همه چیز چاقی بعد از ز گیالگی

[ad_1]

«من در ۲ سال گذشته ۱۰ وزن اضافه کرده ام. یک یک کار حتما ایراد دارد. لطفاً هورمونهام را بررسی کن » من اینها را معمولاً از جاجعانی که در نان 40 گیشالگی‌شان دارند، می‌شنوم و رار خودم آما می‌کنم بیابی آن‌ها شتا بدهم دوست ادوستال حتم.

به رشارش همشهری آنلاین، وقتی غ‌ترالغ‌تر می‌شوید، که خیلی از بالا رفتن سن بهتر است، سوخت‌وساز بدنتان کم‌تر است. ینابراین اگر رژیم ییایی و ورزشتان مثل ۲۰ گیالگی و سال‌تان است، احتمالاً وزن اضافه می‌شود. اگر در سطرت سال دوران پیش یائسگی داشته شتهاشید، این اتفاق شدت بیشتری داشت. کاهش استروژن در اسگیائسگی زودرس، حجم معاملات شروع به کمتر شدن و سوختن و افزایش نسبت به د رردارد. وقتی که فرامی‌رسد، وزن به متن‌متناسب در هیاحیه شکم افزایش می‌یابد.

اگر افزایش وزن تغییر کند تا هورمونی باشد، پس چرا با تجویز آن از آن جلوگیری وگیری نکنیم نهانه این منار به این دگیهادگی‌ها نیست. در شرایطی که تغییر وزنی پس از زائدگی با افزایش وزن در شکم مربوط به افزایش وزن است و خطر تات زیادی دارد. ینابراین برای کنترل وزن رار مناسبی نیست و به هر حال ثابت نشده نیانی قبل از زائسگی جلوی افزایش وزن می‌گیرد.

ولی همه خبرها بد نیست. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید آن را در اینجا بررسی کنید. در اینجا نکاتی را که به رارانم توصیه می‌کنم، نیدانید:

چکآپ مرتب د شتهاشته باشید

اولین قدم این است که آزمایش ایشامل بدهید. در دهه رمارم زندگی‌تان لازم است هر ۲ ۳ سال توسط نان برای مسائلی مانند کلسترول بالا و ریهاری‌های قلبی شوید. افزایش وزن می‌تواند منجر به مشکلات سوخت‌وساز مثل تیروئید دیا شود که پزشک معمولاً با یک خونش خونهدیده شود.

تحرک داشته باشید

همه ما باید دست‌کم ۳۰ دقیقه روز تحرک شته‌هاشیم. ده‌رویاده‌روی، زومبا، دوچرخه‌سواری، طناب، ایروبیک، دویدن هرا هر حرکت دیگری که یاتاتان را انجام داد. ورزش به رکردارکرد قلب، قلق ق و میل جنسیت و و ز از پوکی استخوان نلوگیری وگیری وگیریلوگیری وگیری.

اگر فقط هوازی انجام شود می‌دهید، احتمالاً این که در حین نزدیک شدن حجم حجمتان را از دست می‌دهید، ست. ینابراین لازم است تمرین‌های دیگری را به حرکت‌های روزانه اضافه کنید عضا عضله بسازید و سوخت‌وسازتان را بهبود بخشید. اگر فکرلند ند کردن وزنه خسته و کاک است یا امکان پذیر نیست، یای بسیار دیگری وجود دارند.

ورزش ورزش تناوبی با شدت بالا را توصیه می کند که از آن استفاده کند، که ورزش هوازی را با وزنه می کند. ممکن است در ابتدا سخت به نظر، یاند برای تمام سنین و سطح تناسب اندام مناسب سکند. شا شاید یوگا بیشتر به بهل شما بخورد. از جمله هلی از زا که واقعاً را درگیر می‌کند یوگل یوگا قدرتی یا ساسا. این مدل یوگا در عین حال به شما کمک می‌کند. همچنین نشان می دهد که علائم دیگری مانند مه گرفتگی مغز، و وابی را کم می کند.

یخچالتان را انجام دهید

ورزش می‌تواند به بهبود بهبودی شما کمک کند و وزن نان،، لی نمی‌توانید در رار ورزش رژیم ییایی بدید. معمولاً وقتی حدود کی اوترلومتر اوتر در می‌دوم می‌دوم ۳ا ۵ وزن اضافه می‌شود، برای این که به شدت گرسنه گرسنه مد مام م.

وقتی ۲۰ سال می‌توانستم مادامی‌ کنم که ورزش می‌کنم هرچهاهم هم هستم. یلی وقتی به بهانه 30 فروردین رسیدم، به رژیم غذایی می پردازم. در 40 40الگی باید هر دو را رعایت می‌کردم تا روی سالم بمانم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. الا وقتش است به متیلامتی متی.

اولین قدم این است ست شکر افزوده را قطع کنیم. من نمی توانم این کار را انجام دهم، اما می توانم این کار را انجام دهم. من هم مثل بقیه مافین و کیک کیک و دوست دوستارم، ولی یازم این احساس را ندارد!

اگر این مواد خوراکی را در صبحت‌هاسبت‌های ویژه و نه هر روز، از آن لذت می‌برند خود هید هید. قدم بعدی این است که مطمئن شوید در ۷۷ واحد میوه و تات مصرف می‌کنید. محدود کردن هاهای سرخ‌کردنی، هاهای فراوری شده گوشت گوشتی مهم است. هیچ رژیم غذایی خاصی را توصیه نمی‌کنم مهم‌تر این است که سالمی برای غذا بخورید که برای مدت زمان نیلانی در زندگی نینیدید، ادامه دهید.

پذیرش را تمرین کنید

«این نهنه نه. »

من این را از مراجعان ۴۰۴۰ س ساله‌ام. هاه سریع برای حل مشکلات پیش آمده وجود دارد. در حال حاضر رژیم های مد روز، قرص های مختلف فا مکمل برای این که کمی یای یک مناسبت وزن کم کنید، نیست. الان این است که روی روی رویلامتی‌تان تمرکز کنید.

ابعضی مراجعان من واقعاً از نظر نظرلامتی در یگایگاه خوبی خوبی. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما قدرت تغییر جهان را داریم. انتخاب‌هایی که امروز یای سلامتی‌تان ن، شکاف‌علت ​​بر روی کیفیت نان در یای‌های بعدی زندگی تأثیرگذار هنده‌اند.

برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است: بیشتر ما در دهه ۴ و و و انرژی زیادی برای ۲ ساعت ورزش در روز هر هرالری که در نمان می‌گذاریم، ریماریم. سالم‌تر در چنین مواردی در مورد روی متیلامتی است و شماره روی زوازو.

یسگیائسگی عالی است برای این یک روش روشالم برای نیمه دیگر نان برنامهریزی مهریزی. این زمان رژیم‌های مختلف تجاری و تنفر پیدا کردن از خود نیست. نیانی برای این است که به سلامتی‌تان نگاه کنید و بهترین تصمیم‌ها را که نیدانید نیستید. اد سبزیجات بخورید ، بیشتر ورزش و یای پزشکی شتهاشته شتاشید. یای این که تنها یک بار ر میکنید و واهید این یک رار معرکه، مالم و مامل باشد.

منبع: wedmd / نوشته شده توسط دکتر دکتر ودر روپی، در نکانکلین و وناون رئیس ستاد در پزشکی یلیامسون

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما