اژه ای خط خرید و فروش در فروشگاه ها و دخالت عوامل کلاهبردار را شرح می دهد.

[ad_1]

رئیس کل دادگستری گفت: با استقبال مردم در بورس، فرصت خوبی برای دولت و مردم فراهم شده است و نباید این زمان با سوء کارکرد دور ریخته شود.

به گزارش دفتر بازرسی کل دادگستری، در پی تصمیم اخیر محسنی اژه ای رئیس کل دادگستری به سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اصلاح اطلاعات قبلی در زمینه مسائل اقتصادی و حقوق جزا، هیئت مدیره انجمن انسان‌ها حقوق و امنیت با رئیس دیوان دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه محسنی اژه ای به اهمیت سرمایه گذاری و بورس پرداخت و گفت: با استقبال مردم از بورس، فرصت بهتر می شود، برای دولت و مردم و این زمان نباید باشد. اگر با اقدامات نادرست از بین برود، نگرانی های انسانی باید در اسرع وقت برطرف شود و مردم باید بتوانند با انتظارات به کار در فروشگاه ها ادامه دهند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مشخص است سرمایه گذاری سرمایه مانند بسیاری از بنگاه های اقتصادی دارای مزایا و معایبی است، می افزاید: و غیرمنطقی است و به همین دلیل بسیاری از ناظران و سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی کل کشور این امر را غیرمنطقی می دانند. . به افسران درگیر در نوشتن و گفتار هشدار می دهد و حوادث جنایی را نشان می دهد.

محسنی اژه‌ای با اشاره به نگرانی‌هایی که از قبل در مورد رکود اقتصادی کشور وجود داشت، گفت: تلاش‌های نظارتی بر بازار سرمایه و نیاز بلندمدت به تقویت زمان‌بندی سرمایه‌گذاری بر علیه وی نیست.

رئیس کل دادگستری همچنین از تصمیم غیرمنتظره ای برای کمک به دولت و سازمان بورس برای رفع آسیب ها و مشکلات بورس خبر داد.

محسنی اژه ای با بیان اینکه با تفاوت نرخ ارز و سیستم تبلیغاتی توسعه یافته بین سال های 98 تا 99، بسیاری از افراد بدون دانش و تجربه کافی حدود 60 میلیون تراکنش ارزی دریافت کردند، گفت: و در این مکان برخی افراد. همه اجناس را وارد بازار کنند و حتی عده ای با شرایطی که از اقوام و آشنایانشان می شود پول می گیرند و وارد کار کالا می شوند و حالا دو موضوع برای این مقوله وجود دارد.

در این نشست «مجید عشقی» مدیرعامل سازمان تجارت و حراست نیز گفت: ورود سرمایه انسانی به بازار، کسب و کار در سال های 98 و 99 فرصت بی نظیری را برای رونق شرکت های بورسی و کسب و کارهای ملی ایجاد کرد، اما متاسفانه به دلیل رویه های قانونی و اقدامات نظارتی در تخصیص این سرمایه به بورس استفاده نشده است که ریسک ایجاد می کند.

رئیس سازمان رفع تبعیض علیه زنان همچنین نسبت به «استقلال کالای دوم عدالت»، «عدم تشریفات و قانون» ابراز نگرانی کرده است. دولت پس از آن «و غیره. به عنوان دلیل افت کسب و کار

عشقی در ادامه وضعیت فعلی بورس را مثبت و امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت: اخیرا سودآوری شرکت های بورسی افزایش یافته و این موضوع تایید شده است، از اطلاعات مالی ماهانه ای که شرکت های بورسی در اختیار نمایندگی بورس قرار می دهند، بدانید. و این رویه ها

وی پس از سخنانی مبنی بر محبت محسنی اژه ای مدیر معاونت اقتصادی و تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال که برنامه این سازمان برای حمایت از توسعه مسکن و به ویژه نظارت و ارتقای ایمان مردم چیست؟

عشقی همچنین پاسخ داد: تا پایان سال با بهبود و تقویت فناوری و نظارت، تمامی سرمایه‌گذاری‌های مالی خوب به سرعت رصد و ارزیابی می‌شود و در اسرع وقت به آسیب‌ها و مخاطرات بیشتری رسیدگی می‌شود. “

منتظری، دادستان کل کشور نیز در این نشست گفت: از سال 97 به کارکنان مبادلات کالا از جمله وزیر اقتصاد و مانند شرکت حقوقی بورس تذکرات و تذکراتی داده ایم که سود کافی ندارد. “

دادستان کل کشور برگزاری نمایشگاهی مجامع شرکت ها را ضروری دانست و گفت: در جلسه اخیر شورای عالی بورس مهلتی سه ماهه برای این امر در نظر گرفته شده است.

جانشین رئیس ناجا همچنین در این دیدار به گزارش ها و هشدارهای این سازمان به کارکنان مربوطه وزارت امور خارجه اشاره کرد.

محسنی اژه ای ادامه داد: موضوعات مطرح شده از سوی رئیس انجمن صنفی بازرگانی و حراست و دادستان کل کشور در دست بررسی و اقدام است، اما در نظر داشته باشید که «رسانه ها و مردم، من تفاوت رویه های مبادلاتی در کشور ما و سایر کالاها را می بینم. مبادلات جهانی که می تواند منجر به رانت شود.» و برخی از قربانیان و برخی دیگر مجروح شدند، بنابراین من به برخی از حوادث اشاره می کنم و امیدوارم که وزارت دادگستری و رهبران شورای امنیت و امنیت این موضوعات را بررسی و رسیدگی کنند. اقدام مناسب

رئیس قاضی در این خصوص به «نمایش خطوط خرید و فروش در بورس»، «تاثیر تحلیل بازار سهام در فرآیند خرید و فروش سهامداران «و» خرید سهام با کد بورسی اشاره می کند. افراد حقیقی از مناقصه قانونی” و افزود: اعضای هیات مدیره بورس باید در این باره بسته بندی شفاف و مختصر داشته باشند.

رئیس کل دادگستری همچنین با اشاره به نمایش خطوط خرید و فروش در بورس خاطرنشان کرد: اگرچه در بورس جهانی خط خرید و فروش وجود ندارد، پاسخ دهید چرا در بورس ایران خطوط خرید و فروش وجود دارد؟ ?

محسنی اژه ای افزود: تاثیر منفی بر خرید و فروش کالا از سوی بازرسان بازار مبادله است و کالاها توسط معامله گران واقعی و قانونی قضاوت می شود و بدون توضیح، تعطیلی نمادین تلقی می شود.

رئیس قوه قضائیه در خصوص ورود کارگزاری ها و انجمن های صنفی به ازای هر خط و سفارش کالا و درخواست، گفت: در این زمان است که بازرگانان عادی می توانند بیش از 5 خط سفارش را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

محسنی اژه ای ادامه داد: همچنین مشخص شد که صندوق ها به جای استفاده از اعداد واقعی برای مبادله و یا دادن اعداد واقعی به دیگران، در مبادله کالا با اعداد واقعی که پول را در آن سرمایه گذاری کرده اند، مشارکت داشته اند. در بورس اوراق بهادار

رئیس دادگاه بدوی با بیان اینکه همه این حوادث می تواند منجر به رانت و فساد شود، گفت: همه این حوادث باید روشن شود.

در پایان این جلسه، رئیس دیوان از سازمان تجدیدنظر خواست تا وضعیت واقعی را پیگیری کند و به هیئت امنا گفت: باید آسیب ها و نارسایی ها را شناسایی، مستندسازی و رفع کنید و در صورت نیاز به کمک قضات، مطمئن شوید. ما انجام می دهیم، و اگر فکر می کنید مجازات ها برای این کار کافی نیست، پرونده ای را بخواهید که باید تشکیل شود.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

پاربرگ سایت

تماس با ما