حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

[ad_1]

امسال نیز به روال سال گذشته نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در محل نمایشگاه بین المللی در خیابان سئول برگزار می شود. شرکت همسا به عنوان یکی از فعالان پیشرو در حوزه گردشگری با حضور در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری از تمامی علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

همسا یک سایت آنلاین است که با بیش از 8000 مکان در سراسر ایران به اقوام ما خدمات ارائه می دهد. با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید نیازهای اولیه خود را از بسیاری از هتل ها، ویلاها، سوئیت ها، آپارتمان ها، خانه ها و … مشاهده کنید. و با چند کلیک ساده آن را پر کنید.

اما در غرفه همسا چه گذشت؟

در این مدت شرکت همسا با شعار «دانش» در این مراسم شرکت کرد و یکی از بزرگترین غرفه های منطقه را داشت. حمصا یکی از زیباترین غرفه های نمایشگاه عمومی را رونمایی کرده است که ارزشمند نخواهد بود.

حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

در غرفه این شرکت می توانید انواع خدمات را به صورت سه بعدی مشاهده کنید. در درون او قدم بزنید و احساس نزدیک بودن به او را بشناسید. یکی از زیباترین خانه های این آلاچیق خانه چوبی بسیار زیبا است که به سبک کلبه های سوئیسی طراحی شده است. شما می توانید کنار باشید و عکس های عالی بگیرید.

علاوه بر این، سرگرمی زیادی برای مخاطب وجود دارد. اینها شامل زمین های گلف، دیوارهای رویاها، نکات واقعیت مجازی سه بعدی و موارد دیگر است.

با استفاده از نمایشگر سه بعدی واقعیت مجازی می‌توانید به هر نقطه از ایران سفر کنید و روی شن‌های داغ کویر قدم بزنید، در سواحل زیبای جنوب بنشینید یا جنگل‌های سرسبز شمال را تماشا کنید.

همسا در قسمت دیوار آرزوها قصد دارد با قرعه کشی به برخی از آرزوهای نوشته شده بر روی این دیوار جامه عمل بپوشاند پس توصیه می کنیم این مطلب را مشاهده کنید.

علاوه بر تفریح ​​و سرگرمی هایی که همسا به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد، به بهانه های مختلف از طریق سایت شرکت، تخفیف هایی بین 200 تا 500 هزار تومان به برندگان ارائه می شود. فرصت را از دست ندهید، می توانید برنده این شماره های تخفیف باشید.

غرفه همسا:

غرفه 30 سالن 38 نمایشگاه بین المللی

اطلاعات نمایشگاه:

زمان بازدید: 9 تا 17

تاریخ: 9 تا 12 فوریه

نشانی:

راه های ورود به نمایشگاه بین المللی:

  • دروازه غربی: بزرگراه نیایش – جاده سئول به شمال – ارائه ویژه – ورودی اول
  • دروازه جنوبی: بزرگراه نیایش – جاده سئول به شمال – انتهای ارائه – روبروی دروازه اصلی باشگاه انقلاب
  • دروازه شمالی (ورودی پارکینگ طبقاتی): اتوبان چمران به سمت جنوب – پشت پمپ بنزین – کنارگذر
  • دروازه شمالی (عابر پیاده): بزرگراه چمران به چشمه پارک وی – نمایشگاه بین المللی پل عابر پیاده
  • دروازه شمالی (ورودی شماره 2 پارکینگ طبقاتی): خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

پاربرگ سایت

تماس با ما