنون استرالیا است، کروکودیل بزرگی بزرگیا آرواره‌های قدرتمند خود روی بدن بدن یک اینیناسور فشار آورد و ًاً همه‌ی آن بها یک‌ب رهاره بلعید. ندکیل ندکی پس از آن مرد ب فسیا فسیل شدن آن، اینیناسور سور هضم‌شده و ًاً کامل درون شکمش فسی شد شد شد، شد شد، شد، شد، شد، شد. شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد

این ینایناسور کوچک یک اورنیتوپود (پرنده‌پا) بود. اورنیتوپودها گروهی از زایناسورهای گیاهخوار هستند که مامل دایناسورهای نوک اردکی ردکی هستند. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

نانشمندان اخیراً بقایای این ینل باستانی و آخرین وعده ییایی به‌خوبی حفظ می‌شود در یای در استرالیا که مربوط به نان کرتاسه است (۱۴۵ ۱۴۵ / می‌یونلیون تا ۶۵/ پیشل یون یونل یون)

الهه های مرتبط:

ساخته شده فسیل کروکودیل بدون دم، اندامهای ی و قسمت لگنش بود، و ریاری از انهاهای بقیه بدنش سالم م. کروکودیل کروکودیل در هنگام مرگ بیش از ز / متر بود و اگر زندهاند، احتمالاً بیشتر می‌شد.

نان نل ذکر را Confractosuchus Sauroktonos میدندامیدند. این مام از زاجه‌هایی از لاتین و نیانی شده است که درمجموع یای «کروکودیل شکسته قاتل دایناسور» است. گفت: نمی گذارم بروی.

ناحسانان اولین بار در دران تریاسه (251/9 میلیون تا 201/3333333333333333333333333333333333333333333333333)

رار دندان روی استخوان‌های فسیل‌شده دایناسور (و در یک مورد، نیانی که در استخوان دایناسور رفته است) برخی را از ناحسانان داناسورها را می‌خوردند. یا یا دایناسورها را شکار می‌کردند پس از مردن اینناسور، لاشه‌ای آن می‌خوردندا می‌خوردند.

اما دیرینه‌شناسان به‌ندرت محتویات حفظ‌شده را در تمساح‌سانان پیدا می‌کنند. یداید علت آن شداشد روده روده مانند برخی از زل‌های امروزی، اسیدهای قوی است.

Gondwana Research دارش ن در ه‌ی ه‌یل ه‌ی Gondwana Research گزارش‌هایی را انجام داد، اولین قطعی در این‌باره ارائه می‌دهد که ح‌ساح‌سانان دوره بزرگ کرتاسه ره داینا را را می‌دهد.

نان نای پرنده پا شکم شکم کروکودیل / ornithopod bones

Confractosuchus sauroktonos شکسته شده است شکم‌های یالی از استخوان‌های پرنده‌پایی در شکم شکم.

و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که در حال راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟

طبق طبقات پژوهشگران، وزن این پرنده‌پا حدود ۱/۷ وگرملوگرم وگرم است. بیشتر اسکلت دایناسور پس از اینکه عیدهلعیده شده عیده نان به هم بود دیگر فرو رفته بود.

الی‌که محتویات شکم کروکودیل نشان می‌دهد آخرین وعده‌های وعده‌ای که دایناسوری کوچک بوده است، این ینارچی احتمالاً سایر جانوران عصر کرتاسه را نیز ست است. به‌گفته‌های ن دایناسورها احتمالاً بخشی از غذای آن‌ها بودند. مت ایتایت ، نویسنده اصلی یالعه از عصر دایناسورهای استرالیا گفت:

احتمالاً دایناسورها منبع مهمی در تغذیه اکولوژیکی دوره سها سه. او گفت:

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما