هزینه املاک در جامعه علی پروین و سایر ستاره های فوتبال

[ad_1]

روآرو– ورزشکاران معروف تهران را بیشتر بچه های جنوب شهر تشکیل می دهند. از امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی متولد نازی آباد گرفته تا کمال کامیابی نیا و رضا شاهرودی که از جمعیت یف آباد و امامزاده حسن بودند. گزارش اخیر بانک مرکزی از بهبود وضعیت بازار املاک تهران نشان می دهد اجاره بها در یک نقطه از شهر نسبت به سایر نقاط شهر کمتر است. در این مقاله نگاهی به قیمت ملک در مناطقی که ورزشکاران صاحب نامی در آن حضور دارند پرداخته ایم و به گفته امثال حسین کلانی، ورزشکار پرسپولیس در دهه 40 و 50، به سراغ گران ترین محله های تهران نیز رفته ایم.

ib | متوسط ​​هزینه مسکن در منطقه 12 تهران متری 20 میلیون تومان است. یعنی یک خانه 100 متری در محدوده شهر حدود دو میلیارد تومان ارزش داشت و یک آپارتمان 50 متری به طور متوسط ​​یک میلیون تومان خرید و فروش می شد. چنین منطقه ای علی پروین به این دنیا آمدند. علی پروین بیبی در محله بازار تهران زندگی می کند و دوست دارد مهدی منجانی و اصغر شرفی او در وسط شهر به دنیا آمد. یک آپارتمان 125 متری نزدیک مغازه بین 2 میلیارد تا 750 میلیون تومان به فروش می رسد. 25 سال از ساخت این آپارتمان می گذرد و با اینکه در طبقه دوم است اما آسانسور ندارد.

دو | منطقه 1 تهران گران ترین منطقه شهر در بازار املاک تهران است. متری 70.2 میلیون تومان. به طور میانگین قیمت تمام شده واحدهای 100 متری در این منطقه از شهر بین هفت میلیارد تا 200 میلیون تومان خواهد بود. یکی از معروف ترین ورزشکاران این قشر از تهران، حسین نیلانی او بازیکن دهه 40 و 50 پرسپولیس بود. در حال حاضر در فضای خرید و فروش ملک، یک آپارتمان 120 متری با عمر خانه 15 ساله در حوالی میدان تجریش به 8 میلیارد و 40 میلیون تومان رسیده است. متری 67 میلیون تومان.

tsi | قیمت تمام شده مسکن در منطقه 18 تهران برای هر متر مربع 15.6 میلیون تومان است. تصویری که مربوط به ارزان ترین منطقه شهر است. بر اساس گزارش اخیر بانک مرکزی، خانه های 60 تا 70 متری پرمصرف ترین منطقه اقتصاد تهران در ماه گذشته بوده است. به این ترتیب خانه هایی با این متراژ باید به طور میانگین 936 تا 1 میلیارد و 92 میلیون تومان ارزش داشته باشند. در یکی از محل های خرید و فروش اینترنتی آپارتمان 70 متری یافت آباد یک میلیارد و 70 میلیون تومان گزارش شده است. یعنی متری 15.2 میلیون تومان. این آپارتمان 9 سال پیش طراحی شده و دارای آسانسور و انباری می باشد. کمال کامیابینیا الان بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی از این جوامع هستند. منطقه 16 تهران دارای جوامعی مانند نازی آباد است. در این منطقه ارزش مسکن 18.7 میلیون تومان به ازای هر متر و غیره است. امیر قلعه‌وانی و مهدی رحمتی به این دنیا آمدند. یک اتاق 60 متری که یکی از پرطرفدارترین اتاق های تهران است باید در این منطقه حدود یک میلیون و 122 میلیون تومان هزینه داشته باشد. در حال حاضر آپارتمان 63 متری نازی آباد به یک میلیارد و 130 میلیون تومان رسیده است که 10 سال عمر دارد و دارای دو خواب است.

چهار | ارزش مسکن در منطقه 17 تهران متری 17.8 میلیون تومان است. خرید خانه 100 متری در شهر یک میلیارد و 780 میلیون تومان هزینه داشت و یک خانه 50 متری به طور متوسط ​​890 میلیون تومان معاوضه شد. واحد 51 متری در محله فلاح تهران منظور برادران محمدی میلاد و مهرداد است آنها در این منطقه از شهر بزرگ شدند، 830 میلیون تومان فروخت. دارای یک اتاق خواب و یک گاراژ است اما بدون آسانسور و انباری فروخته شد و 10 سال از شروع کارش می گذرد. منطقه 17 یکی از جنوبی ترین مناطق تهران است رضا شاهرودی: آیا دنبال کننده بیشتری می خواهید؟ در این قسمت از شهر نیز ذکر شده است.

پنج | قیمت مسکن بین 9 تا 10 تفاوت چندانی ندارد. مسکن در این دو منطقه به ترتیب متری 23.6 میلیون تومان و 22.2 میلیون تومان خرید و فروش شد. نیما نکیسا و ناصر حجازی ورزشکاران دو نسل مختلف از تیم های ملی به ترتیب در مناطق 9 و 10 تهران متولد شده اند. در حال حاضر یک واحد 100 متری با هزینه تقریبی دو میلیارد و 360 میلیون تومان در منطقه 9 پیش بینی شده است که 2 میلیارد و 750 میلیون تومان است. آپارتمان نوساز و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ می باشد. در منطقه 10 و خیابان مالک اشتر نیز واحدهای 2 میلیارد و 250 میلیون تومانی دیگر ساخته می شود.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

پاربرگ سایت

تماس با ما