بیشتر از این از مسی جلوی لواندوفسکی انتظار نداشته باشید! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته بایرن مونیخ در یک بازی پرتنش و حساس موفق شد در خانه دورتموند با نتیجه 2 بر 3 به پیروزی برسد و فاصله خود را با این تیم در جدول به چهار امتیاز برساند. اما همانطور که انتظار می رفت، روبرت لواندوفسکی تیم او با بالاترین امتیاز در این تورنمنت است و با به ثمر رساندن دو گل مقابل تیم قدیمی خود نقش کلیدی در رسیدن به این هدف ایفا می کند.

در همان دقایق اولیه بود که توماس مولر از سمت راست محوطه جریمه به رابرت لواندوفسکی پاس داد و او با یک شوت زمینی بازی را به تساوی کشاند. اما در نیمه دوم بود که این بار لواندوفسکی با یک گل از روی نقطه پنالتی حریف را به پایان رساند و راه را برای پیروزی خانگی تیمش در دورتموند هموار کرد.

اما جالب اینجاست که در جریان بازی، هواداران دورتموند سعی کردند با فریاد زدن “مسی، مسی” حواس روبرت لوندوفسکی را منحرف کنند و به او هشدار دهند که در نبرد توپ طلا مقابل ستاره آرژانتینی دوم است. اما این ترفند جواب نداد و گل ستاره لهستانی به نظر می رسید.

اگرچه بسیاری رابرت لواندوفسکی را بهترین بازیکن یکی دو سال اخیر می دانند و برنده جوایز رنگارنگ در لباس بایرن مونیخ در نهایت به توپ طلا منتهی می شود، اما مردم سراسر جهان با رای دادن در نهایت لیونل مسی را انتخاب کردند. دست این هدف لهستانی برای لمس توپ طلا کوتاه است.

بنابراین با توجه به جام جهانی 2022 در آینده، بعید است که لواندوفسکی دوباره این جایزه را دریافت کند و نام او به لیست بلندبالای بازیکنانی اضافه شود که با وجود فرسودگی، توپ طلا را نبرده اند.

با هر دوی این ها، روبرت لواندوفسکی اکنون رکورد عالی 26 گل و سه پاس گل در 25 بازی مقابل دورتموند را حفظ کرده است و در چهار بازی هشت بار دروازه خود را باز کرده است. بنابراین، روبرت لواندوفسکی با دست راست عنوان برترین گل تاریخ کلاسیک را به خود اختصاص داد.

ستاره لهستانی روز گذشته نیز در بازی خارج از خانه بوندسلیگا 118 گل به ثمر رساند و بهترین عنوان تاریخ را از این حیث کسب کرد. روبرت لواندوفسکی در 74 بازی اخیر خود در بوندس لیگا 91 بار گلزنی کرده است تا ثابت کند در فوتبال جهان ابایی ندارد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما