ماجرای بازی Wilmots 2 در فدراسیون فوتبال چیست؟

[ad_1]

روز گذشته شکایت جدیدی از فدراسیون فوتبال مطرح شد. شکایتی که برخی از کارکنان آژانس به صفحات شخصی خود با عنوان “Wilmots 2” اشاره کردند. اما هنوز اطلاعات زیادی از این پرونده که مربوط به 4 سال پیش است در دست نیست.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت رسانه ای مسئول تأسیس و همکاری ایران و ونزوئلا در 22 آبان 1396 در هلند، اکنون از فوتبال ایران شکایت کرده است. یورو است.

خوشبختانه این درخواست کلان در شرایطی مطرح شد که به گفته برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال، ارزش واقعی این قرارداد 195 هزار دلار است، ارزش پول توسط دو طرف قرارداد پرداخت می شود.

ترس و لرز از گلایه های 3 میلیون یورویی که پس از چهار سال وقفه به سازمان رسیده و اساس آن تا زمانی که قرارداد مهم بین شرکت ها و سازمان های درگیر در قرارداد لحاظ نشده باشد، هنوز تصمیم گیری نشده است. یک مقدار.!

در یک توافق اولیه بین محمدرضا ساکت به نمایندگی از فدراسیون فوتبال، جراردو هرناندز به نمایندگی از T&C Managmanet و سباستین دیریک به نمایندگی از STMG به نمایندگی از فدراسیون فوتبال ونزوئلا و آتالای موتللو به نمایندگی از MUTLU SPORTS BV و Roord Vindens از تلویزیون TRITY به عنوان مجری و پخش کننده مسابقه امضا کرده است و هیچ عدد و رقمی به عنوان مبنای این توافقنامه منعقد نشده است.

این توافقنامه هشت صفحه ای مدیریت رویداد شامل حمل و نقل، اقامت، غذا، محل برگزاری، برنامه ریزی، مخاطب، پخش تلویزیونی، پخش را پوشش می دهد و هر دو طرف مسئولیت یکدیگر را بر عهده دارند.

به گزارش فدراسیون فوتبال، شکایت اصلی این شرکت هلندی مربوط به موضوع حق پخش تلویزیونی و پخش قبل، حین و بعد از مسابقه است که با گذشت چهار سال و برخی ارتباطات در دو و میدانی ایجاد شده است.

به نظر می رسد در این قرارداد جزئیاتی از نحوه نمایش این مسابقه در ایران وجود دارد که به اعتقاد این شرکت رعایت نشده است و فدراسیون فوتبال به عنوان طرف توافق و عضو ایرانی به گزارش فدراسیون فوتبال. مجرم

وی در بخشی از این قرارداد و در صفحه پنجم گفته است که نگهبان مذاکرات فقط یک علامت سفید به ایران خواهد بود که باید با تاخیر از شبکه های تلویزیونی ایران و حتی هماهنگ کننده مسابقه برای همه نمایش داده شود. حق پخش و تلویزیون در ایران خواهد بود.

همانطور که گفته شد این قسمت از قرارداد دو طرف اکنون بهانه ای شده است برای شکایت و درخواست سه میلیون یورویی این شرکت؛ زمانی که در قرارداد مبلغ یا عدد خاصی ذکر نشده است.

در حالی که باشگاه فوتبال سکوت اختیار کرده و تنها برخی از پرسنل آن به دلیل طرح دعوای قضایی باعث ناراحتی روحی در جامعه فوتبال ایران شده اند، می توان گفت که عدم رضایت با توجه به گذشته با پرداخت تعهد است. زمان، نبرد در هر کجا!

از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که ماجرای فوق اختلافی است بین عزیزی خادم و برخی از مشاوران سابقش که امروز با یکدیگر دشمنی کرده اند و در وسط فدراسیون فوتبال به سر می برند و ورزشکاران فداکاری کرده اند. گوشت بین دو طرف

در ادامه تصاویری از قرارداد فدراسیون فوتبال و علاقه مندان در بازی ایران و ونزوئلا در 22 آبان 96 را مشاهده می کنید:

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما