بهترین منابع کنکور رشته ریاضی با سطح بندی + مشاوره صوتی

سری کتاب های دین و زندگی جامع میکرو گاج که در دو جلد چاپ شده است انتخاب بسیار مناسبی برای نظام قدیم و جدید است. مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری هم برای داوطلبان با رتبه مناسب و هم دیگر داوطلب های کنکور اهمیت فراوانی دارد چراکه وقتی یک داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور می شود یعنی به او فرصت داده شده است که شناس خود را برای قبولی در رشته های مختلف امتحان کند و یک مشاور با تجربه می تواند او را در این مسیر یاری کند. ابتدا به بررسی و معرفی وظایف مشاوره تحصیلی کنکور تجربی ، ریاضی و انسانی حرفه ای می پردازیم. سلام، من پارسال دوازدهم تجربی بودم،میخوام در کنکور ریاضی ۱۴۰۰ شرکت کنم، سوال اولم از شما این هست که ایا لزومی به شرکت در امتحانات نهایی بهترین مشاور کنکور کیه ریاضی هست؟

به نظرتون میتونم باهاش ارتباط برقرار کنم یا مثل میکرو شیمی هست آیا میشه با اینا کنکورو صد زد ؟ حالا از سیرتاپیاز دینی راضی هستم و ساختارش مثلا میکرو دینی هست ولی از شیمی میکرو خیلی بدم اومده بکه به علت اینکه درسنامه خیلی طولانی داره و تستاش هم خیلی بده اصلا ارتباط برقرار نمیکنم نه اینکه همه تستاش سخت باشه نه! روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست خود را در زمینه برنامه ریزی درسی و مشاوره برای کنکور به آیدی تلگرام moshaverane100@ یا به شماره واتساپ ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود. ازاین رو مهندس حسین پور نیز شاگردان خود را درمشاوره های خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی. همچنین لازم است قبل از اینکه مشاور برنامه ریزی کنکور برای شما برنامه ریزی کند اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط فعلی شما، توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و سایر موارد لازم در اختیار داشته باشد تا بر اساس آنها و با توجه به اصول برنامه ریزی، بهترین برنامه درسی برای کنکور یا برای امتحانات پایان ترم را طراحی کرده و به شما تحویل دهد.

مهدی محمدی تمر افزود: فکر کردن به رتبه خوب و داشتن هدف یکی از گام های مهم اولیه در مسیر موفقیت است و دانش آموزان باید به توانایی های خودشان اعتماد داشته باشند. گاهی داوطلبان کنکور با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در شیراز روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب اشتباه میشوند و با خود میگوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد. داوطلبان گرامی شیراز به منظور انجام انتخاب رشته می توانند با وارد کردن سریال ثبت نام و شماره شناسنامه / شماره پرونده و کدملی و سریال شناسنامه / شماره رهگیری ثبت نام کد ملی به صفحه انتخاب رشته خود وارد شده و امور مربوط به ثبت کد رشته ها را انجام دهند. نظرتون برای دروس فیزیک و ریاضی دهم و یازدهم تجربی منظور سال به سال چه کتابی در سطح متوسط به بالا مناسبه؟ مجموعه 4 جلدی فیزیک خیلی سبز نیز می تواند بعد از انتشاراتگاج انتخاب مناسبی باشد.

این موضوع کاملا بدیهی است، که برای نوشتن کلمات ابتدا نیاز است حروف آموزش داده شود، همانند همین الگو الگوی درس خواندن نیز بدین صورت است. البته می دانیم با پیشرفت های تکلونوژی و فراهم شدن بسترها برای مطالعه دروس مختلف استفاده از لوح آموزشی کنکور یا کلاس آنلاین تا حدودی دست شما برای انتخاب منبع مناسب کنکور ۱۴۰۱ باز تر گذاشته است ؛ اما بازهم می خواهیم با همراه با شما به بررسی کتب کمک درسی بازار به عنوان کارآمدترین منابع تست و آموزش کنکور بپردازیم . البته زیست IQ گاج نیز منبع خوبی است اما نه برای این موقع از سال و بیشتر برای نیمه ی دوم سال تحصیلی توصیه می شود. منابع عربی دو انتشارات گاج و خیلی سبز برای کنکور مناسب است گرچه این کتاب ها هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم چاپ شده اند اما برای نظام قدیم بیشتر کتاب عربی کامل گاج و برای نظام جدید عربی خیلی سبز خام موسوی توصیه می شود.

پس توصیه نویسنده اینه که بشینین روراست با خودتون فکر کنین برای چی هدفتون رو میخواین؟ ساده ترین راه حلش اینه که قبل ازینکه بریم سر جلسه ازمون از خودمون ازمون بگیریم. شیمی انتشارات مبتکران مناسب ترین منبع برای سال دهم و سال دوم نظام قدیم است. کتاب ریاضیات تجربی جامع مهر و ماه و جامع ریاضی با طعم گلابی می تواند منبع آموزشی مناسبی باشد مخصوصا برای نظام جدید ، همچنین کتاب ریاضیات تجربی انتشارات تخته سیاه نیز منبع آموزشی خوبی است بیشتر برای داوطلبان نظام قدیم. کتاب های میکرو طلایی گاج نیز برای دروس ریاضی 1 ، حسابان 1 و 2 در نظام جدید جزو منابع خوب هستند. منبع اول در عربی اختصاصی رشته ی انسانی مربوط به انتشارات گاج است البته کتاب عربی اختصاصی انتشارات خیلی سبز نیز گزینه ی خوبی است. کتاب قرابت معنایی نشرالگو، دارای تست های قرابت درس به درس است و البته بخشی به نام “نون شب” دارد که شامل پنج عدد تست قرابت است که می توانید هر شب کار کنید. به این معنا که در صورت انجام نشدن بخشی از آن، امکان جبرانش در روزهای بعدی وجود داشته باشد. این کتاب با درسنامه ی مناسب ، جدول آیات و احادیث ، بررسی اندیشه و تحقیق ها و همچنین بخشی تحت عنوان زیر ذره بین برای بررسی نکات خاص تمامی نیاز های شما در دین و زندگی کنکور را پوشش می دهد.

سری کتاب های شیمی انتشارات فار و همچنین شیمی IQ گاج از سطح بالاتری برخوردار هستند و در صورتی که به تسلط مطلوبی در شیمی کنکور رسیدید می توانید به سراغ این منابع برای حل تست بروید. باز هم انتشارات خیلی سبز کتاب شیمی سال آخر بهتری دارد و می توانید از آن استفاده کنید. دو جلد متعلق به فیزیک پایه و دو جلد نیز فیزیک سال آخر. اگر در برخی مباحث فیزیک مشکل دارید و نیاز به توضیحات بیشتری حس می کنید. اگر در درس اقتصاد رشته ی انسانی ضعیف هستید به سراغ آبی قلمچی یا میکرو گاج بروید. همچنین کتاب لقمه ی مهر و ماه خانم چینی ساز اگر سطح خوبی در درس اقتصاد دارید مناسب است. در تاریخ و جغرافیا رشته ی انسانی اولویت با متن کتاب درسی است و بعد از آن می توانید به سراغ سری کتاب های لقمه ی انتشارات مهر و ماه بروید. در کتاب های واژه نامه ی زبان انگلیسی کنکور کتاب tik8 گاج مناسب تر است اما توجه داشته باشید که برای واژگان باید درس به درس تست زنی صورت گیرد. کتاب هندسه ی نشر الگو آقای بیگی را برای تست زنی سطح بالاتری از سوالات می توانید تهیه کنید.

میشه تنها ب تست زنی ازاین کتاب برای درصدخوب اکتفاکرد؟ تنها در صورت اعلام نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا نارضایتی شما از برنامه های ایشان و به شرط موجه بودن و غیر قابل رفع بودن انتقادات، هزینه روزهای باقیمانده از ماه اول، سی روز بعد از اعلام انصراف شما به حساب بانکی یا شماره کارت بانکی که از طریق آن پرداخت کرده اید برگشت داده خواهد شد. یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان دارند این است که تمام تمرکز خود را تنها بر روی دروس تخصصی میگذارند و تصور میکنند که درصد بالا در گروه تخصصی میتواند موجب قبولی آنها شود. برای کسب رتبه های عالی و قبولی در کنکور لازم است موارد دیگری را نیز مد نظر داشته باشید از جمله اینکه مطالعه شما باید اصولی و طبق روش هاش درست بر اساس یک برنامه ریزی درسی صحیح باشد.

هندسه ی تحلیلی انتشارات خوشخوان نیز یکی دیگر از منابع خوب این درس است. پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید. منابع در طول سالم کامله…

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما