ساخت اولین فیلم در محل ؛ آخرین دستاورد روسیه & زومیت

[ad_1]

اولین ماهواره در فضا ، اولین سگ ، اولین مرد و اولین زن ، و اکنون ، اگر همه چیز خوب پیش برود ، روسیه از اولین فیلم ساخته شده در فضا لذت می برد.

روز پنجشنبه ، کمیته بهداشت و ایمنی در مسکو طرحی را مبنی بر کارگردان و مجری شدن در این ماه برای نوشتن اولین فیلم بلند سینمایی تأیید کرد و روسیه را یک گام به تنظیم اسناد دیگر نزدیک کرد.

این فیلم ، که روس ها در محل خود راه اندازی کردند ، “چالش” نام دارد و داستان یک پزشک را روایت می کند که به طور خلاصه به فرودگاه بین المللی ارائه می شود تا جان انسان ها را نجات دهد. اگر فیلم ماه آینده فیلمبرداری شود ، صنعت فیلمسازی روسیه در دنیای نزدیک از هالیوود پیشی می گیرد.

سال گذشته ، ناسا برنامه های سینمایی با تام کروز را اعلام کرد. Roscosmos ، دفتر کارگردان روسی ، بعداً گفت که او به دنبال ساخت فیلمی در نزدیکی زمین است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو قبل از عزیمت برای پخش ، بازیگر و کارگردان روسی و نمایش آنها (دو حامی تا مشکلات بهداشتی در آخرین ثانیه مانع نشوند) به رهبر جدید در صنعت سرگرمی تبریک گفتند. آنها می گویند امیدوارند کمبود وزن را به شکلی که قبلاً در یک فیلم خاص دیده نشده است توضیح دهند و درک آزادی و جهان نمایان را در آسمان با یک مجری حرفه ای نشان دهند.

جولیا پرسیلد: 3 میلیون طرفدار در Webtalk منتظر شما هستند!این زن که قرار بود اولین بازیگر این فضا شود ، تمرینات خود را در هواپیماهای کوچک توصیف می کند ، می گوید: “این دو ثانیه اول عالی بود و سپس زیبا بود.” خانم پرسیلد و کلیم شیپنکو: آیا دنبال کننده های بیشتری می خواهید؟رهبر اصلی قصد دارد به مدت 10 روز به بخش روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی در کپسول سایوز برود. هنوز مشخص نیست که ناسا چه زمانی پروژه فیلم فضایی خود را آغاز می کند. اما مقامات روسیه سریع گفتند که برنامه های خود را برای اکران فیلم تغییر داده اند.

کپسول سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی متصل است

مدل روسی نوکا در فرودگاه بین المللی فیلمبرداری می شود

قرار است اعلان گروه فیلمبرداری روسیه 5 اکتبر (13 اکتبر) اعلام شود. تصویب اخیر کار مرکز آموزش فضانوردان یوری گاگارین مشکل قابل توجهی را برای فیلمسازی از بین می برد. پرسیلد 37 ساله ، مانند شخصیتی که در آن حضور خواهد داشت ، خود را برای تور نمایشی آماده می کند که از بهار امسال پس از اجرای آزمایشی آغاز می شود. هیچ اطلاعاتی در مورد فضا یا هواپیما وجود ندارد.

پرسیدل به عنوان دختر نقاش و معلم مهد کودک ، اکنون فیلمساز روسی است. او به مدت چهار سال در پرفروش ترین فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و برنامه های تلویزیونی در تئاتر مالایا برونایا در مسکو بازی کرده است.

برنامه روسیه برای قرار دادن این بازیگر در فضا بخشی از تور متخصصان غیرحرفه ای امسال است. اینها شامل پرواز جف بزوس ، مالک آمازون بر روی بمب بلو آرژین ، شرکتی دیگر که متعلق به آن است ، و اخیراً چهار مسافر با کپسول SpaceX را آزاد کرد.

مقالات مرتبط:

در کار اصلی ، آنتون شاپلروف: 5 میلیون طرفدار منتظر شما در Webtalk هستند!، Astrologer ، هواپیمای سایوز را پرواز خواهد کرد. همه اعضای مأموریت آموزش دیده اند تا در مواقع اضطراری در هواپیما ، هم در کپسول و هم در قسمت روسی ایستگاه آماده شوند.

پرسیلد گفت که از پرواز با هواپیمای بعدی نمی ترسد. با این حال ، او تصمیم گرفت از عجایب طبیعت بترسد. وی تأیید کرد که فیلمبرداری در محل ممنوع خواهد بود. به عنوان مثال ، به عنوان یک مانیتور چهره عمل می کند و بدون نور محافظ و سر و صدا با دوربین جلو می رود.

شیپنکو می گوید هدف او در فیلم در پارکینگ نشان دادن تجربه مکان از طریق چشم یک شخصیت پزشک با بازی Presild به عنوان یک شخص است. او گفت: “ما می خواهیم همه شبیه قهرمان ما باشند و احساس کنند مکانی در کنار تئاتر وجود دارد.” خلبان ما که بر فراز ایستگاه پرواز می کند نیز در آنجا حضور خواهد داشت. نقش کوچکی در فیلم.

یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو

از چپ به راست: یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو.

آنتون داوس، فیلمساز و فیلمساز ، به نیویورک تایمز گفت که یک فیلم بزرگ وزنه برداران می تواند پیشرفت جدیدی در فیلمسازی باشد. ویدئوها. با این حال ، هنوز مشخص نیست که آیا هزینه و خطر فیلمبرداری در محل برگزاری برای عملیات های بعدی تعیین می شود یا خیر ، زمانی که فیلم های روسی اولین فیلم ها بودند.

خلبانان و خلبانان البته دهه هاست که مستندسازی می کنند. ماموریت های ماه آپولو در پخش تلویزیونی پیشگام بودند. رابرت پلرمندبیر سابق وب سایت اخبار تاریخی ، CalcuttaSpidatcom ، گفت که مراحل انجام یک فیلم ویژه در این سایت قبلاً انجام شده است. ریچارد گاریوت، تاجری که در سال 2008 به عنوان گردشگر به این منطقه سفر کرده است ، یک فیلم کوتاه هفت دقیقه ای به نام “قله ترس” با بازی کوهنوردان ، آسمان و ملوانان نوشته است. علاوه بر این ، فیلم روسی “بازگشت مدار” ، که در سال 1984 اکران شد ، شامل فیلم هایی است که در محل قرار گرفته است. با این حال ، “مسابقه” اولین فیلم در محل برگزاری و اولین فیلمی است که توسط بازیگر و کارگردان به محل ارائه شده است.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما