چه درمان های خانگی می تواند باعث مسمومیت شود؟

[ad_1]

درمان‌های خانگی، که اغلب بر اساس اطلاعات وب‌سایت‌های غیرقابل اعتماد است، می‌تواند تهدیدکننده زندگی باشد.

گیاهان و گیاهان می توانند با یکدیگر تداخل داشته باشند و ما را سمی کنند. حتی ترکیب برخی از گیاهان با یکدیگر می تواند باعث فشار خون بالا، حالت تهوع، خونریزی داخلی و در برخی موارد مرگ شود.

1. به طور همزمان از گیاهان و گیاهان استفاده کنید

آیا تا به حال خواسته اید از گیاهان و گیاهان دارویی برای بهبود روند بهبودی خود استفاده کنید؟ جایزه خوبی گرفتی؟

همه ما می دانیم که گیاهان داروهای زیادی دارند. اما محصولات برخی از آنها می تواند برای ما خطر ایجاد کند. به عنوان مثال، ترکیب زنجبیل، سیر، چای سبز و چای کوهی با گیاهان می تواند عوارض جانبی جدی مانند تشنج و خونریزی داشته باشد.

سیر همچنین با داروی سیکلوسپورین که قبل از پیوند تجویز شده بود تداخل دارد و بدن متابولیت را نمی پذیرد. ما نباید گیاهان و گیاهان را همزمان مصرف کنیم.

1. کرم ضد درد

آرامبخش ها یکی از بی خطرترین ها برای ما هستند. چون فکر می کنیم برای داروها و آمپول ها خطری ندارد. در زیر با عوارض احتمالی مصرف کرم ها و لوسیون ها (حتی استفاده از لوازم آرایشی) آشنا می شویم.

به گفته کتابخانه ملی پزشکی، متیل سالیسیلات (یک بی حس کننده موضعی) در صورت مصرف می تواند باعث مسمومیت شود.

بر اساس مطالعه‌ای که در سال 2007 در مجله کالیفرنیا برای درمان خانگی منتشر شد، مسمومیت با سالیسیلات ناشی از غذا می‌تواند باعث استفراغ، تشنج و گاهی اوقات مرگ شود. حتی استفاده موضعی از این دارو می تواند خطر قابل توجهی برای افراد مبتلا به بیماری های خاص، به ویژه آنهایی که نارسایی کلیه دارند، داشته باشد.

3. مخلوط ادویه جات ترشی جات

گاهی اوقات از انواع ادویه ها به طور همزمان برای بهبود طعم غذا استفاده می کنیم، غافل از اینکه ادویه ها نوعی گیاه هستند و ترکیب بد آنها می تواند ما را مسموم کند.

مصرف همزمان سیر، آویشن و زنجبیل باعث افزایش فشار خون می شود. در افرادی که از قرص وارفارین استفاده می کنند، استفاده از ترکیب این دو می تواند باعث پارگی عروق و خونریزی شود.

استفاده از بابونه، زنجبیل و جینکو که خاصیت رقیق کنندگی خون دارند، اثرات منفی بر آسپرین و وارفارین می گذارد و در مواردی آنها را ناسالم می کند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

پاربرگ سایت

تماس با ما