بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

سپس شناخت مناسبی از دروس پر اهمیت و میانگین درصد دروس مهم و در مجموع عملکرد داوطلبان در سال های گذشته برسید و در نهایت متناسب با این اطلاعات و توانایی های خودتان، برنامهریزی و بودجه بندی کنید. داوطلبان می توانند پیش از اقدام به ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد نی ریز ۱۴۰۰ نخست مدارک لازم برای ثبت نام را بررسی کرده و سپس برای نام نویسی اقدام کنند. باید ارزیابی کنید و ببینید بسته به رشته مورد نظر کدام درسها اهمیت دارند؟ البته این نکته را در نظر داشته باشید که چه مدت زمانی تا رسیدن به کنکور برای شما باقی مانده است. شما باید بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید و مدت زمانی که تا کنکور انسانی باقی مانده است هدفگذاری کنید. منابع درسی کنکور انسانی کتابهای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را شامل میشود. بنابراین، چنانچه قصد دارید تا نتایج درخشانی را در کنکور کسب کنید، بهتر است که به این موارد توجه نمایید تا تلاشهای شما بی ثمر نشوند. در هر کدام از موارد اگر نیاز به کمک داشته باشید میتوانید از تجربه مشاوران تحصیلی آویژه و بخش مشاوره کنکور انسانی بهرهمند شوید.

پس اجازه دهید برویم سراغ رشتههای بهترین مشاور کنکور نی نی سایت پرطرفدار کنکور انسانی. برای اینکه درک بهتری نسبت به بودجه بندیها پیدا کنید اجازه دهید نگاهی کلی به بودجه بندی دروس مختلف کنکور انسانی داشته باشیم. برای اطلاع از بودجهبندی دقیقتر رشتههای مختلف به پست بودجهبندی منابع کنکور انسانی مراجعه کنید. اگر در این زمینه مشکل دارید میتوانید با کمک مشاوران مرکز آویژه این مشکل را حل کنید. می توان گفت برای حل تست های درک مطلب عربی در کنکور و آزمون آزمایشی نیازی به تهیه ی واژه نامه ی عربی نیست و لغات اخر کتاب های درسی عربی هر سال کفایت می کند. دورهٔ دوساله بعد از کارشناسی است و پذیرش دانشجو برای این دوره از طریق آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی انجام میشود. و دلم که زنده بود به عشق طبیبی (قبولی پزشکی ) و هیچ چیز تا اون لحظه نتونسته بود منصرفم کنه؛وحتی اتفاق های این سال ها که اصلا نرمال نبودن.

اهداف تا پیش از داشتن برنامه بر تحقق آنها جز یک فانتزی چیز دیگری نیستند. اما مهم تر از آن، مشاور باید با اصول مشاوره کنکور سراسری آشنا بوده و پیگیر اجرای صحیح برنامه مطالعاتی شما باشد. کنکور دکترا شرایطی سخت تر دارد و نیاز به آمادگی بیشتر، زیرا در این آزمون تعداد افراد شرکت کننده نسبت به ظرفیت دانشگاه ها زیاد می باشد، به همین دلیل رقابت در این مرحله سخت می باشد و نیاز است که با آمادگی کافی در این آزمون حضور پیدا کرد. استاد برای قوی تر شدن محاسبات چه کتابی از چه انتشاراتی رو پیشنهاد میکنین؟ چه کتابی رو معرفی میکنید؟ و اینکه من مهروماه ریاضی رو کار کردم در درس حسابان خوبم، به نظرتون کتابی با سطح بالاتر که سوالات استاندارد داشته باشه چی هست؟ بنابراین بر اساس نیاز منابع مناسبی تهیه کرده و در برنامهی درسی و متناسب با بودجهبندی به کار بگیرید. برای دروس با اولویت زیاد زمان بیشتری بگذارید و برخی از درسهای کم اهمیت یا بدون ضریب را از برنامهی درسی حذف کنید و زمان باارزش منتهی به کنکور را صرف یادگیری مطالب جدید نکنید. اگر فاصله دارید باید سهم بیشتری برای درسهای ضعیفتر بگذارید یا باید نقاط ضعفتان را اصلاح کنید.

مشاور برتر کنکور که توسط گروه مشاوران ۱۰۰ معرفی می شود پس از گفتگو با این فرد و ریشه یابی علت ها، راه حل های لازم را پیشنهاد خواهد داد و در صورت تمایل داوطلب به دریافت مشاوره مداوم و بلند مدت، همراه و ناظر بر فعالیت های وی در این زمینه خواهد بود. اگر به کلاس کنکور می روید ، جزوه ی مناسبی دارید یا دی وی دی های آموزشی تهیه کرده اید می توانید در مرحله ی اول از کتاب ریاضیات تجربی آبی قلم چی استفاده کنید. همچنین اگر قصد مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت ندارید و صرفا فقط نیازمند راهنمایی های کوتاهی در زمینه تحصیل و کنکور می باشید می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات انتهای همین صفحه بنویسید و ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما باشیم. نکته بسیار مهم: قوی باشید و نا امید نشوید ما به عنوان یک مشاور کنکور ریاضی روزانه با بسیاری از دانش آموزانی مواجه هستیم که برای کوتاه مدت دچار ناامیدی می شوند به همین دلیل اگر شما نیز دچار این مسئله شده اید اصلا تصور نکنید که تنها شمایید که با این مشکلات روبرو هستید.

باید توجه داشته باشید که بهترین برنامه ریز همیشه خود داوطلب است. در گام سوم مشاوره کنکور انسانی پس از بودجهبندی و تهیه منابع باید سراغ برنامه ریزی بروید. بنابرین کلیه اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ جزو مشاوران برتر کنکور بوده و تفاوت خاصی بین آن ها نیست زیرا همگی مسلط بر اصول مشاوره تحصیلی کنکور بوده و به بهترین شکل می توانند با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی مناسب، دانش آموزان خود را به اهداف مورد نظر برسانند. از وظایف شغلی مشاور تحصیلی آن است که به دانش آموزان خود زمان مناسبی اختصاص دهد و به آنها راههای افزایش تمرکز و افزایش یادگیری و روش بهینه مطالعه هر درس را توضیح دهد. پاسخ مشاوران برتر ایران به این پرسش نیز منفی است به عقیده مشاوران برتر کنکور ایران به جای آنکه هر روز یک مجموعه جدید را از خودتان امتحان بگیرید، بهتر است هر ۴ روز یکبار این کار را انجام دهید تا ،آنالیز تست ها و رفع اشکال و جمع بندی با عمق بیشتری انجام پذیرد .فراموش نکنید که روش جمع بندی چهار روز یکبار که سالهای سال توسط مشاوران کنکوری به دانشآموزان ارائه گردیده و دانش آموزان بسیار زیادی با این روش و این شیوه موفق به کسب رتبه های برتر شدهاند.بنابراین عقل سلیم حکم می کند که ،در این بازه زمانی کوتاه تا ایام کنکور از انجام دادن کار های عجیب و غریب و روشهای جدیدی که آزمون خود را هنوز پس نداده اند، به شدت اجتناب نمایید و به تجربه ی مشاورین کنکوری اطمینان نمایید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

پاربرگ سایت

تماس با ما