راه اندازی مرورگر پیش فرض در ویندوز 11 بالاخره آسان تر شد & Zoomit

[ad_1]

مایکروسافت تغییراتی را در ویندوز 11 اعمال کرده است که فرآیند تغییر مرورگر را برای کاربران دشوارتر از قبل کرده است و اکنون کاربران باید زمان بیشتری را صرف تعویض مرورگر با مرورگر Edge کنند. مرورگر، و نمی توانید با انتخاب یک گزینه، مرورگر پیش فرض ویندوز را تنظیم کنید.

اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت از کارهای قبلی خود عقب نشینی کرده و این مرحله را برای مجبور کردن کاربران به استفاده از مرورگر خود دشوارتر کرده است و در آخرین نسخه ویندوز اینسایدر 11 گزینه برای نمایش مرورگر پیش فرض کاربران در تنظیمات تعریف کرده است. .

رافائل ریورا: آیا دنبال کنندگان بیشتری می خواهید؟، یک توسعه دهنده معروف اخیراً به روز رسانی ویندوز 11 را مشاهده کرده است که به کاربران اجازه می دهد به جای صفحات وب و فرآیندهای وب از HTML، HTTPS، HTTP استفاده کنند. و HTM. تنظیم مرورگر پیش فرض برای انجام این فرآیند در یک نگاه برای عناصر و رویه های اضافی با یک دکمه ساده، درست مانند ویندوز 10، انجام این کار آسان است.

مایکروسافت تأیید کرده است که تغییرات جدید در تنظیمات اولیه و اجزای راه‌اندازی اکنون در بیلد Windows 11 Insider در حال آزمایش هستند. این موضوع را خبرگزاری ورج گزارش کرده است آرون وودمن: آیا دنبال کنندگان بیشتری می خواهید؟ دستیار بازاریابی تیم ویندوز تأیید می کند:

در توسعه 22509 نسخه Insider ویندوز 11، که چهارشنبه برای اعضای Dev Circle منتشر شد، پیکربندی مرورگر را برای برنامه‌هایی که شامل HTML، HTTPS، و پسوندها و فرآیندهای HTTP هستند، تنظیم کردیم. و HTM. در آنها ترجمه شده است، ما آن را ساده کرده ایم. همچنین از طریق برنامه Windows Insider ما ویژگی های جدیدی را از ما پیدا خواهید کرد که ما سعی کرده ایم گام ها و دستورالعمل های شما را دنبال کنیم.

این بیانیه در حالی منتشر شد که مایکروسافت شروع به دفاع از تصمیم خود برای دشوارتر کردن فرآیند کرد و گفت که تقریباً چهار ماه پیش از بازخورد مصرف‌کننده برای اصلاح و کنترل خطاها در سطح واضح‌تری استفاده می‌کرد. توسعه دهندگان مرورگرهای شخص ثالث مانند موزیلا، بریو و حتی گوگل با انتقاد از رویکرد مایکروسافت برای سوء استفاده به این موضوع پاسخ داده اند.

روند فعلی تنظیم مرورگر پیش فرض در ویندوز 11

اکنون کاربران باید به صورت دستی همه برنامه‌های افزودنی و رویه‌ها را برای تنظیم مرورگر پیش‌فرض تنظیم کنند

با این حال، در ویندوز 11، هنگامی که یک مرورگر شخص ثالث یا برنامه دیگری راه‌اندازی می‌شود که فرآیند را تعریف می‌کند و به باز کردن پیوندها یا برنامه‌ها در برنامه ادامه می‌دهد، مایکروسافت آن را راه‌اندازی کرده است، برنامه خود آنها را از طریق ویندوز پیش‌فرض باز می‌کند. فایل یا لینک را باز کنید، از شما خواسته می شود که برنامه پیش فرض را به پاپ آپ تغییر دهید و می توانید برنامه جدید را مطابق با برنامه تنظیم کنید زیرا باز است.

دروس مرتبط با:

این شامل متن های مرتبط با مرورگر و فایل های HTML است. در این صفحه، اگر کاربر گزینه تنظیمات پیش فرض را برای تنظیم برنامه انتخاب نکند، باید به تنظیمات برای استفاده بعدی رفته و تنظیمات پیش فرض هر قانون را تنظیم کند. یا افزونه به صورت دستی به آرامی خوشبختانه، این تغییر مایکروسافت زمانی رخ می دهد که کاربران از اضافه شدن افزونه Zip به مرورگر Edge و تلاش های مایکروسافت برای جلوگیری از دانلود مرورگر کروم توسط کاربران عصبانی شده اند.

مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش تغییرات است، اما مشخص نیست که چه زمانی این اصلاحات برای کاربران نسخه پایدار ویندوز 11 در دسترس خواهد بود. با این حال، ما امیدواریم که اصلاحات و بهبودهایی برای ویندوز 11 که مایکروسافت در تلاش است در سال آینده تحت تاثیر قرار دهد. ارتقاء اساسی با این حال، چند هفته پیش شاهد بودیم که برخی از این پیشرفت‌ها، مانند به‌روزرسانی ایموجی‌های ویندوز، قبل از انتشار آپدیت سالانه، در قالب یک به‌روزرسانی ارائه می‌شوند. با این حال، گوش دادن دقیق به نظرات مایکروسافت و گوش دادن به نظرات کاربران و استفاده از آنها در به روز رسانی های بعدی ویندوز مفید تلقی می شود.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

پاربرگ سایت

تماس با ما