یسلیس & شرکت اراک ک ۲ & ۰ دیگری در راه است ست

[ad_1]

یای پرسپولیس و ومینیوملومینیوم اراک از ساعت ۱۹ ۳۰:

⁇ ن نیال حاضر با 38 امتیاز رتبه دوم رده بندی رده بندی به خود اختصاص داده اند و در 14 زیازی بعدی خیر به برد وی ویا ویا تا درا می رسد. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

الا این ۲ تیم رار برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم ییایی است. بها به اینجا ۲ برد یای تیم اراکی و یک پیروزی یای تیم پایتخت‌نشین به ثبت است. ومینیوملومینیوم برنده هر ۲ زی‌ازی‌ای بوده که از زلیس میزبانی کرده است. بتدا ابتدا ۲ بر یک و یک صفر صفر از سد نان تهرانی نی.

در سوی بابل پرسپولیس در تنها میزبانی خود از مسابقات برتر پیش از دیدار جمعه، برتری به برتری ی فتند فتندافتند. در آن بقهابقه شهریار مغانلو و مهدی بیابی موفق به زنیلزنی و هدایت سفید و برا بر سرپرستی رضا منصوریان شد. در 2 زیازی دیگر رسول خطیبی نداندار تیم اراکی بود، حالا او بازهم قرار است به فاف فلیس یس.

این نهمین روییارویی رسول خطیبی پرسپو یسلیس است. خطیبی در نان بازیگری ۱۲ بار پرسپولیس را باز کرد و در متامت یک سرمربی سه برد یک ویاوی و چهار باخت است. او آخرین حضورش دراه ازادی به عنوان سکاندار تراکتور در زیازی سوپرجام با یک به گردآوری نتیجه نتیجه را گل ارائه ر.

شرکت در حضور حضور خود در نان ۲ شکست صفر صفر تجربه تجربه است. گفت: داخل نمی شوم.

برعکس یسلیس، ومینیوملومینیوم از زایط خوبی رار ر. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

پاربرگ سایت

تماس با ما