صحنه های کوچک پیچیده در تصاویر جذاب گرفته شده با آیفون & زومیت

[ad_1]

مجموعه عکس دریک لین شخصیت های کوچکی را نشان دهید که از لین استفاده عاطفی می کنند و به او کمک می کنند افکار و احساسات خود را از یک مکان ساکت بیان کند. همه این صحنه ها با دقت از روی میز او ساخته شده است.

تصویر کوچک با آیفون

لین نه سال پیش برای اولین بار وارد دنیای اجسام کوچک شد و بلافاصله شروع به جمع آوری آنها کرد. او شروع به عکاسی از آنها و نمایش صحنه هایی کرد که تفاوت و دیدگاه خلاقانه زندگی پر استرس او را به عنوان یک حرفه ای در دنیای رسانه نشان می داد.

اولین هنرمند خلاق این حرفه را با کار برای خود و همکارانش آغاز کرد. وقتی کار او به رسانه های اجتماعی و محصولات بازاریابی مانند اپل، دیزنی، وال استریت ژورنال و اینستاگرام رسید، طولی نکشید که او به یک محصول بزرگ تبدیل شد. بر خلاف سایر اسباب بازی ها و عکاسان کوچک، Lane Pictures منحصراً با آیفون کار می کند.

او می گوید:

به نظر من، جذابیت اصلی ویدیو با گوشی های هوشمند، امکان استفاده از آنها بدون برنامه ریزی قبلی است. من می توانم تلفنم را از برق بکشم و هر زمان که بتوانم شروع به عکس گرفتن کنم.


تصویر کوچک با آیفون


عکاسی با گوشی‌های هوشمند به Lane اجازه می‌دهد در زوایای دشواری که دوربین‌های بزرگ‌تر یا هیچ لنز DSLR قادر به تحمل آن نیستند، عکاسی کند. نیازی به گفتن نیست که نقطه ضعف عکاسی با گوشی های هوشمند، ویژگی هایی مانند فوکوس ماکرو و پیکسل های کمتر آن نسبت به دوربین ها است. با این حال، این مشکلی برای لین نیست. زیرا او چاپ های خود را به طرفداران آنلاین و بازدیدکنندگانی که از تزئین خانه خود با عکس های او هیجان زده هستند، می فروشد.


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون


تمایل به ایفای نقشی حیاتی در حرفه لین؛ زیرا اغلب ناشی از زمان، شرایط، زندگی شهری و بیماری روانی است. او توضیح می دهد:

مقاله مرتبط:

سعی می کنم در رویدادهای اخیر داستان هایی از ذهن و احساساتم ببینم، خلق کنم و ببینم. من احساس آرامش و انعکاس را انتخاب می کنم که اغلب بر اساس محتوا از نشان دادن آن امتناع می کنم و تصاویر کوچکی را برای نشان دادن آنها با تصاویر کوچک به عنوان جلوه اصلی ایجاد می کنم.


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون


اقلام کوچک خط شامل لوازم جانبی میز مانند نوت بوک، خودکار، دفترچه یادداشت، کتاب و لیوان است. همه اینها به او کمک می کند تا دنیایی از تخیل ایجاد کند که در محل کار آشکار می شود. خط به ابزار خود نمی چسبد. در نتیجه، خط ناخوشایند است و نیاز به مراقبت دارد. با توجه به نور و قاب دوربین، تکمیل هر مجموعه تقریباً به یک هفته آزمون و خطا و اصلاح نیاز دارد.


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون


تصویر کوچک با آیفون

می توانید ویدیوهای کوچک بیشتری را با آیفون در صفحه اینستاگرام Drake Lane مشاهده کنید.

***

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما