بهترین هشت راه برای خرید فروش تتر استفاده شده

اکنون برای آنکه بتوانید از امکانات بیشتر این صرافی استفاده کنید، باید احراز هویت شوید. در آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۹۸)، دفتر دادستان کل نیویورک تتر را متهم کرد که برای جبران ضررهای خود ۸۵۰ میلیون دلار از پشتوانه تترها را برداشته است؛ ادعایی که بیتفینکس رد کرده است. تتر (Tether) یکی از شناخته شده ترین ارز رمزهای پایه با قیمت ثابت است که بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال، پشتوانه آن، دلار آمریکا است. علاوه بر این، Tether برنامههای صدور خود را زودتر از موعد فاش نمیکند. ارائه امکاناتی نظیر عبارت بازیابی و سیستم شناسایی دو عاملی نشان دهنده این است که کیف پول مورد نظر از سطح کیفی مناسبی برخوردار است. آدرس کیف پول تتر بر روی شبکه ترون با عبارت حرف T شروع می شود. ابتدا توجه داشته باشید که این آموزش در پنل فروش تتر بر روی شبکه ترون انجام شده است. توجه داشته باشید برای فروش تتر بر روی شبکه مورد نظر (اتریوم یا ترون) فقط و فقط وارد پنل مربوطه شوید. در واقع ثبات قیمت تتر ، سرعت بالای انجام تراکنشها و کارمزد ناچیز انتقال آن، موجب شده تا بسیاری از تریدرها از تتر برای خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم استفاده کنند.

تمام تراکنش های بیت کوین بین کاربران انجام شده و هیچ بانکی به عنوان واسطه قرار نمیگیرد. صرافی تترلند یک صرافی ایرانی است که این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است که بتوانند ارز دیجیتال تتر را خرید و فروش کنند. احراز هویت : انجام روند احراز هویت و ثبت اطلاعات کارت بانکی، طبق دستور پلیس امنیتی فتا در تمامی صرافی های ایرانی الزامی است. اما متاسفانه سایت اصلی تتر به روی ما کاربران ایرانی به دلیل تحریم بسته است. بهتره بدونین صرافی اینانس که بهترین صرافی برای خرید نیز محسوب میشه، کمترین کارمزد رو برای انجام تراکنش ها از کاربران دریافت می کنه. و شرکت اسمارت مانی شرکتی است که در بازارهای مالی به ویژه ارز دیجیتال آنالیز و تحلیل انجام میدهد. از طرف دیگر به علت دریافت خدمات با کیفیت و در سطح بینالمللی، مانند سرعت بالا، استفاده آسان، قیمت مناسب خرید و فروش ارز دیجیتال، بازارهای متنوع، امنیت فوقالعاده و… علاوه بر این، به علت حضور خریداران و فروشندگان با حجم معاملات بالا و قیمتگذاری متنوع ارزهای دیجیتال، امکان خرید ارز دیجیتال با قیمت بالاتر و خرید ارز دیجیتال با قیمت پایینتر را دارید و به این واسطه میتوانید سود بیشتری نسبت به سایر بسترهای ارز دیجیتال به دست آورید.

تتر مانند پول نقد میماند و گزینه خیلی خوبی برای معاملات است. بر اساس چنین ایده ای و از طریق توانایی عملیاتی ارزهای دیجیتالی ارزش دلار ثابت میماند. این نوع ارز پایدار ارزش و قیمت ثابتی دارد و معادل یک دلار آمریکا است. این استیبل کوین از زمان عرضه خود یعنی سال 2014 تاکنون همواره قیمت ثابتی داشته و در بازار ارزهای دیجیتال ارزش هر یک تتر 1 دلار بوده است. بنیاد های تتر و ارزش واقعی اون توی بازار ارزهای دیجیتال چقدر هست؟ این کیف پول مخصوص ارز دیجیتال اتریوم و توکن های مبتنی بر شبکه ERC20 هست. کیف پولهای زیادی از ارز دیجیتال تتر پشتیبانی میکنند. استفاده از رایانههای متوسط و معمولی در این کار شاید دستاورد چندانی نداشته باشد اما برای ابتدای کار میتواند مناسب باشد. جهت هماهنگی برای خرید و فروش در حجم بالا حتما با پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید. برای فروش تتر حتما باید حساب خود را در سایت فرهاد اکسچنج احراز هویت کرده باشید. هماکنون با انتخاب گزینه «کیف تتر» در فرایند خرید USDT، میتوانید تترهای خریدهشده را مستقیماً به این کیف در حساب کاربریتان واریز کنید تا نیاز به پرداخت کارمزد شبکه نداشته باشید.

با این تفاوت که ۱۰ دلار آمریکا را در حساب ارزی یا کیف پول فیزیکی خود نگهداری میکنید اما ۱۰ تتر را در کیف پول اینترنتیتان نگه میدارید. دانیل رودریگز، مدیر عامل در استراتژی ثروت هیل (یک شرکت مدیریت ثروت در ریچموند، ویرجینیا) میگوید: « تفاوت کلیدی بین تتر و بیت کوین این است که تتر یک استیبل کوین است یعنی به یک کالای واقعی که همان دلار آمریکا میباشد، گره خورده است، در حالی که بیت کوین به هیچ کالایی در دنیای واقعی گره نمیخورد.» تتر یک رمزارز متمرکز است، در حالی که بیت کوین به دلیل عدم پیوند به ارزهای واقعی غیرمتمرکز است. با ایجاد تتر و سایر استیبل کوینها، مبادله هر ارز دیجیتال با تتر سریع و آسان است، در حالی که تبدیل یک ارز دیجیتال به پول نقد روزها طول میکشد و کارمزد تراکنشها نیز، هزینه خواهد داشت. اول اینکه کارمزد پلتفرم اکسبیتو نسبت به سایر پلتفرمهای مبادله ارز دیجیتال بسیار ناچیز است و شما با مبادله رمرارزی در این پلتفرم هزینه بالایی برای مبادلات خود پرداخت نمیکنید و همین امر باعث ذخیره و اصطلاحا سیو سرمایه شما میشود.

وسواس اکسبیتو در اضافه کردن ارزهای دیجیتال و امنیت کاربران باعث شده تا استراتژی اکسبیتو بر پایه لیست شدن رمزارزها به صورت فول نود شده است. صرافی آنلاین اکسبیتو خود را یک اکسچنج آنلاین 24 ساعته میداند و به همین منظور در کلیه ساعات شبانه روز از راههای مختلفی مانند چت آنلاین، تیکت پشتیبانی، و تماس تلفنی در دسترس کاربران است. کاربران اکسبیتو از لحظه ثبتنام دارای سطح کاربری منحصر به فردی میشوند که در آن هر سطح کاربری دارای درصد کارمزد متفاوتی است. اکسبیتو تمامی ارزهای دیجیتال خود را با شبکه اصلی رمزارز به بازار و معاملات خود اضافه کرده است و این تصمیم از یک سو سبب ایجاد تنوع شبکههای رمزارزی در اکسبیتو شده است و از طرفی انتقال و مبادله رمزارز را برای کاربران خود بسیار راحت کرده است. 3. بعد از کامل کردن فرآیند ایجاد حساب و احراز هویت نوبت به شارژ حساب کیف پول اوکی اکسچنج شما میرسد. شما با استفاده از کیف پول اتمیک برای نگهداری تتر می توانید تمام موجودی تتر خود را به آن منتقل کرده و در بستر کیف پول به رمزارزهای دیگر تبدیل کنید.

تتر می تواند به فعالان بازار کمک کند تا با تبدیل کردن سایر ارزهای خود به تتر از بازار خارج شوند. حتما شماره سفارش خود را در مرحله قبل از پرداخت تتر یادداشت کنید. حتما شماره سفارش خود را در این مرحله یادداشت کنید. ما به طور جدی برای اجرای حقوق خود تلاش کرده ایم و این وجوه را رفع توقیف خواهیم کرد. قوه قضاییه هم به عنوان عالی ترین نهاد قانونی کشور، پیگیری و نظارت بر اجرای قانون رو بر عهده داره.

علاوه بر بازار اکسبیتو، کاربران اکسبیتو میتوانند رمزارزهای متنوع را به یکدیگر تبدیل کنند و در آن واحد نوع سرمایهگذاری خود را از یک ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگری تغییر دهند. البته گاهی تبدیل این ارز به دلار با چالش های زیادی رو به رو است اما به طور کلی اگر قصد ذخیرهسازی پول در بانک ها را دارید، روش ذخیره سازی ارز تتر بهترین جایگزین برای پول های فیزیکی مانند دلار است. همین مولفه به ظاهر ساده باعث شده تا برخی افراد با وجود کلی دغدغه، سراغ صرافیهای خارجی معروف و معتبری بروند که طی سالهای اخیر به خوبی ثابت کردهاند که میتوانند اطلاعات و سرمایه کاربران را بدون کووچکترین تهدیدی نگهداری کنند. استیبل کوینها بهطور فزایندهای بهعنوان محافظ تورم در زمانهای اخیر استفاده میشوند. تتر (USDT) یک استیبل کوین مبتنی بر بلاک چین است، به این معنی که به گونهای طراحی شده است که هر کوین USDT موجود با یک دلار آمریکا پشتیبانی میشود. بر کسی پوشیده نیست که در میان تمام ارزهای فیات، دلار آمریکا از بالاترین میزان تقاضا برخوردار است.

پس از پایا شدن سفارش، مسئولیت واریز ریال به حساب بانکی شما بر عهده بانک می باشد. پس از آن باید از زیرمنویی که برای شما باز میشود، گزینه عملیات مالی و سپس واریز را انتخاب کنید. و شاید بهتر باشد بگوییم تتر همان دلار آمریکا است اما از نوع دیجیتال آن. USDT یک سکه پایدار است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود. چون ممکن است کاربران بخواهند ارزهای دیجیتال دیگری را نیز خرید و فروش کنند و ترجیح میدهند از بستری استفاده کنند که از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی کند. در حال حاضر اکسبیتو اولین و تنها صرافی ارز دیجیتال فول نود در ایران است که میتواند به کاربران داخلی خدمات ارائه دهد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

پاربرگ سایت

تماس با ما