خرید قیمت قیمت گردگرد گرد آهن و بهر ابهر آسرون آسرون & زومیت

[ad_1]

این سوال نه‌تنها محدوده جغرافیایی ییارد،، لکه کهابل‌تعمیم ‌تعمیم به نوع ییالایی است. حوزه هم از این قاعده مستثنا نیست و میلگرد مناسب برای پروژه یکی یکی از چالش‌های همیشگی هر رفرما و نکانکار ساختمانی به شماره می‌رود.

گردگرد اصفهان و میلگرد ابهر، از محبوب‌ترین و مشهورترین گرده‌گردهای موجود در زازار هستند که نکانکاران نارکشته ساختمانی، حتماً رام آن‌ها را شنیده‌اند. گرچه گردلگرد ذوب‌آهن اصفهان نماینده کالای با کیفیت ولگرد گردادن ابهر بهراینده کالای ارزان هستند، اما این موضوع به این موضوع نیست که لگرد اصفهان گرانقیمت بوده است نقیمت میل بهر.

د ادامه این ایناله، این 2 میلگرد را فاکتور کلیدی، ترکیبی5 یسهایسه کرده ایم:

۱. قدمت مام بیشتر است ست گردگرد ابهر بهرا میلگرد اصفهان ن

این مقایسه قدمت یدلید این 2 میلگرد، یداید به سراغ کارخانه‌های سازنده آن‌ها برویم مسلماً زمینه قدمت، کارخانه ذوب‌آهن اصفهان دست پیش را دارد. 46 یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده یدکننده‌لاد در ایران است که پروژه آن در سال 1346 آغاز و در سال 1350 به پایان رسید. 50 راه مختلف برای خلاص شدن از شر جای جوش وجود دارد.

85ابل، رخارخانه سیادن ابهر اولین اولین یدکننده کننده یدکننده یدکننده در استان زنجان است که در سال 1385 شروع به فعالیت کرد. ا 13 در سال 1391 توسط دیگری با نام عتیق آذر سهند اجاره شد و درد میلگرد سیادن یا میلگرد گرد آذر سهند را با نام میلگرد ابهر در بازار شن سند.

اینفوگرافی زیر، مهم ترین تات این 2 کارخانه را نشان ن. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

آسرون

۲. تنوع یزایز میلگرد گرد بیشتر است استا میلگرد ابهر بهر

زا از پایین تر یین تر قیمت گردگرد ابهر، در زمینه تنوع یزایز نیز کفه ترازو به نفع نفع گردگرد گردارخانه سیادن ، سنگین ست است تر. این رخارخانه میلگردهای خود را در هر 2 گرید آ2 و آ3 تولید می‌کند، تنها می‌شود آ3 میلگرد اصفهان در بازار موجود است. البته که می گرده گرده یا آ1 نیز در سایزهای مختلف و و صورت فلاف و خهاخه، یدلید ید. در جدول زیر ، سایزها و گریدهای یلف فلگرد و گرد ابهر ، یکایک یسهایسه شده است:

یسهایسه سایز و گرید گرید گردگرد ابهر بهر ولگرد اصفهان

ردیف

نهام مارخانه

گریدهای یلگرد گردلیدی

یزایز (میلی‌متر)

1

عتیق آذر سهند (سیادن ابهر)

A2

8 12 ا 12

A3

12 25 ا 25

2

ذوبآهن اصفهان

A1

12 36A 36

A3

12 32 ا 32

۳. گردلگرد ابهر سنگین تر است استا میلگرد اصفهان ن

این موضوع همیشه قیمت قیمت گردگرد ابهر بهر از قیمت گردگرد اصفهان است ، یک عده اده کلی ی. در برخی از دوره های زمانی، تغییر در سیاست قیمت گذاری کارخانه ها، فرآیند تولید، قیمت و قیمت ارز باعث می شود که محصولات کارخانه های فولادی با کم یا زیاد شده و قیمت کارخانه های میلگردی که کمتر از قیمت کارخانه های میلگرد همیشه بوده اند، باشد. زا از پیشی گرفتن. در جدول، وزن ایزدهای مشترک میلگرد گردارخانه‌های ذوب‌آهن و عتیق عتیق آذر، ترکیب‌های ترکیبی تشکیل شده است:

مقایسه می گردگرد آ3 ابهر و ذوبآهن

سایز یزلگرد (میلی متر)

وزن یک خهاخه خهلگرد (کیلوگرم)

ذوبآهن

ابهر

نگینانگین وزنی شتل اشتال

12

11

10.5

10.7

14

15

14.2

14.6

16

19

18.7

18.9

18

24

23.5

24

20

32

29.4

29.7

22

36

35.2

35.6

25

47

44.9

46.2

آنچه از جدول بالا می‌توان فهمید، این است که وزن مامل مهم تری در یک خهاخه میلگرد است تا قیمت ولو. که ممکن است قیمت گردگرد گردارخانه ای به ازای هر کیلو بیشتر از زارخانه دیگر باشد اما وزن یین ترایین تر هر شاخه از آن آن، ر مقرونبهصرفه ها مقرونبهصرفه ترلوه وه.

آسرون

۴. To connect with کیفیتالاتری تریارد ردا, join Facebook today.

این همیشه همیشه ردارد وجود دارد که وقتی کالایی قدمت و شهرت دیادی دارد، ًاً کیفیت بالایی هم دارد. هیاهی اوقات نقیض این فر ضیه بتابت می‌شود، اما در مورد میلگرد اصفهان نمی‌توانم آن را اثبات کنم. کهاکه قدیمی‌ترین یدکننده‌کننده‌کننده میلگرد در ایران، میلگردهای خود را به چندین صادرکننده می‌کند و این موضوع را به‌عنوان گردگرد اصفهان با میامی استانداردهای بین‌المللی می‌کند. DIN و EN، مطابقت دارد.

البته میلگرد ابهر بهر هماساس استاندارد ملی ایران به رهاره INSO 3132 تولید می‌شود که خود را این انداندارد، برگرفته از برترین استانداردهای ملی در یدلید میلگرد است. همچنین وزن این ینلگرد در زهازه وزنی جدول اشتال قرار دارد که به یای با کیفیت ست است.

۵. مام ملگرد گرد تر است ست گردگرد ابهر بهرا میلگرد اصفهان ن

2 میلگرد ابهر و ذوب‌آهن را می‌توان به صورت، لاین، از ک رخارخانه و از بورس کالا بخرید. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

برای خلاص شدن از شلوغی باید خلاص شوید. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی است که کتابی نخوانده ام، قیمت آهن در آسرون مقرونبه‌صرفه است و با یک مقایسه، می‌توانید از منصفانه مطمئن شوید.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما