استراتژی صعود نیسان با پیچ و تاب رونمایی شد تات

[ad_1]

نیسان در حال حاضر مشغول ارائه ایده های مختلف است. جدیدترین مفهوم این شرکت هواپیمایی است که با همکاری موسسه تحقیقات ژاپن (JAXA) در حال توسعه است. این کانسپت بدون سرنشین است و طراحی بسیار ساده تری در مقایسه با کانسپت فضانورد تویوتا دارد.

مفهوم دوچرخه کوهستان نیسان توسط JAXA توسعه یافته و از مفهوم جدید نیسان استفاده می کند. فناوری E-4ORCE یکی از آنهاست. این موتور که در نسخه پرچمدار کراس اوور برقی آریا استفاده شده است، نیروی محرکه را به هر چهار چرخ می رساند.

نیسان می گوید که با تکیه بر این فناوری و مدیریت آزادی چرخ ها، تکنیک صعود به راحتی می تواند بر پوسته ها و گرد و غبار مانند سنگ ها و بالا و پایین غلبه کند.

نیسان و مرکز تحقیقات ژاپن گزارش داده اند که از سال گذشته روی این طرح و نحوه کنترل آن کار می کنند. این مشارکت برای نیسان مفید است، زیرا عملکرد فناوری e-4ORCE را تقویت می کند. درست است که این مشکل باعث بهبود عملکرد محصولات نیسان در جهان خواهد شد!

طبیعتاً در ماه، اهمیت آیرودینامیک مشکلی نیست. به همین دلیل است که نیسان Sailor Concept مانند یک جعبه چهار چرخ متحرک طراحی شده است.

اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های خاص این مفهوم در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. اما با کمی دقت در تصاویر می توان جزئیاتی مانند استقلال سیستم تعلیق، متغیر بودن هر چرخ و استفاده از سنسورهای پیشرفته را مشاهده کرد.

ویژگی چسبندگی مستقل چرخ این امکان را می دهد که این مفهوم در جای خود عبور کند.

IQoh Funaki، مدیر نوآوری در JAXA، گفت که تجربه قبلی کار با نیسان در پروژه های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است این سازمان علاوه بر نیسان با سایر شرکت های خودروسازی، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی نیز همکاری دارد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما