چگونه تورم کنترل دولت فدرال؟

[ad_1]

فرارو- به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، نرخ تورم سالانه خانوارهای کشور در دی ماه به 42.4 درصد رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش را نشان می دهد. اگرچه یک درصد از درآمد سالانه کاهش یافت، اداره تحقیقات گفت که بودجه ماهانه در ماه ژانویه افزایش یافت.

با توجه به فرارو، تورم در ژانویه 9999 تا 0.7 درصد در مقایسه با ماه دسامبر بود. عمده‌ترین افزایش قیمت گروه اصلی «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» از ۱.۱ واحد درصد به ۱.۷ درصد و گروه «محصولات» غیرخوراکی و خدمات با ۱.۸ واحد افزایش به ۲.۷ درصد افزایش یافت.

بنابراین، در گروه اصلی “محصولات غذایی، نوشیدنی و دخانیات” بیشترین افزایش نسبت به ماه گذشته در رابطه با گروه “توتون و تنباکو” بود، گروه “نان و غلات” با برنج و گروه ایرانی “ادویه جات ترشی جات و ادویه” گنجانده شده است. زعفران و رب گوجه فرنگی فرانسه است. در گروه “مواد غذایی غیر و خدمات”، اجاره خانه، در گروه “هتل و رستوران عرضه”، هزینه خدمات در هتل ها و مهمانسراها، و در گروه “پوشاک و کفش”، لباس بالاترین نرخ در مقایسه با ماه قبل است.

این پدیده از انزوا 4200 تومان؛  150 درصد افزایش در ارزش این تجهیزات در سال آیندهچگونه تورم کنترل دولت فدرال؟
آزمایش Mimzeza عزتی در مسائل اقتصادی در مصاحبه با فرارو او اشاره کرد که کنترل تورم در ایران یک مسئله بحث برانگیز تبدیل شده است، گفت: “اگر دولت می خواهد به کنترل تورم، آنگاه دولت از صنعتی در کشور آن را بسیار خطرناک است و ما یک مقدار زیادی از بیکاری مواجه هستند، بنابراین می تواند دولت انجام دهید.

وی می افزاید: “اما این بدان معنا نیست که دولت فدرال باید تورم را متوقف کند و میزان مورد نیاز خود را افزایش دهد. در این صورت، دولت از این روند برای ایالات متحده حمایت خواهد کرد، زیرا اگر توسعه و رشد کسب و کار توسعه یابد. وی افزود: صنعت همچنان ادامه دارد، به نظر می رسد چند سال دیگر تورم حفظ می شود، اما اگر هوا در صنعت مسافرت شدید شود، شاهد سطوح بیکاری خواهیم بود که نتیجه آن بیشتر از افزایش خواهد بود. محدوده قیمت صنعت.

عزتی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دولت می تواند اقتصاد را کنترل کرد: «در بخشی از تورم آن است که در دست دولت، دولت می تواند کنترل، با کنترل امور مالی حق بیمه و پول، می تواند تورم را کنترل کن. دولت فدرال منتشر شدن به بودجه خود کافی نیست، این مشکل که منجر به افزایش سطح بودجه در سه سال پیش از این، راه حل های غیر مالی می توانست برای خود پرداخت می شود.

این متخصص اضافه کرد: اما نباید این امر باعث شد تا تسهیلات تولید عمومی در توسعه محصولات کاهش یابد، بلکه هزینه‌ها کاهش یابد، یکی از راه‌های کاهش توان مالی و کاهش تولید در تولید یکی از دلایلی است که اقتصاد ایران را دچار رکود کرده است.

بازارهای دانشمند با معرفی نتیجه حذف 4200 تومانی ادامه می دهند: «بعد از افزایش تورم نقطه به نقطه بعد از سه ماه، اگر دولت بخواهد دلار 4200 دلاری را حذف کند، با توجه به بازار فعلی، بازاری که دوست دارند. حذف خواهد شد، خواهند دید قیمت 150 درصد افزایش در یک تا دو سال، که می تواند منجر به منعکس کننده صنعت عظیم و صندلی.

عزتی اشاره کرد که: “از سوی دیگر، سایر کالاها و خدمات توسط تورم از هزینه ها، که در نهایت به افزایش افزایش پول برای سال آینده منجر شود تحت تاثیر قرار، بنابراین دولت باید این مراحل را در شرایط فعلی را ندارد.” از سوی دیگر نکته اصلی خروج ارز 4200 تومانی این است که این تصمیم باید به آرامی و در چارچوب امنیت مالی اتخاذ شود و نه یک بار که دولت می خواهد.

وی افزود: دولت باید صبر کند تا برجام کامل شود و پس از تمدید توافق هسته ای، در صورت پیش آمدن شرایط، با ورود پول ایران به حبس در سرزمین دیگری، کمتر از 20 هزار تومان وارد کند. در یک طرف. افزایش دلایل مالی واردات کالا کاهش می یابد و از طرفی سود مالی حذف 4200 تومان کمتر است، در صورت بهره برداری از تجهیزات اولیه می توان کنترل و مدیریت کرد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

پاربرگ سایت

تماس با ما