به‌روزرسانی‌های زنده Covid پنل CDC توسط Chat J. & 038 J. دیابت

[ad_1]

تصاویریک زن اوایل سال جاری واکسن جانسون و جانسون کووید-19 را در نیویورک دریافت کرد.
اعتبار …جیمز استرین / نیویورک تایمز

کارشناسان خبره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها روز پنج‌شنبه ملاقات خواهند کرد تا در مورد آنچه که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی کلیدی می‌دانند در این افزایش نقش دارند، بحث کنند: میزان انعقاد نادر اما شدید مرتبط با واکسن کروناویروس جانسون و جانسون.

به گفته یکی از رهبران دولت، کمیته مشورتی جرایم در این نشست اسناد جدیدی را مشاهده خواهد کرد که خطر بالای بیماری بین مردان و زنان را نشان می‌دهد و سطحی را افزایش می‌دهد که کارشناسان می‌توانند در مورد محدودیت‌های جدید در استفاده از واکسن‌ها به توافق برسند.

FDA روز سه‌شنبه اعلام کرد که اگرچه این مشکل هم در مردان و هم در زنان رخ می‌دهد، اما بیشترین میزان آن در حدود 1 نفر از هر 100000 زن 30 تا 49 ساله است.

سازمان غذا و داروی آمریکا گفت از میان زنانی که مبتلا به این بیماری تشخیص داده شد که می تواند باعث لخته شدن خون و خونریزی شود، از هر هفت نفر یک نفر جان خود را از دست داده است. نخست وزیر ایالات متحده که برنامه های نشست روز پنجشنبه را تشریح کرد، گفت که داده های به روز شده نشان می دهد که 9 نفر در درگیری کشته شده اند.

پانل روز پنجشنبه نشان خواهد داد که واکسن فقط به افرادی داده می شود که قادر به دسترسی به گونه های دیگر نیستند یا کسانی که با وجود خطر به آن نیاز دارند یا محدود به گروه های خاصی است.

واشنگتن پست ابتدا برنامه های نشست روز پنجشنبه و اسناد جدید دولت را اعلام کرد.

جیک سارجنت، متخصص جانسون و جانسون، گفت که این شرکت در مدیریت گزارش‌های مربوط به عوارض جانبی در افرادی که واکسینه شده‌اند مشارکت داشته و «علم‌ها و نشانه‌های این پدیده نادر را تشویق می‌کند».

تقریباً 16 میلیون نفر در ایالات متحده یک دوز واکسن جانسون و جانسون را به عنوان اولین دوز دریافت کردند، در حالی که این رقم با واکسن مدرنا 73 میلیون و با فایزر 113 میلیون نفر بود. از بین کسانی که در ایالات متحده واکسن دریافت کردند، تنها 1.5 درصد واکسن را از جانسون و جانسون دریافت کردند.

عوارض جانبی که ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی نامیده می شود، می تواند منجر به لخته شدن خون و خونریزی شود. افزایش خطر ابتلا به این بیماری با واکسن‌های جانسون و جانسون و واکسن‌های AstraZeneca که در ایالات متحده مجاز نیستند، مرتبط است. این به واکسن های Moderna یا Pfizer متصل نیست.

روز سه‌شنبه، سازمان غذا و دارو اعلام کرد که هشدارهایی را به سوابق ایمن‌سازی بیماران و پزشکان اضافه می‌کند و می‌گوید واکسیناسیون نباید به هیچ‌کس، افرادی که مشکلات معده دارند، پس از اولین تزریق تزریق شود. این آژانس گفت که “به کشف” ادامه می دهد که مزایای واکسن بیشتر از خطرات آن است.

از آنجایی که مقامات بهداشتی دولتی در ماه‌های اخیر موارد بیشتری از ترومبوز را رد کرده‌اند، مقامات FDA و CDC هشدار داده‌اند که اعداد بیشتری درز کرده است. بخش ایمنی CDC که بر داده‌های سیستم گزارش‌دهی رویدادهای نامطلوب واکسن نظارت می‌کند، به آنها صادر شده است. یا VAERS، یک سیستم ده ساله که بر بیماران و پزشکان خودافشایی متکی است.

گزارش‌های مربوط به این بیماری در هفته‌های اخیر چنان نگران‌کننده بوده است که دولت تصمیم گرفته است که باید یک جلسه اضطراری با مشاوران CDC تشکیل دهد.

در ماه آوریل، اندکی پس از شروع فعالیت واکسن جانسون و جانسون در ایالات متحده، مقامات دولتی کوتاه مدت موافقت کردند که واکسن را به دلیل نگرانی در مورد خطرات ناشی از لخته شدن خون واکسن متوقف کنند. با گذشت زمان، این بیماری در شش زن رخ می دهد که همه آنها در عرض یک تا سه هفته پس از واکسیناسیون به این بیماری مبتلا می شوند. یک زن مرده بود تا ماه می، 28 بیمار بستری شده بودند.

گزارش جدید FDA برای پزشکان بیان می کند که “اکنون شواهدی وجود دارد که از یک رابطه سودمند متقابل بین این بیماری و واکسن جانسون و جانسون حمایت می کند.”

داده‌های جدید در حالی به دست می‌آیند که ویروس‌های بیشتری توسط نوع کروناویروس دلتا و Omicron، مدلی از ویروس که در برخی کشورها مهم شده است و به سرعت در ایالات متحده در حال گسترش است، هدایت می‌شوند. Meskas.

آزمایش‌های آزمایشگاهی متعدد نشان داده‌اند که یک دوز تزریقی جانسون و جانسون ممکن است اثر محافظتی جزئی در برابر Omicron داشته باشد. این شرکت ماه گذشته گفت که در حال آزمایش آزمایش خون از شرکت کنندگان آزمایشی است که واکسن او را به عنوان پشتیبانی دریافت کرده بودند تا ببینند آیا واکسن آنها مؤثر است یا خیر.

علیرغم انتظارات اولیه مبنی بر اینکه مدل یک و نیم آن به تنهایی به جوامع متعدد ارائه می شود و در بین افرادی که در مورد دریافت دو دوز اهمال دارند، ایمن سازی در ایالات متحده کاهش یافته است.

مقامات بهداشتی فدرال در ماه اکتبر مجوز ایمن سازی را برای افرادی که حداقل دو ماه پیش واکسن جانسون اند جانسون دریافت کرده بودند، صادر کردند. آنها اجازه “مخلوط و آزمایش” را دادند و به مردم اجازه دادند دوز دوم واکسن فایزر یا مدرنا را دریافت کنند. از بین کسانی که در ایالات متحده برای اولین بار یک بار شلیک جانسون و جانسون دریافت کردند، کمتر از 28 درصد شات جانسون و جانسون را به عنوان نقطه قوت خود دریافت کردند.

کریستینا جوت راهنمای کمک

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

پاربرگ سایت

تماس با ما